M: w126, S280 (diisliks ehitatud R5 3.0) 1981 1200.- - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20) +--- Foorum: Sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=24) +--- Teema: M: w126, S280 (diisliks ehitatud R5 3.0) 1981 1200.- (/showthread.php?tid=36071) |
M: w126, S280 (diisliks ehitatud R5 3.0) 1981 1200.- - Monsieur - 08-07-2014 Tere, Panen müüki oma hoitud ja hoolitsetud S-klassi Mercedes-Benz. Varustustase: kaks paari 15" valuveljed, elektriline katuseluuk, roolivõim, standard vedrustus, suverehvid (talverehvid velgedel kaasa) Salong: poolnahksisu, puitdekoor, rool (nahk), elektriliselt reguleeritavad istmed, juhiiste kõrguse reguleerimine, käetugi (taga), toonitud klaasid Mugavusvarustus: kesklukk, 2 X el. aknad, elektripeeglid, stereo, x4 kõlareid Turvavarustus: signalisatsioon Tuled: udutuled, tulede kõrguse regulaator Talvevarustus: talvekummid, mootori eelsoojendus Ümberehitatud S280-st, käivitub ja jääb seisma võtmest. Kere on mõned aastad tagasi uue värvikihi saanud ning näeb väga kena välja. Samuti on perioodiliselt vahatatud, et kaitsta värvi. Parempoolsel tagumisel tiivakaarel on tekkinud viimase talvega väikesed roostemullid, samuti on tagumine parempoolne tungraua auk roostetanud. Ühtegi silmale häirivat iluviga ei esine. Tagumise akna alt (tüüpiline veakoht sellistel autodel, on samuti täitsa viisakas. Uksed, mis tavaliselt altservast rooste lähevad on kõik korras välja arvatud juhipoolse ukse alumine serv, kus on natuke roostes (kui see või järgmine hooaeg 30 eurot investeerida ja korda lasta teha, on muretu). KEREST KOKKUVÕTLIKULT: heas korras, kõvasti parem kui suurem enamik, mida ise olen aastate jooksul näinud. Tehniliselt on samuti heas seisukorras, igapäevases kasutuses. Läbinud tehnilised ülevaatused puhtalt. Poolteist aastat tagasi käis Järvamaal Põlluste juures remondis, kus sai kõik kapitaalselt korda tehtud, seal hulgas: esisilla kap remont (kõik puksid, rooliotsad, rooliamort, šarniirid jms), mootori häälestamine (pritsepeade vahetus, veoketi vahetus, mootori seadistamine), teostatud paagipesu, kütusetrasside vahetus, piduritorustiku vahetus, pidurikettad ja klotsid (kõik), käsipiduri taastamine (töötab ka praegu), esivedrud vahetatud, samuti üks esiamort, mis oli läbi, loomulikult kõik õlid ja filtrid, summuti (heitsüsteemi torustiku keevitustöööd k.a.) + veel pisemaid vidinaid, mis kõik kohe meelde ei tule (geneka rihmad, hõõgküünlad jne), samuti on peal uus võimas aku (garantii kehtib veel 1,5a). Lisaks muidugi korraline hooldamine ja õlide jms vahetus. Mootor käivitub ilusti, talveks on olemas ka eelsoojendus (vaja, kui on -25, muidu on probleeme käivitamisega) Sisu on vanuse kohta tätisa väärikas korras, on läbinud ka suure puhastuskuuri aasta aega tagasi. Kütusekulu jääb ca 8-10l kanti. Mis uuel omanikul tuleks üle vaadata: parempoolne šarniir (kolksub), käigukasti õlivahetus. Vahetust ei soovi kindlasti. Müügiga kiire pole. Vt pilte ning lisainfot: http://auto.motors24.ee/vehicles/424092-Mercedes+Benz-S-1981.aspx?pg=0&sort=paid antsvill@gmail.com 56674794 Tallinn Teré, Seoses uue auto kohalejõudmisega ning sooviga mitte lasta mersupoisil üksinda akna all seista, ilma et temaga sõidetakse - lasen alla ka hinna. Kuni hetkeni millal ilmad muutuvad ja mõistlik on sõber garaaži ära viia, on uueks hinnaks 1200 EUR RE: M: w126, S280 (diisliks ehitatud R5 3.0) 1981 1200.- - Monsieur - 21-08-2014 Müügist maas, jätan ikkagi endale! |