MB W 210 cdi T 270 125kw - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: MB W 210 cdi T 270 125kw (/showthread.php?tid=33940) |
MB W 210 cdi T 270 125kw - rootor - 25-12-2013 Tere! Oskab keegi aidata või on kokku puutunud järgmise jamaga?1) Püsikas toimetab mõndaaega normaalselt ja samas lakkab lihtsaalt töötamast ja siis jälle töötab???? Kas on seal mingeid voolikui-torusid(mis lahti kuskil äkitsit) kaitsmeid või??? 2) Kui on tuhatoosi juures see nn. eelsoojendi või mis soojendi ta täpselt on (tehase poolt paigaldatud) .Kuidas see süsteem toimetab või peab toimetama? Kui lülitad siis seal selline punane tuluke süttib? Tänud kui keegi oskab jagada omi kogemusi. RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - Laur - 25-12-2013 1.Piduripedaali lüliti. 2.Kui on ainult sõidusoojendi, siis kas lülitub automaatselt, või ei lülitu üldse...siis kui tuhatoosi kõrvalt lülitist on välja lülitatud. RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - hellrix - 25-12-2013 Voolikuid-torusid pole,see ju elektriauto ajudega. Kas rattad ikka kõik ühesuguse läbimõõduga? See soojendus kütab jahutusvedelikku elektriga ja lülitub ise tööle teatud temperatuuril ja kui mootor soe, lülitub välja. Täpseid numbreid peast ei mäleta, otsing abiks. Kui tuli kustus siis välja lülitatud manuaalselt. RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - Laur - 26-12-2013 Mul oli e320cdi sellel elektrilist lülitada ei saanudki, nupp oli webastole RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - rootor - 26-12-2013 Rattad loomulikult ühesugused ja pea uued kvaliteet rehvid all( ei kisu ei viska ei vänderda,veljed sirgedl. Kus see pidurilülilti asub või mis kala sellega on kui viga selle? Mida on võimalik teha ,et püsikas töötaks taas normaalselt (või esinduse rida ainult?)? Mõnda-aega jah töötab norm ja siis lakkab üldse töötamast. Selle lülitil mis tuhatoosis kui punane tuli põleb seal kirjas off. Mis on selle lüliti funktsioon ja kui toimetama peab kahjuks kogemus puudub. Kuna varasemad Mercedesed olnud kõik bensukad juba ammustest aegadest.Selliseid jamasid pole varem ette tulnud õnneks Diislitega kokkupuuted absoluutselt puuduvad.Käesolev MB Saksast ja siin sõitnud polnud varem. Kilometraas selle mootori ja tehnika kohta kukepea. Sai Silberis tehasetähise järgi kontrollitud ja vastas hooldusajaloole. Oli heaperemehelikult ja korrapäraselt hooldatud nagu vaja. Sõidumõnu on võrratu nagu ühel korralikul Mercedesl ikka ette nähtud kui poleks mõnda anomaaliat mis mainitud ja annaks Mersujumal ,et neid rohkem ei lisanduks. RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - Laur - 26-12-2013 Off lülitab soojendi iselylitumise välja. Pidurite lüliti on pedaali vahetus läheduses. Enne vahetust oleks mõistlik siiski kontrollida. Seal topelt klemmid. RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - rootor - 26-12-2013 Lüliti kohta siis sott selge ,tänud. Kas sellel lülitil visuaalselt pole ilmselt midagi näha st. töötab või ei tööta( mõni juhe pääsenud lahti jne...)? Kus kuidas kontrollida ja misi maksab kui viga selles? Lüliti täpne nimeteus? RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - rootor - 26-12-2013 Mõtlen siis seda piduri lülitit ,mille seos võib püsikiiruse hoidjaga. Või on muid nõuandeid selle vea kohta. RE: MB W 210 cdi T 270 125kw - v6sa - 27-12-2013 (26-12-2013, 03:23 PM)rootor Kirjutas: Lüliti kohta siis sott selge ,tänud. Kas sellel lülitil visuaalselt pole ilmselt midagi näha st. töötab või ei tööta( mõni juhe pääsenud lahti jne...)? Kus kuidas kontrollida ja misi maksab kui viga selles? Lüliti täpne nimeteus? Sääraste küsimuste valguses tasub vist remondikohtade teemast sobiv otsida |