Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w211 hooldusest - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w211 hooldusest (/showthread.php?tid=30903)



w211 hooldusest - thalenfrei - 23-03-2013

Kui auto eelnevat hooldusajalugu ei tea, mida siis tuleks hoolduse käigus üle vaadata et kõik ok oleks. Mootoriõli+filter, salongifilter, õhufilter, genekarihm, roolivõimuõli on vahetatud, jahutusvedelik ka suures ulatuses vahetatud.
Mida veel?
e270cdi automaat


RE: w211 hooldusest - R129 - 24-03-2013

Teha näiteks käigukastile uuema õli näol värskendust (dünaamiline õlivahetus). Samuti pidurivedelik sellisel masinal.


RE: w211 hooldusest - thalenfrei - 24-03-2013

(24-03-2013, 01:41 AM)R129 Kirjutas: Teha näiteks käigukastile uuema õli näol värskendust (dünaamiline õlivahetus). Samuti pidurivedelik sellisel masinal.

Boschi KTS järgi panna siis seal pidurite all on ,,bleed,, täitsa olemas, millegipärast kahtlustan et kui lihtsalt õlipotsikus õli ära vahetada ja iga ratta juurest natuke välja lasta, jääb väheks. Mismoodi seda bleed funktsiooni kasutama peaks? Lisaks seal veel mitu erinevat testi võimalik teha, on need ka tarvilikud?


RE: w211 hooldusest - R129 - 24-03-2013

Pidurite näppimine sellel autol (bt klotside vahetamine) võib näppudest ilma jätta - tõsiselt. Õli vahetamiseks on spetsiaalne masin mis surub õli sisse. Pidurid tuleb testriga deaktiveeriga ja selleks on vaja inimest kes TEAB mida teeb ja on varem teinud.


RE: w211 hooldusest - thalenfrei - 24-03-2013

(24-03-2013, 01:46 PM)R129 Kirjutas: Pidurite näppimine sellel autol (bt klotside vahetamine) võib näppudest ilma jätta - tõsiselt. Õli vahetamiseks on spetsiaalne masin mis surub õli sisse. Pidurid tuleb testriga deaktiveeriga ja selleks on vaja inimest kes TEAB mida teeb ja on varem teinud.

Tegelen ise ka autoelektri ja diagnostikaga. Pidurite toimimise kohta sellel autol, tean ma arvan et keskmisest ikka rohkem. Tean selle süsteemi seotusest vihmaanduriga ja sellest et piduripedaal juhib pidureid tavaolukorras läbi elektroonika. Testriga deaktiveerimise kohta tean ka, lisaks meil töö juures olemas spetsiaalne käsikontroller, millega on võimalik sb c deaktiveerida ja aktiveerida.

Kas selle masinaga vahetamisel, tuleb õli ülevaltpoolt allapoole suruda? Meil kasutusel vaakumiga masin, mis imeb õli ülevaltpoolt allapoole. Saab sellega ka, või pole niipidi õlivahetus efektiivne? Selle auto puhul peaks testriga bleed funktsiooni kasutades õli vahetada ilmselt üsna põhjalikult. Kas tehase poolt koostatud juhendis ei ole selle kohta midagi. Äkki on kusagil tehasepoolne piduriõlivahetuse juhend ka üleval?


RE: w211 hooldusest - marek - 25-03-2013

Pid.klotside vahetusest ma kunagi kirjutasin siin: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14136

Õhutamisel ma pakun, et vahet pole kas puhud või imed (loodame, et keegi i.keelde seda ei tõlgi Smile )

Midagi leidsin:
.pdf   Carrying out bleeding operation.pdf (Suurus: 263.43 KB / Tõmbamised: 20)


RE: w211 hooldusest - wdb240 - 25-03-2013

(24-03-2013, 05:11 PM)thalenfrei Kirjutas: Tean selle süsteemi seotusest vihmaanduriga

Doubt Kust see info pärit on ?




RE: w211 hooldusest - thalenfrei - 25-03-2013

(25-03-2013, 12:54 AM)wdb240 Kirjutas:
(24-03-2013, 05:11 PM)thalenfrei Kirjutas: Tean selle süsteemi seotusest vihmaanduriga

Doubt Kust see info pärit on ?

Natukene mööda tõesti see info, kaudselt küll on seotud. Võtab kojameeste töötamise signaali canist. Kui vihmaandur käseb kojameestel vehkima hakata siis saab sbc sealt samuti signaali.
Info pärit w211 technical training manualist.