Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
KE-Jet tagasivool paaki - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: KE-Jet tagasivool paaki (/showthread.php?tid=36629)



KE-Jet tagasivool paaki - v6sa - 11-09-2014

Teen lahti ühe lõimeotsa, mis puudutab vanemate autode puhul tülika probleemi järelmeid.

Eks kõik ole märganud, et meie teedele "libeduse tõrjeks" puistatav löga kipub korroloomale hirmhead pesamaterjali pakkuma. Olen ise korduvalt olematuks muutunud torusid asendanud nii vase kui voolikuga, olenevalt probleemi juurdepääsetavusest.

Kuid nüüd olen sattunud probleemi otsa, mida ei oska kusagilt harutama hakata.

Patsiendiks on V126 500 SEL '86, millele mädanesid läbi sillapealsed torud. Need sai asendatud 10 bar voolikuga. Selle tulemusena tekkis autole huvitav omadus: mootor käivitub normaalselt ja sureb välja paari sekundiga. Kütuserõhu mõõtmisel selgus huvitav nüanss: 10 bar manomeeter läheb teisele ringile...

Ehk tagasivool on umbes. Paaki puhuda ma ei suuda. Samas metallvardaga voolikuotsast sisse pugedes on näha ja tunda, et mingit takistust enne paagisisest (varras läheb selgelt paaki sisse) metallseina ees ei ole.

Kas seal on miskine klapp? Mille peale see klapp rakendub?
Kui klappi pole, siis mis tagasivoolu takistab? Soga vardaga koos välja ei tule... Kütus peale jookseb kenasti, 10 l väljub külmkäivituspihusti torust viie minutigaNinja

On kellegi äkki jagada paagi lõiget kütusevõtturi kohast? Või kogemust säärase probleemi kõrvaldamiseks. Pikk voolik paagikorgist läbi ei lähe arvesse...Eusa_think

Paagi eemaldamise juhendis: http://www.benzworld.org/forums/attachments/w126-s-se-sec-sel-sd/300374d1270397920-fuel-tank-removal-my-84-300sd-fuel-tank-removal-all-47-700.pdf on väide, et 140 mmni lähendatud vändakujulise peaga 19 mm võti peaks sobima. Pean proovima, ehk tõesti aitab võtme lühemakssaagimine võtit keeramiseks peale sobitada.



RE: KE-Jet tagasivool paaki - Heinar - 11-09-2014

   
   


RE: KE-Jet tagasivool paaki - v6sa - 11-09-2014

(11-09-2014, 12:28 PM)Heinar Kirjutas: Asjalik pilt ja jutt auto emakeeles...

MöhIcon_redface Äkki keegi saksakeeletundja saab edasi aidata...Eusa_angel

Saan aru, et paagi põhjas on pajebenn, mille ülesandeks on kiiremal madallennul kurvides kütuse saadavuse tagamine.

Kas selles pajebennis on miskine kaval klapp? Kuidas ma mingil põhjusel sulgunud klapi jälle lahti saan?


RE: KE-Jet tagasivool paaki - Heinar - 11-09-2014

66 - kütusefilter
67 - potsik
70/1 - tagasivooludüüs
79 - tagasivoolutoru


RE: KE-Jet tagasivool paaki - Küttemees - 11-09-2014

Olen mitu korda paaki W126 420SE-l maha kiskunud bensiinist tekkinud kollasest settest puhastamiseks. Täpselt ei mäleta kuid voolikud sain lahti paagi küljest tellitava võtmega. Paras nikerdamine. Sellel potsikul paagi põhjas mingit klappi küll ei olnud. Tegelikult on paagi mahavõtmine suhteliselt lihtne, natuke oli nikerdamist tuulutusvooliku paikasättimisega.


RE: KE-Jet tagasivool paaki - v6sa - 12-09-2014

Lühemakssaetud võtmega sain kenasti kätte. Aga kinni oli mehemoodi - lõpuks väänasin sillatala tagant sõraga...

Voolik korras, stuts puhas, toru paaki ka trossiga lükates läbitav.Paranoid Ei hakanud poolpiduseid asju külge panema proovimiseks. Lasen täna Hüdroskandi meestel uue kütusevooliku stutsi külge panna ja siis on näha, oli sest bensiinidušist kasu ka.


RE: KE-Jet tagasivool paaki - v6sa - 13-09-2014

Ja nii ongi. Kütusevõtturi pajebenni see tagasivool suubub ja umbes SELlil see ka oli. Ei aidanud muu, kui tirisin läbi kütuseanduri ava paagisisese tagasivoolutoru pajebenni küljest lahti.Retard Üsna kõvasti oli kinni...

Auto käivitus esimsest pöördest ja jäigi nurruma.Ninja