2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113) +--- Teema: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) (/showthread.php?tid=31839) |
2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Nailboard - 10-06-2013 Tegu siis 97 aasta isendiga. Mainal läks plokikaane tihend ja, et kaan lihvimisse viia oleks vaja pihustid eemaldada. Esialgsel vaatlusel ei paistnud kuskil mingeid polte või fiksaatoreid. Kas ja kuidas pihustid kätte saab, kas tõmmits taha ja lihtsalt hagu anda?! RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - hannes_s - 10-06-2013 Madaras ei küsitud ei pihustite ega pihustipesade eemaldamise eest lisaraha, ehk on sedasi ka mujal. Neil käib see spets riistade ja oskustega kiirelt ja ilma et midagi laguneks. RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Nailboard - 11-06-2013 (10-06-2013, 08:44 PM)hannes_s Kirjutas: Madaras ei küsitud ei pihustite ega pihustipesade eemaldamise eest lisaraha, ehk on sedasi ka mujal. Neil käib see spets riistade ja oskustega kiirelt ja ilma et midagi laguneks. Tõmmits on olemas millega reaalselt saaks pihusti kätte aga kas see tuleb siis kogu krempliga välja (pihusti pesaga) või kuidas see asi käib. Sest seal kus kaane laseks teha tahetakse ikka puhast kaant ilma lisa pudinateta mis segaks lihvimist! Kellel kogemusi jagage infot igasugune know-how teretulnud! RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - v6sa - 11-06-2013 See on ju ikka CDI? Seda pihustit hoiab kinni ainult poldike läbi kahvli. Liimib teda aga väga hästi see solk, mis koguneb läbi lekkiva seibi... Loe otsinguga pihusti eemaldamise kohta CDI-mootorilt. Korras pihsuti jõudu ei vaja. Hooldamatusest kinni põlenud pihusti võib välja tulla ainult tükikaupa. RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Sax - 11-06-2013 (11-06-2013, 08:09 AM)v6sa Kirjutas: See on ju ikka CDI? 2,2td CDI on vist midagi muud kui vana 2,3d. Sellel peaks tavalised väljakeeratavad pihustid olema. Küsimus on selles, kas pihustipesad tuleks lihvimise ajaks eemaldada (nagu päris vanadel malmkaantel) RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - hannes_s - 11-06-2013 Kiire googeldus näitab et tegu OM601 plokile ehitatud mootoriga? Sellel peaks tõsti olema tava pihustid, pesade kätte saamiseks spets võtit + loksutit vaja. Tee pilt pihustist ja asi selge.... RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Nailboard - 12-06-2013 Tegin siis paar klõpsu kaameraga, kõige parema kvaliteediga just pole aga ehk saab mingi aimduse asjast! http://fotoalbum.ee/photos/nailboard/102919297 RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Helari - 12-06-2013 Kõigepealt eemaldad pihustid, siis spetsvõtmega lukustusmutrid ja seejärel alles lööktõmmitsa/loksutiga eelpõlemiskambrid. Spetsvõti Leidsin koodi kah sellele: Stahlwille W 604 589 01 09 00 RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - hannes_s - 12-06-2013 Pihusti enda lahti keeramiseks sobib tavaline toruvõti, stokkeris ~25€ See võti pihustipesa pealse mutri lahti keeramiseks pole just odav (kas mitte 40-50€), sama raha eest võta ette Tallinna sõit, lepi ennem kokku ja saad õhtuks kaane kätte. Võetakse pihustid ja pesad maha, lihvitakse kui vaja survestavad ja panevad kokku tagasi ka (nii 25€ eest). Tõsi, kui leiad kellegi Pärnust kellel see võti ja seda sulle laenab siis teine asi... Lisaks on vaja spets tõmmitsat/loksutit pesa välja tõmbamiseks, alt poolt seda haamri vms. lüüa ei tohi!!! RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Nailboard - 20-06-2013 Oleks vaja märgid paika saada! Mis asendis väntvõll ja nukk peavad olema/märgid asuvad kus! Sai usinasti googeldatud aga ilmselt pole piisavalt interneti guru, et vastavat infot leida! RE: 2.3D Sprinter (pihusti kätte saamine) - Nailboard - 03-07-2013 Leidsin netist sellise manuali http://www.mercedesclub.cz/graphics/manuals/126/OM601-Servisn-manul.pdf Nukal on ilusti näha kriips mis peab kohakuti olema, väntvõllil on aga numbri skaala ja samas ka üks väljaulatuv punn/pulk. Et siis eelduste kohaselt peaks jälgima viimast või siis numbreid sealt skaalalt, et saada üss esimeses silindris!? Manualis lk 65. |