Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Tagumisest õõtsast - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: A-klass ja B-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=104)
+--- Teema: Tagumisest õõtsast (/showthread.php?tid=30802)



Tagumisest õõtsast - thalenfrei - 14-03-2013

Kuna pealinna teed on nagu sõjatehase katsepolügon on tarvis tagasild korda seada. Möödunud aastal vahetatud abiraami puksid. Sillastendis aga ikka taga parem paigast ära. Niisiis on seal ilmselt õõtsalaager täitsa tüma sest suuremast august läbi sõites hakkab auto natuke hundikoera moodi jooksma - külg ees pisut. Samas mõni päev kõik ok, mingit loksu pole käega tunda aga ratas on sutike viltu all. Vasaku poole oma lihtsalt loksub natuke.

Ühe poole jaoks remontkomplekt olemas aga siinkohal tekkib küsimus, kummast alustada. Kardan et see mis viltu, on juba laagripesad ka ära söönud. Teise õõtsa saaks 30 euriga.

Oskab keegi kogemusega lagedale tulla sellel teemal.


RE: Tagumisest õõtsast - kriipspois - 15-03-2013

(14-03-2013, 11:04 PM)thalenfrei Kirjutas: Kuna pealinna teed on nagu sõjatehase katsepolügon on tarvis tagasild korda seada. Möödunud aastal vahetatud abiraami puksid. Sillastendis aga ikka taga parem paigast ära. Niisiis on seal ilmselt õõtsalaager täitsa tüma sest suuremast august läbi sõites hakkab auto natuke hundikoera moodi jooksma - külg ees pisut. Samas mõni päev kõik ok, mingit loksu pole käega tunda aga ratas on sutike viltu all. Vasaku poole oma lihtsalt loksub natuke.

Ühe poole jaoks remontkomplekt olemas aga siinkohal tekkib küsimus, kummast alustada. Kardan et see mis viltu, on juba laagripesad ka ära söönud. Teise õõtsa saaks 30 euriga.

Oskab keegi kogemusega lagedale tulla sellel teemal.
Omal just sama töö tehtud,piisab kui SK kummitihend tuksis on ja vesi-pori laagrisse pääseb,ei usu et laagripesa tuksi läheb,lihtsam on laagrid ära vahetada,arvan et mõlemal pool,sain omal vahetatud suht lihtsalt,ei ühendanud isegi piduri süsteemigi lahti.Õõtsa,amordi ja stabikavarda lasin vabaks,ABS-i anduri juhtme lasin klambritest lahti,käsipiduri trossi ühendasin kõhualt-keskelt lahti,piduritoru andis niipalju painutada et pidureid ei ühendanuki lahti.Toetasin õõtsa otsa vastu pukki(millel auto üleval püsis)ja toksisin laagrid välja,kõige keerulisem oli laagri saale välja löömine,nimelt turritab laagrisaale ainult pisut(ca1mm)üle laagripesa,tarvis head torni-kruvikat või miskit et see kätte saada.Hiljem oli natuke jebi ka uue keskmise tolmukaitse(plast toru)paika saamisega,sooendasin teis soojapüstoliga,et natsa elastsem oleks.Jõud! Asi on seda väärt, ei kulu pärast kummi siseküljed.