w140 ja carsoft 7.4 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: w140 ja carsoft 7.4 (/showthread.php?tid=31282) |
w140 ja carsoft 7.4 - kait - 22-04-2013 LED-ga vilgutaja on muidugi tore ja veakoode saan sellega pea kõigist plokkidest lugeda, erandiks on SRS, kuna seal digisüsteem. Mõtlesin, et astuks sammukese edasi. Leidsin ~80€ eest Carsoft 7.4 softiga töötava multipleksi süsteemi. Kindasti on keegi foorumlastest sellega kokku puutunud. Mis mulje on jätnud ja kuidas Live kuvamisega hakkama saab? Huvitab siis just pre-facelift w140-ga kasutades. Proovisin enda masina peal ka Launch X431 Diagun-i ja sellega sai kenasti vigu kustutada ja isegi Live vaadata aga isiklikuks tarbeks jääb hinnaklass liiga kõrgeks. RE: w140 ja carsoft 7.4 - T.P. - 23-04-2013 Mul kodus säärane vedelemas, enda masinat (W203) ei lugenud (ei mäleta mis põhjusel). Kui TLN / Harjumaa inimene siis võin katsetuseks eraldada. Vajas COM porti, nii palju mäletan. T. RE: w140 ja carsoft 7.4 - Henry - 24-04-2013 Mul ka selline kooslus olemas (CS7.4) 203ega ühendust ei saanud. Ei saanud ka pikalt mängida. 202 toimetab, loeb ja kustutab aga live ei näita. 210 toimetab, loeb ja kustutab aga live ei näita. 202 ja 210e automaatkastidega suhtleb ja näitab live. 638 ei suhtle va AirBag. (mis omab suht standartset suhtluskeelt) Olen katsetanud nii otse COM pordiga kui USB-COM pordi üleminkeguga. Nii otse laptopis kui ka virtuaalses masinas. Erinevust ei ole. Kui toimetab siis toimetab ja kui mitte siis mitte. Kas on seadistuse viga või mittesuhtlemine on juba sisseprogrammeeritud ;-) RE: w140 ja carsoft 7.4 - kait - 24-04-2013 (23-04-2013, 12:11 PM)T.P. Kirjutas: Kui TLN / Harjumaa inimene siis võin katsetuseks eraldada. Vajas COM porti, nii palju mäletan. Saatsin PM. Müügis tundub olevat ka 2 sorti karpe. Einevust olen märganud just D-sub<-> MB 38pin juhtme erinevuses. Osadel on otsas vist suur 37pin D-sub, paljude klemmidega, osadel ainult väikene, 9pin D-sub , nagu COM port. Viimase puhul on juba riistvaraliselt võimatud ju kõikide "ajudega" suhtlemine, ehk siis - ta ei saa ju multipleksida(ailnult 9 otsaga), kuna igaühel on ju oma isiklik diagnostikaklemm 38pin pesas. RE: w140 ja carsoft 7.4 - v6sa - 24-04-2013 (24-04-2013, 08:52 AM)kait Kirjutas: ... Mihandne see veel on? 9 ja 21 on COM, 15 VGA D-SUBid. Eripistikuid võib muidugi igasuguseid teha... "õiges" STARis ongi erinevate karvade kuulamiseks multiplekser, kes arvuti softile vajaliku karva kätte annab. RE: w140 ja carsoft 7.4 - Henry - 24-04-2013 Mul komplektis ports juhtmeid. Hetkel peast ei tea aga suur ümar 38 PIN, OBD2 ja 3x pulk. RE: w140 ja carsoft 7.4 - kait - 24-04-2013 (24-04-2013, 09:05 AM)Henry Kirjutas: Mul komplektis ports juhtmeid. Aga mis sul 38pin pesa teises otsas on? Kui mitme klemmiga D-sub? Teoreetiliselt peaks w140-l saama ka nende 3x pulkade õige asetusega nö pildi ette saama. (24-04-2013, 08:59 AM)v6sa Kirjutas: Mihandne see veel on? 9 ja 21 on COM, 15 VGA D-SUBid. Sa unustasid ära vana hea printeri pordi. On olemas 37 ja 50 pin d-sub, mis pole ka mingid "eripistikud". Multiplekserit kasutab ka carsofti odav varaiant. RE: w140 ja carsoft 7.4 - v6sa - 24-04-2013 (24-04-2013, 10:08 AM)kait Kirjutas: ... Kumbki ei ole COMport. Pealegi, 50klemmiline pistik on peamiselt tööstusseadmetel kasutusel ja 37-klemmilist ei ole peale SCSI seadmete kadumist isegi näinud. Aga õige ta on, et tööstusstandardis on erinevaid ühendusvõimalusi tüki rohkem, kui arvuti küljest leida Henry karpi sai HH peal katsetatud ja valikuliselt see midagi luges. RE: w140 ja carsoft 7.4 - kait - 24-04-2013 (24-04-2013, 10:19 AM)v6sa Kirjutas:(24-04-2013, 10:08 AM)kait Kirjutas: ... Oh sind targutajat! Loe nüüd uuesti mis ma kirjutasin-> " osadel ainult väikene, 9pin D-sub , nagu COM port." Teisi variante pole ma COM portideks nimetanudki!! Või said minust lihtsalt valesti aru.... RE: w140 ja carsoft 7.4 - kait - 02-05-2013 Nii.... Tänu kasutajale T.P. sai Crasofti proovitud. Esimese arvutiga, milleks oli Toughbook cf19 winxp, ei saanud ühegi juhplokiga kuidagi ühendust. Teiseks arvutiks oli vana IBM 600, millel jookseb Windows ME, sai juhplokkidega ühendust va. airbag. Kahjuks aga ei õnnestunud ühestki juhplokist veakoodide kustutamine. Peale kustutamise käsu andmist ja minuti pikkust ootamist ilmus tekst: "Analogue erasing - terminated!" Kuna eile oli ilus ilm ja vaba aega ka, siis sai veel tagaluugi luku lülitite pistikud üle käidud ja üks mädanenud 3 klemmiline pistik vahel välja joodetud. Hiljem sõitma hakates tekkis huvitav süsteem, mida varem polnud - pärast süüte sisse panekut tõmbab kesklukk mõne sekundi pärast uksed lukku Keskluku nuppu vajutades uksi lahti ei tee ja lukku vajutades on näha, et reageerib ja üritab juba all olevaid nuppe veel allapoole tõmmata Kui süüde välja keerata, teeb koheselt uksed lukust lahti. Midagi läks nüüd paigast ära, kas diagnoosimise käigus juhtus midagi või on asi selles, et tagaluugi luku pistikud ära remontisin.... RE: w140 ja carsoft 7.4 - Henry - 02-05-2013 Huvitav, et tegelikult peaks Airbag olema suht universaalne ning sellega peaks saama ühenduse igas asnendis. RE: w140 ja carsoft 7.4 - v6sa - 02-05-2013 (02-05-2013, 11:48 AM)kait Kirjutas: ... Tõenäoline on ikka see juhtmete teema. Kas küürakal üldse saab sedaviisi kesklukku programmeerida? Kas uksed luksutuvad peale süüte sisselülimist või peale mootori käivitumist? Kas lukustab süüteasend või juba toiteasend (See "esimene" nõks)? RE: w140 ja carsoft 7.4 - kait - 02-05-2013 (02-05-2013, 12:33 PM)v6sa Kirjutas: Tõenäoline on ikka see juhtmete teema. Jah....hea ju oleks kui oleks juhtmete teema. Ma kaval mees tegin mobiiliga pilti, ennem kui pistikuid lammutama hakkasin ja kontrollisin üle - kõik on nii nagu peab. Vaatasin skeemi pealt ka ja sisuliselt on tegmist 2 asendiga lülitiga nii et sealt see küll tulla nagu ei saa. Lukku paneb uksed ainult peale seda kui süüde on sees olnud ~7 sekundit(esimeses astmes ei lukustu). Uksed avanevad koheselt peale süüte välja keeramist. Nõme ongi see, et ma ei saa uksi keskluku nupust lahti, peale seda kui see "süsteem" on ennast aktiveerinud. Lisaks on oht ka võtmed autosse lukustada sest ta üritab ka siis uksi lukustada, kui juhiuks on lahti. Kui see "süsteem" pole ennast rakendanud, siis ei saa keskluku nupust uksi sulgeda, kui juhiuks on lahti! Muidu toimivad kõik funktsioonid normaalselt. Väga kummaline asi igatahes RE: w140 ja carsoft 7.4 - kait - 02-05-2013 Proovi mõttes lõikasin ühe tagaluugi nupu juhtmetest, mis pistiku küljest oli ära mädanenud, uuesti lahti ja "funktsioon" kadus. Peab skeemi uurima ja lülitid üle mõõtma.... Niisiis....võib jätkata Carsoft teemal. |