![]() |
jahutus ventilaaturi sidur - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: jahutus ventilaaturi sidur (/showthread.php?tid=3059) |
jahutus ventilaaturi sidur - leitsaku - 04-11-2006 Mure selline et sidur on peal see tähendab et tiivik liigub kogu aeg. Tegelikult peaks ju alles vajadusel liikuma hakkama või liigub kergelt. KUIDAS REMONTIDA, kui saab RE: jahutus ventilaaturi sidur - Heinar - 04-11-2006 Võiks ju alustada ikkagi sellest, et mis masinaga tegu. Kohvipaksu pealt nagu raske ennustada ... RE: jahutus ventilaaturi sidur - martin471 - 04-11-2006 Kuidas see sidur suk üldse toimima peaks? Kas on viskosidur või elektromagnet? RE: jahutus ventilaaturi sidur - Laur - 04-11-2006 martin471 Kirjutas:Kuidas see sidur suk üldse toimima peaks? Kas on viskosidur või elektromagnet? See sõltubki mudelist, mootorist ja väljalaskeaastast ![]() RE: jahutus ventilaaturi sidur - leitsaku - 05-11-2006 auotks on w124 2,5d 91 aasta, millel peaks olema viskosidur. käega jõuad kinnipidada,kui aga lahti lased töötab vent kogu aeg ka külmamootoriga kui mootor seisab siis ei ole ka õiget vabajooksu vendikal. RE: jahutus ventilaaturi sidur - Laur - 05-11-2006 pole muud teha kui poodi uue siduri järgi. RE: jahutus ventilaaturi sidur - leitsaku - 05-11-2006 kas see asub veepumba otsas, ja kuidas seda vahetakse palju see üldse maksab kas äkki keegi teab? RE: jahutus ventilaaturi sidur - hents99 - 06-11-2006 Kisu otsast ja osta elektriventikas, tuleb odavam ja muretum. Varem või hiljem katkine lendab läbi kapoti minema. Mul endal sama teema. Ostsin elektriventikad 2x10". Üks anduri alla ja teine lüliti alla. Minuteada maksab see sidur päris mitu raha. Kui oled huvitatud siis kunagi varsti peaks tulema mul uus laar neid 10" ventikaid. Nad on kuskil 6-7cm paksud, mahuvad täpselt vahele kah. Edit: Siin link mu kuulutusele, millised nad välja näevad. RE: jahutus ventilaaturi sidur - Taavi - 06-11-2006 Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna... Nii siit ka küsimus, kas mul on, siis tavaline elektri ventikas või mis see on, et ta ka lihtsalt siis mingil kiirusel tiirleb kui pole üle 100 kraadi läinud ja kui ta lihtsalt nagu keerleb, siis saab ka näpuga kinni pidada.Kas mul ka sellel, siis mingi sidur?Ma nagu saan aru, et ta peaks ainult siis tööle hakkama kui üle 100 läheb. RE: jahutus ventilaaturi sidur - imre16 - 06-11-2006 minu 2.0d vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe... praegu -15ga... suvel üle 80 ei läinud... ja mis kõige naljakam... mul ple tiivikut ollagi ees, on ära võetud ja pole midagi... keema ei lähe ja vesi ka kuhugi ei kao ja igati tore, aga jah, kuidagi imelik... kui teised räägivad siin 100-st kraadist.. ![]() RE: jahutus ventilaaturi sidur - Taavi - 06-11-2006 imre16 Kirjutas:minu 2.0d vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe... praegu -15ga... suvel üle 80 ei läinud... No niimodi saad vist küll kiirelt mootorist lahti.See kahjulik ju mootorile kui pole korralikult töösoe, eriti talvel, kütust võtab ka rohkem ja jõudu vähem.Aga ise usun, et sul seal midagi näidikuga viga. RE: jahutus ventilaaturi sidur - imre16 - 06-11-2006 Taavi Kirjutas:imre16 Kirjutas:minu 2.0d vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe... praegu -15ga... suvel üle 80 ei läinud... Näidikuviga võib olla ka tõenäoline, aga asi pole seni keema läinud kordagi ja seni pole veel mootorist ka lahti saanud ja jahutusvedelikku juurde valanud jne. ![]() Aga jah, sedand küll, et töösoe mootor parem on... Asjaga tegeldakse... ![]() ![]() ![]() RE: jahutus ventilaaturi sidur - Taavi - 07-11-2006 Mulle on nii palju räägitud, et w124 temp peab seal 100 kandis olema just ja võib ka üle selle olla, keema ta ei tohi minna, mingi vaakum jahutussüsteem vms.Muidu võimsuse kohta nii palju, et saab ka tegelikult sellest autost kiirus välja võlutud kui väga tahta ![]() RE: jahutus ventilaaturi sidur - imre16 - 07-11-2006 Taavi Kirjutas:Mulle on nii palju räägitud, et w124 temp peab seal 100 kandis olema just ja võib ka üle selle olla, keema ta ei tohi minna, mingi vaakum jahutussüsteem vms.Muidu võimsuse kohta nii palju, et saab ka tegelikult sellest autost kiirus välja võlutud kui väga tahta Kiirus ei võrdu kiirendus. Kiiruse kohta mul pretensioone pole, sest eesmärgiks polegi kihutada, vaid ökonoomselt kulgeda... ![]() Teema juurde tagasi... salong läheb küll normaalselt soojaks.. Niiet vb ongi viga hoopis temp. näidikus. RE: jahutus ventilaaturi sidur - hents99 - 07-11-2006 Oskate te öelda, et mis temperatuur on 3.2 (104.992) mootoril töötemperatuur. Praegu kui vent pidevalt ringi veab üle 80 kraadi ei lähe. Kas see on normaalne või võiks rohkem olla? Selle järgi vaja temperatuuri andur osta - iselülituv. RE: jahutus ventilaaturi sidur - coeng - 07-11-2006 "vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe" Siis võib termostaat pidevalt veidi lahti olla..On tal ikka termostaat? RE: jahutus ventilaaturi sidur - Taavi - 07-11-2006 Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna... Nii siit ka küsimus, kas mul on, siis tavaline elektri ventikas või mis see on, et ta ka lihtsalt siis mingil kiirusel tiirleb kui pole üle 100 kraadi läinud ja kui ta lihtsalt nagu keerleb, siis saab ka näpuga kinni pidada.Kas mul ka sellel, siis mingi sidur?Ma nagu saan aru, et ta peaks ainult siis tööle hakkama kui üle 100 läheb. Äkki keegi teab minu küsimusel vastust ikka, mul juba suht juhe koos ei saa enam aru mis ventikas mu autol, siis lõpuks on.Peaks nagu olema elektrikas kui hakkab ise, siis tööle kui auto hakkab üle kuumenema, aga jah sellest ei saa aru kas siis elektriventikatel ka siduriga jama, et koguaeg ka siis kaasa veab mingil kiirusel kui pole jahutamist vaja ![]() RE: jahutus ventilaaturi sidur - Pets - 07-11-2006 Taavi Kirjutas:Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna...Sul el.magnetiline vent.Ta peabki kergelt kogu aeg kaasa käima.Arvan,et termokas peetis. RE: jahutus ventilaaturi sidur - Taavi - 09-11-2006 Pets Kirjutas:Taavi Kirjutas:Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna...Sul el.magnetiline vent.Ta peabki kergelt kogu aeg kaasa käima.Arvan,et termokas peetis. Et, siis sellel ventikal pole seda sidurit millega paljudel jama?Muidu olen ka tähele pannud, et vahest käiks nagu liiga kiirelt kaasa koguaeg, kuigi pole jahutada vaja. |