Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB S210 E270CDI '01 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB S210 E270CDI '01 (/showthread.php?tid=37062)



MB S210 E270CDI '01 - vestanel - 27-10-2014

Mark: MB E270CDI
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 260 000+
Mootor: 2,7 diisel, automaat
Muud tehn. andmed: universaalkere
Värvus: hõbedane
Lisavarustus: lisandub hiljem
Muud: Esimene isiklik (tänavalegaalne) sõiduk, esmamuljed autost on head. Ostetud sai auto 11.10.14 Tartus eraisiku käest. Eestis aastast 2002.
Vead: Nipet-näpet tahab tegemist, üldiselt heas sõidukorras.
Tehtud tööd:
Esmane hooldus (õli+rihmavahetus, filtrid).
Uus makk.


Pildimaterjali:

Esimesel õhtul tehtud klõps
[Pilt: 010767743139839.jpg]

Sõbrapilt veidi vanema e-klassiga
[Pilt: 0107677435deae5.jpg]


Üritan siia jooksvalt kirjutada, et mis masinaga toimub jne.


RE: MB W210 E270CDI '01 - vestanel - 28-10-2014

Oli probleem, et auto ei läinud üle 3200 pöörde ja pika uurimise peale selgus, et õhulugeja oli otsad andnud. Sai uus Pierburg õhulugeja peale. Alla said ka prooviks mingid hiinakad lamellid, Sunny Snowmasterid. Muster tundub iseenesest asjalik, eks näis kuidas kestvust ja pidavust asjadel on. Õhtupoole saab ehk autost paar asjalikumat pilti ka, pesulatiir ootamas.


RE: MB W210 E270CDI '01 - vestanel - 29-10-2014

Piltide tegemine jäi muidugi juba hämara peale, nagu ikka nende asjadega on. Uus makk sobitub minu arust päris viisakalt, originaal oli nagunii jube räbal. Lisadest saab ka nimekirja kunagi lähipäevil ehk esimesse postitusse.

[Pilt: 010769075557dbe.jpg]

[Pilt: 0107690759e259a.jpg]

[Pilt: 01076907638946c.jpg]

Tagaosa on võrreldes ninaga jube maastur ka aga kuna üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.


RE: MB W210 E270CDI '01 - laf1247 - 29-10-2014

(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Sellega oled arvestanud, et seal nivoovedrustus on?



RE: MB W210 E270CDI '01 - vestanel - 30-10-2014

(29-10-2014, 10:39 PM)laf1247 Kirjutas:
(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Sellega oled arvestanud, et seal nivoovedrustus on?

Olen kursis küll ja, selle hinnad on ka suhteliselt kosmilised. Peaks olema ju täiesti võimalik asendada mõne muuga.


RE: MB W210 E270CDI '01 - v6sa - 30-10-2014

(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: ...
Tagaosa on võrreldes ninaga jube maastur ka aga kuna üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Minu jaoks on tagaosa väga OK, lihtsalt nina on lääpasEusa_snooty

Universaali nivooamort on lühike ja asendust ei ole teada. Ümberlõikusi on tehtud kas amorte või auto keret lõikudes. Mõlema puhul peab maru täpselt teadma, mida ollakse tegemasConfused


RE: MB W210 E270CDI '01 - vytautas - 30-10-2014

(30-10-2014, 10:53 AM)v6sa Kirjutas:
(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: ...
Tagaosa on võrreldes ninaga jube maastur ka aga kuna üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Minu jaoks on tagaosa väga OK, lihtsalt nina on lääpasEusa_snooty

Universaali nivooamort on lühike ja asendust ei ole teada. Ümberlõikusi on tehtud kas amorte või auto keret lõikudes. Mõlema puhul peab maru täpselt teadma, mida ollakse tegemasConfused

Mingi võimalus nivooga madaldada üldse on ?




RE: MB W210 E270CDI '01 - v6sa - 30-10-2014

(30-10-2014, 11:18 AM)vytautas Kirjutas: ...
Mingi võimalus nivooga madaldada üldse on ?

Vanadel ikka - vedrudel keerde maha, kraani varda pikkus paika ja edaspidi tuleb meeles pidada, et autol puudub koorma kandmise võime, kuna vedrustus hakkab põhja lööma.

Võib ka madaldusvedrudega kombineerida, kuid need ju maksavad...Retard

Nivoosüsteemist peaks lugemist piisavalt olema. Alles ksf. Tauno Mõts postitas oma essiteemasse maakeelse juhendi tolle tsüdeemi kohta.


RE: MB W210 E270CDI '01 - vestanel - 08-11-2014

Uue auto puhul sai ka elu esimene reaalsem avarii kirja, nimelt kohtus Mercedes-Benz kraaviga ja veidi ka puuga ning kraav ja puu võitsid.

[Pilt: 0107733641d4af6.jpg]

Tuled on vähemalt kõik terved, isegi udutuli parem (kuigi kinnituskohast pole haisugi enam). Üks tagaratas on ka täiesti lääpas all, ei ole veel jõudnud süveneda, et mis seal murdunud täpsemalt on. Loodan, et tiiba võimalik sirgeks ajada ning kuskilt endale uue stange leian mõistliku hinnaga.

Siinkohal võib julgelt pakkuda, ka mitte-hõbedast, kuna mõlemad tiivad vajavad nagunii värvimist - võib ka stange kompotti lisada.


RE: MB W210 E270CDI '01 - Devcon - 08-11-2014

Ai-ai-ai.
Kas intercooler jäi terveks?Pildi pealt ei saa täpselt aru...


RE: MB W210 E270CDI '01 - vestanel - 09-11-2014

(08-11-2014, 10:47 PM)Devcon Kirjutas: Ai-ai-ai.
Kas intercooler jäi terveks?Pildi pealt ei saa täpselt aru...

Esmapilgul tundus küll, lähipäevil hakkan laiali arutama.


RE: MB W210 E270CDI '01 - vestanel - 19-01-2015

Auto sai juba mõnda aega tagasi uuesti joonde aetud ja alustas loetud päevi tagasi oma uut ametit Tartu linnas.

[Pilt: 0108035497bd50e.jpg]

Lisaks avariilistele juppidele tahab remontimist saada praegu jahutus radika tiiviku mootor, mis eile töölepingu lõpetas. Muidu on kenasti vastu pidanud.


RE: MB S210 E270CDI '01 - vestanel - 16-04-2015

Vahepeal on kõvasti kilomeetreid muretult maha vuratud. Eile aga otsustas miskine odav Prisma tungraud auto all olles järgi anda ning sellest sai kahjustada parem esitiib (jälle Confused ). Nimelt painutas stange esinurgale maandumine tiiva veidi väljapoole kaardu. Midagi muud õnneks kahjustada ei saanud ja tiiba kohe vahetama ei jookse - jääb esialgu järgmisesse kevadesse.

Muudest remontidest nii palju, et esmaspäeval läheb kastiõli dünaamiliseks vahetuseks ning tagasilla niidirullpukside ning tagasilla esimeste kummipukside vahetuseks. Ühele nõrgalt õlisele tagaamordile sai ka asendus leitud Sachsi toodangu näol, kuid hetkel jääb vahetamata kuna amort toimib veel korralikult.


RE: MB S210 E270CDI '01 - v6sa - 16-04-2015

(16-04-2015, 03:35 PM)vestanel Kirjutas: ...
Eile aga otsustas miskine odav Prisma tungraud auto all olles järgi anda
...

Siit tasub kõigil kõrva taha panna, et tühjalt 1600 kg kaaluva auto alla ei minda makaronidega!

Miks originaaliga ei tõsta?


RE: MB S210 E270CDI '01 - vestanel - 20-04-2015

Originaaliga ei julge. Karbid ootavad suve, et saaks julgelt uuesti tungima asuda.

Täna said vahetatud taga niidirullpuksid ning tagasilla kummipuksid. Samuti sai tehtud käigukastile dünaamiline õlivahetus - vahetab kohe hoopis paremini. Rolleyes


RE: MB S210 E270CDI '01 - vestanel - 07-10-2015

Auto on üldiselt üllatavalt hästi vastu pidanud. Peale ühe õlivahetuse ja mootori jahutusradika mootori laagri polegi nagu midagi teinud auto kallal. Esisilda on aga miski kolks tekkinud - varsti selgub, mis täpsemalt ära väsinud on.