190 2,3 16v - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: 190 2,3 16v (/showthread.php?tid=3379) |
190 2,3 16v - erkop - 09-12-2006 Sai siis selline masin soetatud omale 2006 juuli kuus. Sõita pole praktiliselt saaunud, kuid siiski. Andmed: Aasta: 1985 värvus: must mootor: 2,3l 185hp 136kw lisasi praktiliselt ei ole, võibolla siis mainida el katuseluuki. Lisaks on tehasepoolt sellele mudelile paigaldatud nivoovedrustus, lsd, Getragi käigukast, 124 pidurid, -20 mm sportline vedrustus, sportistmed, plastikring, kindlasti veel midagi.... Siin mõned pildid: http://www.rudygrupp.ee/erko/main.php?g2_itemId=19 Praegusel momendil masin ei sõida, Tabasalu suvisel mb üritusel lendas tagumine pooltelg. Ennem oli juba mõte et ülekanne 3,07 tuleb vahetada vähemalt 3,6 vastu , siis saigi ka differ alt võetud. Kahjuks pole veel siiani leidnud sellise ülekandega diffrit ad: Lisaks on minema visatud KE pritsung, asemele siis el pihustid ja muu sinna käiv, juhtima hakkab vems. Plaan talvelõpuks sõitma saada. Masinale ka lähitulevikus plaan turbo paigaldada, kuid mitte ennem suve. Mõte teha omale hobiauto, millega ka vahel ka ringrajale minna ja mõnest nn võistlusest osavõtta. RE: 190 2,3 16v - hents99 - 10-12-2006 Kobe kutsikas, plaanid on head. Ma isegi mõtlesin VEMS`i paigaldusele ja siis samuti turbotele, getrag kastile jne. Aga ilmselt ei peaks jupid valule vastu. Ma ootan juba tükk aega LSD`d. Kui sul pole veel strutbar`e, siis lase kindlasti need endale teha. Nii ette kui taha, ma ise lasen need teha, enne uut aastat tahaks külge saada. Jõudu ja edu! RE: 190 2,3 16v - python - 10-12-2006 hents99 Kirjutas:Kobe kutsikas, plaanid on head. Ma isegi mõtlesin VEMS`i paigaldusele ja siis samuti turbotele, getrag kastile jne. Aga ilmselt ei peaks jupid valule vastu. Ma ootan juba tükk aega LSD`d.Neid võimalik ka osta. Rauast ja alumiiniumist nii ette ja taha. Xenonist saab tellida sellise firma toodangut http://www.wiechers-sport.de/. Täitsa tore Mercedes-Benz RE: 190 2,3 16v - erkop - 10-12-2006 hents99 Kirjutas:Kui sul pole veel strutbar`e, siis lase kindlasti need endale teha. Nii ette kui taha, ma ise lasen need teha, enne uut aastat tahaks külge saada.Kui teed strutid siis soovitan: mõõda 10 korda ja siis lase teha, arvesta sellega,et pärast on kapott ka vaja kinni saada, ilma midagi lõikamata sa neid sinna ei saa. Strutid loomulikult olemas http://www.rudygrupp.ee/erko/main.php?g2_itemId=134&g2_navId=x9e4425ed tagumistest kahjuks pilte pole. Lisaks veel ees koni sport amordid, taga jääb veel praegu nivoo. Mis jupid sul valule vastu ei pea??? getrag kast? Umbes kuu ajapärast saab ka pildid, kus siis need jupid juba autopeal. (kavas selleks ajaks masinale uuesti hääled sisse saada) RE: 190 2,3 16v - hents99 - 10-12-2006 Arvan, et sidur esimesena annab alla. Noh, getrag ei pruugi alla anda, aga seda mul veel pole, differ ilma lukuta jne. Jõunumbrid siis 400 kanti, praeguse ca 230 hp`ga saab loomulikult iga sidur hakkama. See selleks. Ma pean custom struti tegema, kuna pole enam orignaalmootor. Mina valin bilsteini amordid. RE: 190 2,3 16v - erkop - 01-05-2007 Lõpuks sain siis vemsi paigaldusega hakkama ja kohe sai proovitud kas töötab http://www.youtube.com/watch?v=cKGdTBndM5Y (moblaga kiirelt tehtud video). Selgus ,et ei sobi CLT (mootori tempandur) vemsiga. Võibolla annab confi kirjutada, kuid peab uurima. Autole siis paigaldatud Vems, nissan 200sx pihustid, 24-1 triggerwheel, wasted spark süütepool, fpr, kütuselatt jne mis sinna vemsi/EFI juurde kuulub. Praegu veel LSD differ laiali. Üritan haapsaluks liikuma saada, kus mõjal ma seda ikka seadistada saan illy: (kunagi kindlasti ka dünosse minema). RE: 190 2,3 16v - hents99 - 01-05-2007 Väga viis, just mõtlesingi uurida, kas sul VEMS juba paigaldatud. Ma hakkan lähipäevil samuti vemsi paigaldama, hetkel ootan pistikuid. Mis muud kui ootame düno tulemusi, käi kindlasti dünos seadistamas. RE: 190 2,3 16v - kuulsus - 01-05-2007 Väga viis pill! RE: 190 2,3 16v - 92S500 - 01-05-2007 Turbo plaanid on ka kindlasti peast läbi käinud...? Kuigi nissan 200sx pihustid eriti sellele ei viita.... 2.3 16v mootori originaal sisu on päris tugev, sepistatud juba tehasepoolt ning rootsis vems ja suure turboga pea 600hj saavutatud..aga noh see selleks. Tore projektmile: RE: 190 2,3 16v - erkop - 02-05-2007 92S500 Kirjutas:Turbo plaanid on ka kindlasti peast läbi käinud...? Kuigi nissan 200sx pihustid eriti sellele ei viita.... EFI/ Vems sellepärast ongi peale paigaldatud, et tulevikus turbo panna. Praegu on Rootsis Jesper Karlssonil 2.3 16v turbo millel jõudu u. 450HP. Uuel mootoril ta tõesti plaanib sinna 600hp kanti. Pihustid said ostetud kasutatud, Nissani omad just sellepärast, kuna nad sobivad minu sisselaskekollektorisse. Tõesti ega nad turbomootorile ei sobiks, kuid vabalthingavale on praegu mulle neist küllalt. RE: 190 2,3 16v - R129 - 03-05-2007 Väga kuri asi saab tulema. Edu! Äkki räägid selles LSD-st natukene lähemalt. Kustkohast selliseid asju saab? RE: 190 2,3 16v - erkop - 05-05-2007 R129 Kirjutas:Väga kuri asi saab tulema. Edu! LSD-ga lugu selline, et neid paigaldati kõikidele 2.3 16v, 2.5 16v, evolution 1 ja 2 le. Eestist lsd-d ma arvana et ei leia(kuigi üks kunagi toodi varuosadeks). Saksamaal müüakse vahel mõnda varuosadeks. RE: 190 2,3 16v - Mony - 05-05-2007 Võib-olla loll küsimus, aga miks ei peaks 200SX pihustid turboga sobima? 200SX ju samuti turbomootoriga? RE: 190 2,3 16v - 92S500 - 05-05-2007 Nad on lihtsalt väikesed..370cc kui õieti mäletan. Piltlikult öeldes ei mahu läbi nendest eriti kütust kui suuremaid võimsuseid taga ajada (300+hp) RE: 190 2,3 16v - erkop - 06-05-2007 Mony Kirjutas:Võib-olla loll küsimus, aga miks ei peaks 200SX pihustid turboga sobima? 200SX ju samuti turbomootoriga? Pihusti suurus tõesti 370cc@2.5 bar ja ~430cc@3.5 bar 430cc ja arvestada max duty cycle 80% ning brake Brake Specific Fuel Consumption .60 (vabalthingaval ~0.5) on need pihustid võimelised tootma 220hp ja võibolla natuke rohkem. Vabalthingaval ~ 240hp Kindlasti bensusurvet tõstes saab veel natuke pihustitele suurust juurde, kuid eks igal asjal on piir. Muidu nissan 200sx on juba turbomootoriga nõrgem kui mb vabalthingavana RE: 190 2,3 16v - erkop - 30-09-2007 Vahepeal jäi auto ehitamine seisma, polnud kohta,aega, võimalusi ad:. Kuid nüüd jälle viimased kaks nädalat asjaga tegelenud. Puudu veel koonusfilter mida Olavi käest ootan. Sai kunagi ajutiselt proovi jaoks peale pandud selline filter http://www.avsk.ee/tdetail.php?cat=469&de=30143 Ei soovita seda mitte mingil juhul, kuna seal sees olev vaht on kahel tõsisemal kiirendusel lihtsalt kaduma läinud. Arvat võib kuhu Praegu siis 3.9 ülekandega differ mis ilma lsd -ta on ikka täitsa mõtetu. Asfaldil esimega on momentaalselt piirajas, teisega kusgil 6500 saab korraks rattad maha ning isegi kolmandaga on pidamisega probleeme. Esmapilgul tundub jõudu olevat rohkem kui enne, kuid see kõik perse düno järgi. Eks peab sammud düno poole seadma. Lähiajal katsun mõne video ka ülesse panna. RE: 190 2,3 16v - hents99 - 01-10-2007 Rõõm lugeda! Käi loomulikult dünos ära, siis on julgem sõita ja saad need peidusolevad hobesed kah kapoti alla kinni rakendada. RE: 190 2,3 16v - hents99 - 18-05-2008 Uuriks veidi maad, oled autoga midagi teind või arendand või mis seisus ta su viimase postiga võrreldes on? VEMS töötab korralikult? |