Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
mb 190E 83a probleem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: mb 190E 83a probleem (/showthread.php?tid=3100)



mb 190E 83a probleem - naxitrall - 08-11-2006

niih..probleem on järgmine:

sai soetatud eile endale Mercedes-Benz 6000.-(teades et on küttesegu paigast ära) auto veeti minujuurde sleppis..probleem tegelt selline et kui küünlad ära puhastada läheb poolest võtmest käima ja käib ideaalselt kuni sõita kuskil 10m..siis lööb küünlad süsimustaks(tahmaseks) ja hakkab ainult podisema, jõudu pole ja kui välja sureb siis käima ei taha minna enam(tihtipeale ei lähegi enam)..kas asi võib olla küttesegus? või mis arvate teie?(kui asi küttesegus siis saaksite ehk ainda nõu kuidas seda segu enamvähem niivisi paika saada et saaks diagnostikasse sõita selle masinaga?)


RE: mb 190E 83a probleem - udu - 14-11-2006

tykimaad lihtsam olex kui sa ytleks on sul pritsung või karpa


RE: mb 190E 83a probleem - Laur - 15-11-2006

Tundub, et väga rikas segu. Kas ajab musta tossu ka? Kui karpaga siis võib toores peal olla või on õhupuhastisse keegi omale pesa teinud.


RE: mb 190E 83a probleem - naxitrall - 17-11-2006

nö. pritsung ikka Big Grin see suht algeline variant (mono) ja siis tekkis nüüd selline küsimus et kas pihustid võivad olla õlised ja sitased (nagu liivaterad oleks peal) ja siis sai täna vastatud selline asi et õhulugeja põhjas(kummist) on lõhed sees..see tuleks vast uus osta?


(ei tea täpselt kuidas seda pritsungi osa nimetatakse kus kohast ta õhku võtab, see mis asub täpselt õhufiltri all)


RE: mb 190E 83a probleem - 92S500 - 17-11-2006

lõhkine lõdvik kindlasti uus osta. Pmst seda monopritset saab reguleerida, ehk õhu/kütuse suhtet sealt mingist kruvist....


RE: mb 190E 83a probleem - udu - 18-11-2006

noo nii. mul on endal samasugune riistapuu. hakkas ka külmemate ilmadega pirtsutama ja tatistas küünlad täis. käima küll läks (aga raskustega) aga jõudu ei olnud et kohapealt ära minna ja kukkus ka podisema. minule aga piisas küünla vahetusest. olid teised piisavalt kulunud ja säde vahe polnud ka enam see õige. soovitan soojalt vaadata ka enda küünlad üle sest talvisel ajal töötab see asi paremini väiksema sädevahega küünaldega. (ei ole ka mitte eriti kallis välja minek bosch 14+ küünlad maksavad a la 49 kuni 60 eeku tk sõltuvalt kohast kust ostad)
pritsungit reguleerida kohe ei soovita kuna see mootor hoolitseb päris edukalt selle eest, et külmalt eriti palju peale saaks. toores on kah automaatne ja avaneb täielikult alles siis kui mootor soe (annab sõites tunda)
hetkel läheb auto käima iga ilmaga poolest pöördest ja veab hästi.
peale saamise kohta veel nii palju et ma ei tahaks uskuda et see sul eriti suur on (ületaks minu oma). mul on lihtsalt meeletult suur kütte kulu kutsika kohta (7-12 l /100km kohta)  mis viitsab sellele et suisa kuseb peale.:wink: