Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
vito mootori väljasuretamise elektroonika veateada - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: vito mootori väljasuretamise elektroonika veateada (/showthread.php?tid=3505)



vito mootori väljasuretamise elektroonika veateada - kermo123 - 25-12-2006

VITO 108 CDI, 2000. läks hiljaaegu põlema EDC (electronic diesel control) tuli. diagnostika ütles variandid:
1. et jama on mootori väljasuretamise elektroonikas/ühenduses
2. kõrgsurvepump jamab
3. aju sassis

diagnostikas võeti EDC tuli maha, aga nädala möödudes, läks jälle põlema ning kustus paari päeva möödudes jälle ära. on keegi sama jamaga kokku puutunud? oskab kegi ütelda, kus see mootori väljasuretamise vidin asub, et prooviks ise kontaktid/ühendused ära puhastada.


RE: vito mootori väljasuretamise elektroonika veateada - Moschino - 04-10-2008

Tere,

Autoks siis Vito 110 cdi 2,2 75 kW 2002.a.
Mul hakkas täna ka selline jama..
Viskab EDC tule põlema ja auto sureb välja...:S
Oskab keegi aidata????
Kui ei anna eriti agu... st pöördeid üle 2 tuhande ei lase siis oleks nagu kõik ok!!!!


RE: vito mootori väljasuretamise elektroonika veateada - Martin841 - 05-10-2008

mul oli selline jama et EDC põles veiks aega läks mööd siis mootor suri välja ja tööle enam ei läinud. läks teenentuse tuli välja et kõrg surve pump läks.
(autoks oli 110CDi 2000.a.)Smirk


RE: vito mootori väljasuretamise elektroonika veateada - Raigo545 - 05-01-2009

Mul endal v220 cdi 2001.a ja oli ka kunagi selline jama ja käisin ka
esinuses ning jutt nagu tavaliselt...umbes 10000 ja teem kordaBig Grin
Pidid kõik asjad läbi olema nagu eelnevates vastustes aga siis vahetasin kütte filtri ära ja asi toimis...polnud muret enam!


RE: vito mootori väljasuretamise elektroonika veateada - hellrix - 05-01-2009

Olen kokku puutunud sama probleemiga. Peale käivitumist vähe aja pärast mootor seiskus. Pika punnimise peale (küll oli kahju nii akust kui starterist) läks uuesti käima. Kiirel vaatlusel selgus, et kütuse torus (läbipaistev) mullid sees. Silberist ruttu uued kütusetorude tihendid (mingi 7-8 tükki kokku 130.-) ja peale tihendite vahetust kõik OK.