Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h (/showthread.php?tid=33072) |
Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 08-10-2013 Mark: Mercedes-Benz w210 320cdi Väljalaskeaasta: 2002 Mootor: 3,2 145kw 197hp Käigukast: Automaat Värvus: Sinine Homme proovin mõned pildid ka teha. Autost siis niipalju et lisasid väga pole. Pool elektrilised istmed, hall nahk sisu, 4x el aknad, el peeglid, püsikiiruse hoidja. Vahetanud olen rihma ja mootoriõli. Vahetan lähi päevil käigukasti ja diffri õli ka ära. Reedeks aeg kinni pandud rooste tõrje tegemiseks. Kardan et punnsilm muidu talve üle ei ela. Muidu edasi käib normaalselt aga alati võiks teravam olla. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 10-10-2013 RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - Mike22 - 10-10-2013 Tuttav auto! Käisin seda proovimas umbes poolteistaastat tagasi - müüja oli sõbralik venekeelt räägiv inimene ja tundus aus, läbisõit sel hetkel oli vist ~450000km, ei tea palju nüüd usumõõdik näitab? Kere oli hea (natuke näha tooni erinevust keretöödest), sisu oli väsinud, aga auke polnud. Sõitis hästi ja vaikselt, pagasnikus suur subwoofer vist ka? Jälgin teemat huviga! Edu punniga! RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 11-10-2013 Usumõõdik on usku muutnud 270000 on vist aga ega seda ma ei uskunudki, kulunud rool ja määrdunud käepidemed rääkisid teistest numbritest. Ise olen vahetanud rihma mootori ja kasti õli, vaja vahetada veel tagumised klotsid diffri ja roolivõimu õli. Täna lasin teha korraliku korrosiooni tõrje et masin kenasti talve üle elaks. Suht esimese asjana lasin ära teha väikse Chipi Sillad paistab et on eelmine omanik suht värskelt üle käinud. Mina sain ta ühe venelanna käest. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - Mike22 - 11-10-2013 Kus kohas roostetõrjet tegid? Palju maksis? Ise tegin Krownis jaanuaris enda S klassile! Palju kw chippiga nüüd? RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - siimruz - 11-10-2013 Kolm aastat tagasi käisin mina seda autod viljandis ühe ärika omanduses proovimas. Siis oli ka läbisõit odomeetril üle neljasaja tuhande. Aga kere olukord oli nukker. Omanik rääkis siis et auto oli sõbra firmas firma auto. Hooldust oli korralikult saand, aga selle eest ka korralikult pähe antud. Toona haises kapotialune tohutult disla järele. Aa niipalju tuli veel selle läbisõiduga meelde. Et toona oli kuulutuses miskine 200000km kui kohale läksin ja proovisõitu tegin siis kompuutrit näpides näitas üle neljasaja. Kui siis omaniku käest maad uurisin, väitis et mudu ju ei saagi autot müüa peab kuulutusse vähem kirjutama. Aga tegelik läbisõit pidi olema üle 600000 km. Aga noh võta sa kinni. Siis astus ta edasi küll veel üsna reipalt veel. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 12-10-2013 Mul haises ka disla järele, mootori ees otsas oli kaks O rõngas tihendit läbi vahetamisele kulus üks 15 minutit ja maksma läks 60 euro senti puhtalt lohakusest tegematta töö. Praegu rohkem ühtegi diisli leket pole. Kw ei oska nii perse järgi öelda kihutamist küll ei poolda aga natuke olen vajutanud ikka 210 tuli üsna kiirelt kellale rohkem ei painand. Tegin ka seal samas krownis korosjooni tõrje. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 09-01-2014 Räägin murest äkki keegi oskab aidata. Oli vaja autol ühte väikest detaili keevitada, arvasin et mõistlik oleks akuklemm eemaldada. Auto seisis juhiaken lahti ja ilma vooluta ca1 päev. Panin klemmi peale tagasi ja enam mitte ühegi akna lõpuaste ei tööta kui nupu lõpuni valutad ei juhtu midagi aga kui akna nuppe natuke vajutada kerib ilusti ülesse ja alla. See osa ei tööta kui nupu põhja korraks vajutad ja auto aknad ise ülesse või alla peaks kerima. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - v6sa - 09-01-2014 (09-01-2014, 03:26 PM)arts24h Kirjutas: Räägin murest äkki keegi oskab aidata. Oli vaja autol ühte väikest detaili keevitada, arvasin et mõistlik oleks akuklemm eemaldada. Auto seisis juhiaken lahti ja ilma vooluta ca1 päev. Panin klemmi peale tagasi ja enam mitte ühegi akna lõpuaste ei tööta kui nupu lõpuni valutad ei juhtu midagi aga kui akna nuppe natuke vajutada kerib ilusti ülesse ja alla. See osa ei tööta kui nupu põhja korraks vajutad ja auto aknad ise ülesse või alla peaks kerima. Uuesti pead õpetama. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 09-01-2014 Ei pea ennast eriti heaks autode koolitajaks Kuidas see koolitus läbi viia? RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - Laur - 09-01-2014 Lased akna üles ja hoiad nuppu ikka sees, kas esimeses või teises astmes ei mäleta, proovi järgi. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 09-01-2014 Algul klemmi peale panin lõi absi ja veojõu kontrolli tule ka põlema aga need kustusid suht kohe ära. Eks ma proovin nuppe klõpsida ehk saab tööle selle teise astme. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - Lääne - 10-01-2014 Hoiad akna nuppu esimeses astmes ja lased ülesse välja ning hoiab peal umbes 5 sec (peaksid kuulma ka klõpsu) peale seda samuti esimeses astmes lased täiesti alla ja hoiad all samamoodi (peaks ka klõpsu kuulma). Ülesse või alla tehes nuppu vahepeal lahti ära lase, ning teist astet ära puutu sellel ajal. Peale seda saab auto aru kaugele aken käib ja peaks teine aste tööle hakkama. Edu autoga, väga mootor. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - erkilo - 10-01-2014 (10-01-2014, 04:54 PM)Lääne Kirjutas: Hoiad akna nuppu esimeses astmes ja lased ülesse välja ning hoiab peal umbes 5 sec (peaksid kuulma ka klõpsu) peale seda samuti esimeses astmes lased täiesti alla ja hoiad all samamoodi (peaks ka klõpsu kuulma). Piisab ka täitsa sellest, kui aknad on kinni ja vajutada aknanupp üleskerimise esmesse asendisse ja hoida nuppu selles asendis kuni kuuled klõpsu. St pole mingit vajadust aknaid üles-alla lasta, aga kui akende nupust kerimine väga meeldib, siis saab ka sedasi nagu Lääne kirjeldas.. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 10-01-2014 Hommikul jah sain asja korda juba hoidsin lihtsalt all tunde järgi natuke, voilaa töötas. Mootor on täitsa mõnusa väändega, jalgu kellelegi ei jää. Küttekulu ja võimsuse suhe on hea. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 19-01-2014 Milles võiks asi olla et auto ei saa diagnostika seadmetega ühendust. Kahes kohas proovinud. Lihtsalt huvipärast tahaks vaadata kas näitab ka midagi või mitte aga ei lase. Üks tüüp ütles et enne ka punnsilmadega sama jama olnud. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - v6sa - 20-01-2014 (19-01-2014, 01:47 PM)arts24h Kirjutas: Milles võiks asi olla et auto ei saa diagnostika seadmetega ühendust. Kahes kohas proovinud. Lihtsalt huvipärast tahaks vaadata kas näitab ka midagi või mitte aga ei lase. Üks tüüp ütles et enne ka punnsilmadega sama jama olnud. Mine Diagnostiku juurde. Tiakgnostigutel ongi MBga probleeme... RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - arts24h - 27-01-2014 Lugu siis järgmine. Olen märganud et külmalt käivitades lekib kõrgsurve pumbal üks kaaneke pisut. Mõtlesin et sebiks sinna uue tihendi vahele ja asi vunts. Läksin silberisse, öeldi et olemas komplekt ühe kaupa ei pidavat saama maksis 64 euri. Ise mõtlesin maru palju kah mõne väikse tihendi eest ,et uurin mõnest teisest kohast kah. Võtsin sammud automaailma seal härrad tahtsid pumba koodi mida ma neile muidugi öelda ei osanud, sealt lähetati kohe diislikeskusesse. Küsisin, öeldi et tihendid ei maksa suurt miskit mingi 14 euri komplekt aga töö pidi kallis olema. Taat tegi paar klikki oli tal samasuguse pumba joonis ja puha ekraanil olemas. Küsisin siis et tahaks ikka tellida. Siis hakkas ajama et neid komplekte palju erinevaid mingi 5 6 tükki et ei tea milline läheb, tarvis lahti võtta jne. Küsisin et mis teil vaja on siis pumba koodi või, taat vastu et ei kood on olemas aga tihendid võivad erinevad minna et tal ikka näha vaja. Ma ütlesin et ega tihendil siis ju koodi peal pole kuidas tema suudab silma järgi viite kuute sarnast tihendit eristada. ja siis õige tellida. Lõpuks tulingi sealt sama targalt minema. Minu loogika ütleb et kui pumpade sees oleks miskid väiksed erinevused oleks ka ju koodid erinevad. Rääkis veel et maru peen töö, plunser ei tohi oma kohalt ära liikuda ja kui liigub siis pärast ei pruugi enam survet tekitada ja peab neid kaani lihvima arvatavasti pidid roostes olema jne. Minu arust lihtsalt too meile remonti jutt. Veits närvi ajas aga võibolla olen ise loll hoopis. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - v6sa - 27-01-2014 Alles oli teema, kus keegi oma CDI KSP tihendid vahetas. Otsi ja loe, seal oli ka kood toodud. RE: Mercedes-Benz E320 cdi 2002. arts24h - ReinGSM - 29-01-2014 Lesven vahetab ja müüb ka neid pumbatihendeid. Tihendeid müüakse komplektina. |