MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine (/showthread.php?tid=31405) |
MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - tumesinine - 03-05-2013 Nüüd juba kuu aega olen õnnelikult veerenud punnsilma roolis. Eelneva autoga leidsin, et foorumipäevik on hea mõte. Jätkan traditsiooni. Mark: E320 4matic, Elegance paketiga Väljalaskeaasta: 1999 Läbisõit: ~225k kättesaamise hetkel Mootor: 3,2 V6 (112.941) Kast: 722.664 Värvus: tumesinine (must opaal/smaragdschwarz ehk värv #189) Plaanid/vead: * juhipoolne istmesoojendus ei tööta, nupul lähevad tulukesed särama, kuid istmikualune ei soojene * juhi turvavöö ei naase oma asendisse nii sujuvalt ja kiiresti kui võiks, pisiviga, kuid häirib ikkagi * raadio maania levib kehvasti, muud raadiod kristallselged, peab uurima, kuidas olukorda parandada, kuna muud raadiojaamad huvi ei paku * profülaktkika mõttes ära teha korrosioonitõrje, kuna kuuldud jutud ja siinsest foorumist loetu kinnitab, et kuigi praegu on kere väga heas korras siis ussitama hakkab muidu küll Teostatud plaanid/kõrvaldatud vead: * pagasniku lukk vajab ilmselt kohendamist, vajab väga tugevat vajutust; puldist avamine on jupiti vaevaline, on aegajalt kuulda, kuidas mootor käib ringi, kuid luuk ei avane * vahetada roolisamba tihend * samuti profülaktilistel kaalututlustel ära teha kastiõli vahetus Lisadest pajatab VIN järgmiselt: 205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 282 SKI-BAG 345 RAIN SENSOR 354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET 404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT 405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT 423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP) 480 SELF-LEVELLING SUSPENSION 500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING 543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE- 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER 592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS 612 XENON HEADLIGHT 652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 682 FIRE EXTINGUISHER 753 RADIO MB AUDIO 10 CC WITH VK/RDS 809 AEJ 06/1/M/X 810 SOUND SYSTEM 819 CD CHANGER 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION 884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS) 955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE 984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC. ...ehk siis neid on rohkelt, mis mulle ka väga meelepärane oli. Sisu on 208A (alpaca grey), helisüsteemiks on väga mahlase ja hea kõlaga Bose. Lisaks on paigaldatud ka Vieta DVD mängija ja klapitav 7" ekraan, mis on end juba tõestanud kui väärt lisa pikematel otsadel. Auto ise on Eestis veerenud 2004ndast aastast ettevõtte omandis väidetavalt omaniku autona (on siinkohal loogiline oletada, et dvd võimalus sai siis paigaldatud, järeldades antud seadmete enda saadavuse ajavahemikku). Seejärel leidis auto uue omaniku, kellele otsustas eelmise aasta oktoobris sisse sõita Opel Astra, mille tulemuseks oli kindlustuse poolt otsus "majanduslikult hävinenud" (stange, 1 tiib ja siit-seal veermikku ja nipet-näpet oli puru, muuhulgas väga kõver ka üks väga edevatest velgedest, mis too moment all olid; üritan ka pilte "before" seisust leida). Minu tuttav, kunagine klassivend, praegune mersuhuviline ja muidu kuldsete kätega mees otsustas aga teisiti ja taastas auto. Kuna mina, tol hetkel manuaalkasti ja turbodiisliga Volvo S80 omanik, otsisingi midagi automaatkasti ja võimekama mootoriga siis oli otsus kerge tulema, eriti peale proovisõitu. Hetkel autoga igati rahul v.a. ülalmainitud vead, millega ongi plaanis tegeleda, kuna ei salli, kui midagi on korrast ära. Sõita on vähemalt igati mõnus ja pedaalivajutus toob naeratuse näole vägagi edukalt Paar pilti kah (sisust üritaks normaalsema saada, telefon teeb ikka telefoni pilte): Ja eks ajapikku kirjutab siis toimetuste ja tegevuste kohta juurde. RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - nostromo - 03-05-2013 Kuigi pole eriline punnsilma fänn siis lisasid tõesti korralikult (isegi puitrool) ja paistab üsna "sile" olema ning samas tere tulemast 4MATIC-u perekonda RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - Autojuht - 03-05-2013 Tegu tõepoolest väga mugava maantee kulguriga. RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - tumesinine - 12-06-2013 Eile õhtul täitus 228k, seega ~3k minu käes veerenud. Hästi veerenud! Tõesti igati mugav nii maanteel kui ka linnas. Koomale sai tõmmatud plaanitud toimetuste list: * pagasniku lukk vajab ilmselt kohendamist, vajab väga tugevat vajutust; puldist avamine on jupiti vaevaline, on aegajalt kuulda, kuidas mootor käib ringi, kuid luuk ei avane - antud pagasnikul on 3 lukku (tavaline +2 lisalukukonksu mõlemal küljel). Tundub, et mehanism enam ei jaksa neid alati korralikult ringi vedada iga kord - lisalukud eemaldatud ja nüüd toimib veatult. Raha ega laipu polnud nii või naa plaanis vedada * vahetada roolisamba tihend - tagasiteel koju sai maanteel nauditud märksa vähema maantemüraga liikurit. Peal oli väga mitme rebendiga veel tehases paigaldatud tihend. * Mul on nüüd varuratas, jee. RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - Maitz - 19-06-2013 (12-06-2013, 08:51 PM)tumesinine Kirjutas: Eile õhtul täitus 228k, seega ~3k minu käes veerenud. Hästi veerenud! Tõesti igati mugav nii maanteel kui ka linnas. Kuidas seda roolisamba tihendit vahetada? Mis see maksab? Edu punnsilmaga. RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - tumesinine - 19-06-2013 (19-06-2013, 06:56 AM)Maitz Kirjutas: Kuidas seda roolisamba tihendit vahetada? Tihend ise oli 15-midagi euroraha ja on saadaval ainult A-osana. Ise ei vahetanud, viibisin küll kõrval aga vot juhendada ei oskaks. Vahetamise raskusaste sõltub sellest, kas roolisammas on reguleeritav, kas auto on 4matic või mitte jne (tasub silmas pidada ostul - osta VINi järgi), heal juhul otse salongist mõne minutiga, halvemal peab jukerdama ka auto all veidi. RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - tumesinine - 10-02-2015 Jupp aega pole midagi kirjutanud, kuna tegemist polnud projektiks võetud autoga ja eks ta liigub ja sõidab täpselt nagu auto, millega ei pea miskit projekti aretama Vahepeal (tõele au andes - jupp aega tagasi) sai kastiõli vahetatud (Hõbenooles). Ühe asja võrra olukord muretum. Istmesoojendus puudub jätkuvalt aga leebed talved ei pane selle puudumisele väga mõtlema. Sai korra tester külge pandud ja vool tuleb istmele peale küll, seega probleem ilmselt "läbi istutud" elemendis. Mine tea. Küll aga viimasel ajal kimbutavad parkimisandurid (hakkas külma & niiskega) - ei teki kollaseid indikaatortulesid, vaid koheselt 2 punast ja pidev signaal, seejärel lülitab süsteem end välja. Ilmselt mõne anduriga on kontakt halb ja kogu krempel peksab seepeale segast. Sarnane probleem esinenud siin foorumis ennegi, kuid lahenduskäiguks sooja ilma ootamine mulle väga ei sobi, seega otsin hetkel miskit kohta, mis suudab andurid üle käia ja korda teha. Kui kellelgi häid pakkumisi - igati teretulnud. 4maticu esiveolise asemele soetamine just siis, kui talvetest on kadunud igasugune vihje lumele, on ilmataadi poolt küll samas täielik nöökimine... RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - Taffinaff - 10-02-2015 (10-02-2015, 02:05 PM)tumesinine Kirjutas: 4maticu esiveolise asemele soetamine just siis, kui talvetest on kadunud igasugune vihje lumele, on ilmataadi poolt küll samas täielik nöökimine... Väga õige ja asjakohane märkus, võiks ainult suuremas kirjas olla RE: MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine - tumesinine - 27-05-2015 Traditsiooniliselt pikk paus - kirjutan taas. Parkimisandurite mittetöötamine küll ei häirinud aga põhimõttelise inimesena lasin ikka korda teha. Tuli välja, et 4 neist oli saba andnud. Nüüd ei pea taaskord parkimist oskama Ja paar nädalat tagasi, nädalavahetusel linna tulles otsustas hüdraulikaõli tagasilla kaudu lahkuda. Tervenisti. Tõmbasin koheselt tee äärde ja sain üle pika aja kogeda sõitu puksiiri kabiinis (viimati 2008a Saksa autobahnil ADACi puksiiris aga see oli teise autoga ja hoopis teine lugu kõrgepingeliinide all ööbimisest). Õnneks oli probleemiks kõigest väsinud voolik - nüüdseks kõik voolikud (parem karta kui kahetseda) vahetatud ja sõit jätkub. |