Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
O: R129 SL - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Foorum: Sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Teema: O: R129 SL (/showthread.php?tid=31400)



O: R129 SL - Sven - 02-05-2013

Kui kellegil selline hobiauto üleliigne peaks olema, siis mõistliku hinna puhul olen valmis ära ostma!
Kontakteeru sven1981@hot.ee


RE: O: R129 SL - nostromo - 04-05-2013

Need 10 läbi vaadatud?

auto24 R129


RE: O: R129 SL - Sven - 10-05-2013

Veel mitte.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1349296 - tundub neist kõige mõistlikum. Ja olgem ausad, ka kõige soodsam. Ega tegu mõne klubilise autoga pole?

(04-05-2013, 03:04 AM)nostromo Kirjutas: Need 10 läbi vaadatud?

auto24 R129




RE: O: R129 SL - R129 - 13-05-2013

R129 keret ostes tasub meeles pidada, et katuse remont on suhteliselt kulukas - seega vaata pehmet katust. Vana 240 kw mootor on suhteliselt janune. Uuem + 5 käiguline kast on etem.
Kõiksugu salongi detailid on hingehinnaga - tasub tähele panna kui mõni lüliti nt ei tööta või kinnitusklamber puru. Tegelikult neid pisinüansse on selle kere juures suhteliselt palju. Kui ära ostad ja mõned aastad omad, siis oskad ka juba soovitusi jagada.


RE: O: R129 SL - indrek - 13-05-2013

Lesvenis see värvikojaga tegelev Artur müüb oma valget, pidi väga heas korras olema.
Uuri sealt


RE: O: R129 SL - saakal666 - 13-05-2013

See tumehall oli mingi aeg minu oma. Üldiselt on korras. Katuse (softtop) aknad katkised ja natukene muid asju - ei midagi tõsist. Mulle isiklikult meeldis oma Sec rohkem, seega sai masin uue omaniku.


RE: O: R129 SL - Sven - 13-05-2013

Mis need "natuke muid asju" võiks olla? Smile Kuulutuses puudus konditsioneeri märge, praegune omanik ütles, et mingi EC lüliti on, tema pole seda kasutanud. Kas Sinu ajal kont töötas?
(13-05-2013, 04:08 PM)saakal666 Kirjutas: See tumehall oli mingi aeg minu oma. Üldiselt on korras. Katuse (softtop) aknad katkised ja natukene muid asju - ei midagi tõsist. Mulle isiklikult meeldis oma Sec rohkem, seega sai masin uue omaniku.




RE: O: R129 SL - saakal666 - 14-05-2013

Konti ei saanud proovida - masin sattus minu kätte talvel. Masinal olid mingid el. vead (katus ei tahtnud korralikult toimida, kellad olid tummad, vahel vilkus turvakaare lüliti ja armatuuri tuled vilkusid). Need vead ilmnesid praeguse omaniku käes ja väidetavalt sai ta need nüüdseks korda. Kahtlustan, et kont ei toimi, samas kindlalt väita ei tea. Mingid roolihoovastiku osad oli vist vaja vahetada (sõites aru ei saanud), esimeste amortide ülemised padjad pragulised, mootori padjad vajaksid vahetust. Kõik need vead olid mitte kriitilised - sõites ei saanud ühestki neist aru. Seega vanuse kohta suhteliselt korras masin, vajaks lihtsalt natukene tegemist. Minu käest sai kaasa suhteliselt palju salongi detaile (eelmine omanik oli varuks kogunud).
Ja minu peamine mure selle masina juures oli see, et salong ikka suhteliselt väike. 192 cm pikkuse juures tahaks roolist kõvasti kaugemal olla, lisaks on muidu kitsas ja ilma katuseta vist väga mõnus sõita ka poleks - ca pool pead jääb tuuleklaasi ülemisest servast kõrgemale Smile


RE: O: R129 SL - siimruz - 14-05-2013

Tere

Nõustun ka R 129. Kuna ise oman sama sugust ja palju läbi käidud etappe selja taga. Viimasena katuse vahtus. See on kord juba selline masin et kui neid pisi vigu liiga palju on kallal siis pole ta enam see mis ta peaks olema. Ja nende kõrvaldamine on juba jah oma ette teema pruugitud osad liiguvad peamiselt ebeys. ja teine koht on silberauto, sealt saab uued asjad. Mina pigem väldiks turult kõige soodsama ostmist. Üsna pea seisad fakti ees et üks paras ront, mis sest et läigib ja naabri vassa on sillas sinu karbioletist. Mina olen oma autosse palju närve ja aega ja raha kulutanud ja ikka ei ole veel rahul. Aga lõhkiste katuse klaasidega või paadi kilega paigatud katusega ( ise kogetud) ei ole ka SL ikka õige pill.

Aga valik on muidugi sinu ja ise enesest on ta väga muhe liikur.

Siim


RE: O: R129 SL - saakal666 - 14-05-2013

Katuse (akende vahetus) remont oli vist ca 400. Sisaldab orig. materjali ja kogu tööd (katus maha, õmblemine ja katus tagasi)


RE: O: R129 SL - siimruz - 14-05-2013

Tere

Seda akende vahetust silmas pidasingi. Mina vahetasin kogu katuse riide koos esimese jatagumise poolega uute vastu. Ja see töö teps mitte ei ole väärt 400 .- eurot. 400.- euro eest saad küll klaasid vahetatud ja visuaalselt ilusaks, kuid muud eripärad kaotavad oma mõtte ära. Omad kogemused näitasid seda et vahetatud klaasidega hakkasid klaasid üle 100 kmh vibreerima ja üle 120kmh tekkis hirm juba. Uue katusega sõites 160 kmh kuuled vaid vuhinat. Kui sa tead kuidas seda uut riiet peale venitatakse siis saad ka aru millest ma räägin. Ma usun et seda sama kinnitab ka R 129 kasutaja tema ka selle töö ära teinud. Aga jah mina olen mina, ma tahan et asi oleks ikka hea nagu ta olema peab. Kui aga sõidad suvel ja sõidad ainult linnas ja mõte on lihtsalt selle automudeliga mingi aeg ära kulgeda, siis muidugi milleks raha kulutada. Sedasi ju saab ka. Sest ka mina olen selle tee ära proovinud ja isu sai täis. See auto ei olnud see mis ta olema peaks.

Parimat soovides Siim


RE: O: R129 SL - Sven - 14-05-2013

Kui juba osta, siis ikka pikemaks ajaks. Õnneks on SL oluliselt parem investeering kui pensionisammas Smile Ja seda peab ka korras hoidma, sellega olen nõus. See, et antud pakutav auto kõige soodsam on, ei pruugi tähendada, et ta ront on. Samamoodi võid maksta 13K auto eest ja avastada nädala pärast, et katus ei toimi või on muud vead..
Eks ta üks pidev investeeringukoht ole, sellega ma olen arvestanud.


RE: O: R129 SL - saakal666 - 15-05-2013

400 eest sai uued "klaasid" ette ja seda mitte purjest tehtud vaid orig. materjaliga. Purjekilet kasutades on jah see, et hakkavad tuules laperdama.


RE: O: R129 SL - siimruz - 15-05-2013

Ma väga kahtlen et sinna sul originaal materjal pandi originaalis on need klaasid erinevate paksustega. Olid vist äärmised 1,2 ja keskmine 1,0. Võin eksida ei mäleta enam. Ja ei kasutatud ka minu autol paadi kilet, vaid väidedavalt originaali. Aga tutki prat sul. kaks esimest aastat oli talutav viimane kolmas aasta venis see materjal ikkagi välja ja hakkas loperdama. Aga ma arvan et me jäämegi siin vaidlema. Mina lihtsalt olen omad kogemused saanud ja näen et, kui tahad õiget asja siis on mõistlik teha investeering ja vahetada kogu katuse riie. Minu autol tundus see riie ka algul jube heas korras olevat välja arvatud klaasid. Aga kui vahetama hakkasin siis ilmnesid igasugu jamad. küll tross veninud, üks oli katki üldse. ja eks see riie ka ikka oli juba oma aja ära elanud. Kuskilt nagu lugenud et keskelt läbi 10 aastat on tema eluiga. Aga eks tee nii nagu sina seda õigeks pead. Lihtsalt jagan kogemusi, mis minul läbitud selle auto pidamise juures juba.

Parimatega Siim


RE: O: R129 SL - R129 - 15-05-2013

Ma olen siin foorumis pikalt sellest katusest kirjutanud: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8711&highlight=wopawin Kes läbi loeb saab aru, et originaalil ja "originaalil" on vahe sees.


RE: O: R129 SL - saakal666 - 15-05-2013

Ok, ei targuta rohkem. Sellel masinal jäid need klaasid vahetamata, kas praegune omanik on teinud - ei tea.


RE: O: R129 SL - Sven - 18-05-2013

Ei ole teinud, uurisin. Järgmine nädal üritan minna pilgu peale visata mõlemale - nii sinu vanale, kui ka Arturi valgele.