W220 Kõrgus.-vajumine. Airmatic - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: W220 Kõrgus.-vajumine. Airmatic (/showthread.php?tid=33242) |
W220 Kõrgus.-vajumine. Airmatic - danil523 - 23-10-2013 Kas on mingi teatud aeg või ilmastikuolu - kus on normaalne kui auto langeb või ajapikkus: näiteks kui parkida üheks kuuks- kas peab see 100% olema samal kõrgusel ja kui on -10c... Vene foorumis oli et normaalne nende tingimustes- et ok. hooldatud S vajub teatud temperatuuridel ja aja jooksul? Kui näiteks ebatasane koht- üks pool on kaldu- kas peab see auto olema loodis - või vastavalt teekattele kaldu? kui suretatud autosse istuda- vajub see nurk natuke- kas see peaks tõusma ise- või jääb kuni auto käivituseni? Küsin kuna olen sellel teemal suht kauge... RE: W220 Kõrgus.-vajumine - ReinGSM - 23-10-2013 Mingi vajumine on täiesti normaalne. Teemas pole mainitud, kas tegemist on Airmaticu või ABC ga. Eeldame, et on rohkem levinud süsteem ehk airmatic (õhk). Pumpasid auto ülevale soojas garaazis(+20) sõitsid õue talvel (-20) jätsid külma kätte seisma (temperatuuride vahe 40 kraadi), amortides olev õhk jahtus ja auto on enne süüte uuesti sisse keeramist madalam- loogiline ju. Aga pumpab õues täis, sõidad tööle ja õhtuks on näiteks 1 nurk maas on, süsteemis mingi leke. Kui käivitad, siis pumpab kompressor auto talle selgeks õpetatud tasemeni, kui süsteem lekib kergelt siis lülitab kompressor ennast järgi tihedamini ja pikemalt, kui peaks seega koormatakse kompressorit rohkem ja see lühendab seadme eluiga. Võib juhtuda, et lekkiv süsteem rikub ka kompressori ja tuleb ka see vahetada lisaks lekke kõrvaldamisele. Lekkida võivad amort klapiplokk, ära hõõrutud voolik jne. Selliste, muredega on mõistlik pöörduda diagnostikasse ja jätta auto pädevasse MBdega tegelevasse firmasse mõne päevasele jälgimisele, kui auto ebaloomulikult kiirelt alla vajub seistes, või sirgel pinnal kahtlaselt viltu vajub. RE: W220 Kõrgus.-vajumine - danil523 - 24-10-2013 Airmatic süsteemiks. Eks vaatab kuidas on. Esialgo on veel ok- infot aga carun kuna hooldust asi vajab- nagu näha... RE: W220 Kõrgus.-vajumine. Airmatic - reimo86 - 15-11-2013 Kas kuskil tartus kontrollitakse airmaticut. Ja Amortide töötamist. Laseks ka enne talve asja üle vaadata. Soovitaga head kohta |