Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W114/W115 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Uunikumid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=111)
+--- Teema: W114/W115 (/showthread.php?tid=35998)

Lehed: 1 2


W114/W115 - massu - 30-06-2014

Tervist,

Pole MB kohapealt ennist väga kurssi viinud, aga kuna tekkis huvi tuua omale W115 kerega MB, et see ära taastada.
Seega tekkis küsimus, et mis vahe on W114 ja W115 kerel? Piltidel jube sarnased kui mitte öelda, et ongi sama auto Smile

Mis asju peaks vaatama W115 juures väga kriitiliselt?
Kuidas üldse varuosa saadavusega Eestis on?

Üldiselt endal tööriistad püsivad käes ning nii mõnigi auto on minu käeläbi vanarauast pääsenud, seega tööd teha ei karda, aga veidike tausta peaks ennem teadma kui selline masin osta Smile

Loodan, et tekst ei tulnud väga segane ning keegi võtab vaevaks sellele vastata.

Tänud ette.
Rasmus


RE: W114/W115 - Martti.S - 30-06-2014

(30-06-2014, 01:14 PM)massu Kirjutas: Tervist,

Pole MB kohapealt ennist väga kurssi viinud, aga kuna tekkis huvi tuua omale W115 kerega MB, et see ära taastada.
Seega tekkis küsimus, et mis vahe on W114 ja W115 kerel? Piltidel jube sarnased kui mitte öelda, et ongi sama auto Smile

Mis asju peaks vaatama W115 juures väga kriitiliselt?
Kuidas üldse varuosa saadavusega Eestis on?

Üldiselt endal tööriistad püsivad käes ning nii mõnigi auto on minu käeläbi vanarauast pääsenud, seega tööd teha ei karda, aga veidike tausta peaks ennem teadma kui selline masin osta Smile

Loodan, et tekst ei tulnud väga segane ning keegi võtab vaevaks sellele vastata.

Tänud ette.
Rasmus

Kehtib vanade Mersude kuldreegel - Iluvidinad (kroomdetailid) ja salongidetailid on kallid ja raskestileitavad, tehnika suht muretu.

W114 ja W115 on täpselt sama kerega, erinevus on ainult mootoris (W115 on r6 bensumootoritega). Mõlemale masinale tehti 1972. facelift, selle eelsete- ja järgsete autode vahel on detailierinevusi palju.




RE: W114/W115 - Henry - 01-07-2014

(30-06-2014, 03:36 PM)Martti.S Kirjutas: W114 ja W115 on täpselt sama kerega, erinevus on ainult mootoris (W115 on r6 bensumootoritega). Mõlemale masinale tehti 1972. facelift, selle eelsete- ja järgsete autode vahel on detailierinevusi palju.

No ma ei tea nüüd kas selline rusikareegel ikka kehtib.
Olen näinud W115e nii 2l kui 2,2 diisliga. Tehasest.


RE: W114/W115 - massu - 01-07-2014

Endal hetkel ka silmapiiril W115 2.0 diisel 40kw...
Aga oskab keegi öelda kas keredetaile saab kusagilt?


RE: W114/W115 - Martti.S - 01-07-2014

(01-07-2014, 08:02 AM)Henry Kirjutas:
(30-06-2014, 03:36 PM)Martti.S Kirjutas: W114 ja W115 on täpselt sama kerega, erinevus on ainult mootoris (W115 on r6 bensumootoritega). Mõlemale masinale tehti 1972. facelift, selle eelsete- ja järgsete autode vahel on detailierinevusi palju.

No ma ei tea nüüd kas selline rusikareegel ikka kehtib.
Olen näinud W115e nii 2l kui 2,2 diisliga. Tehasest.

Vabandust, minu viga. Ikka W114 on r6 bensumootoritega, W115 on diislid ja pisibensukad.



RE: W114/W115 - v6sa - 01-07-2014

(01-07-2014, 02:23 PM)V@hh Kirjutas: PS. Võibolla mulle tundub kuid juhitavus oli 115 tunduvalt parem ja stabiilsem kui järeltulijatel 123, 124.

Ja muru oli rohelisem ja õhk puhtam toona...Eusa_angel

Pane 123 alla 175R14 korralikud rehvid ja teed muutuvad imeheadeksWink

Õige on see, et iga mudeliuuendusega on esisild muutunud "kiirteelisemaks", mille tõttu kannatab juhitavus madalatel kiirustel ja kehvemal teel. Tagasild on 11x ja 123 mudelitel sama.

Mis puudutab juppide saadavust, siis kulusad on endiselt müügis, ehisdetailid on laoleiud ja plekid ka shalvasti kuni väga halvasti istuvad tarvikud või originaali viimased. Ehk mida komplektsema kerega isendi leiad, seda vähem peavalu.

Roostega pead niikuinii võitlema.Ninja


RE: W114/W115 - tomm49 - 01-07-2014

(30-06-2014, 01:14 PM)massu Kirjutas: Mis asju peaks vaatama W115 juures väga kriitiliselt?
Kere/rooste. Odavad on päris otsas tavaliselt. Sul pilte pole sheerida sellest mis sul silmapiiril on? Rolleyes




RE: W114/W115 - massu - 02-07-2014

Rooste pole minu jaoks hullu...
Aga kahjuks see mis silmapiiril oli läks minema (müügis oli välismaal).
Hetkel otsin siis uut sellise kerega autot.


RE: W114/W115 - massu - 02-07-2014

(02-07-2014, 03:18 PM)onu_siim Kirjutas: Vaata ka lilladekuningriiki, aeg-ajalt on üsna viisakaid isendeid liikvel.

?


RE: W114/W115 - arcar - 03-07-2014

mul on paar lehte kus kohast saab juppe tellida,kahjuks teises arvutis aga kui huvi siis võin riputada millaski siia,samas mul endal mingeid vidinaid üle ühest projektist !


RE: W114/W115 - urm - 03-07-2014

Tere!
Oleks Allarist väga kena panna siia mõned hankekohad üles.

Mul on ka pakkuda soovitud auto 114c 280 72a
Osadest on üle uuema tüübi iluvõre sisu, esi stange, mootorikate.

Erinevused uuemal ongi esi stangel asetsev numbrikoht, vanal on kummiriba pikk ja nr koht esipõllel.
Vanal kitsam iluvõre ja mootorikatte kitsam muhk ja seal tulenevalt ka laiemad esi tiiva siseosad.
Uksed kolmnurk klaasiga ja peegel kerel siis vanemal tüübil
Esi tuled vanemal kumerama, sutsuke punnis klaasiga, samuti siledad tagatuled, kuigi avad ja mõõdud kõik samad uuega.
Sisust uuel tuli pehme rool vanal peenike kõva must või valge,
kindlasti midagi ka pea tugedega.

Esineb ka palju ise uuemaks tüübiks ehitatud autosid, oli ju tore oma kuus aastat vanast autost lihtsalt omavahel vahetatavate osadega uus auto saada, eriti kui avariiline esi või tagaots peaks remonti vajama.

Edu kõigile vana auto ostjatele, müüjatele ja loomulikult neile kes suudavad leida aega ja raha, et käsi külge panna auto taastamisel.

Terv. Urmo 52 25 724


RE: W114/W115 - arcar - 04-07-2014

http://www.autoteile-glauner.de/products-page/8-basis/kraftstoffanlage-strich8basis
https://www.niemoeller.de/w114-en/
http://www.rexbo.eu/mercedes/8-w114-68
millegi pärast olen paljud kustutanud favoriitidest.otsin äkki leian veel midagi
https://www.dbdepot.de/ selline tuli ka meelde


RE: W114/W115 - joodik manev - 04-07-2014

Tere!

Mina olen oma 107-le asju saanud http://www.sls-hh-shop.de/ lehelt, aga seal pakkub värki ka 114/115 pillidele, ehk on abiksWink


RE: W114/W115 - v6sa - 01-06-2017

Maššaraks, kui paljulubav pilt!Eusa_angel

Sealkandis ei oska soovitadagi. Kilulinnas ikka Hannes, Speedster OÜ.


RE: W114/W115 - nostromo - 01-06-2017

Väga värske näeb väljaThumbsup


RE: W114/W115 - ainarh - 22-01-2018

Tere

Otsin W114 mootor M180(.954) temp andurit:

[Pilt: 56874-unnamed.jpg]



RE: W114/W115 - canyondrift - 27-01-2018

(22-01-2018, 04:07 PM)ainarh Kirjutas: Tere

Otsin W114 mootor M180(.954) temp andurit:
Pakun et W123 andur sobib sama hästi - neid on erinevates autopoodides müügil küll.


RE: W114/W115 - stihl - 28-01-2018

Mis tast ikka otsida, osta ära ja rahu majas, pole kallis ka.
See on ju ainult kella jaoks.

.


RE: W114/W115 - ainarh - 30-04-2018

Tere

Ega kellelgi töökorras tagasivooluklappi ei leidu? Sundvooluga toimib küll, aga lekib igast praost.
Leidsin saksast poe, aga hind krõbe: https://www.db-teile-koeln.de/shop/w114-w115/einspritzanlage-vergaser-kraftstoffanlage/ - Rücklaufventil



RE: W114/W115 - stihl - 30-04-2018

Ei saanud aru. See Rücklaufventil on ju puhtalt mehaaniline?

Tegin ükspäev üht R6 Opelit, millel ka see INAT 35/40, sel polnud küll mingit tagasivooluklappi. Ei olnud sellist kohtagi, kuhu teda panna ja kõik bensu jõi vabalt ära.
Elektriga käib üks teine klapp, aga see pole tagasivoolu vaid tavaline tühikäigu shut-off valve.
.