Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 500SEL 1992a. w140 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: MB 500SEL 1992a. w140 (/showthread.php?tid=30339)



MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 03-02-2013

Mark: Mercedes-Benz 500 SEL
Väljalaskeaasta:05.06.1992
Läbisõit: 282 000
Võimsus: 240 KW
Mootori valem: 5.0 V8
Pikkus: 5220 mm
Kaal: 2070 kg

Lisavarustus:
Ees 2x elektrilised istmed.
4x istmesoojendused(taga ja ees)
4x elektrilised akende tõstukid
Püsikiirusehoidja
Kliimaautomaatik
1x airbag
Webasto
Must nahksisu
Lipuvarras paremal esitiival

Ostsin kaua ihaldatud w140 500SEL-i nädal tagasi. Auto on uuena Soome toodud 1992a Veho poolt. Kes siis loovutas selle Mehhiko saatkonnale registreerimis numbriga CD-3601. Saatkonna käsutuses oli see auto kuni aastani 2010. Peale seda on omanikke 1 enne mind.
Vead mis leidsin: juhiukse lukk ei taha hästi toimida, parempoolne tagumine uks ei avane seespoolt ja elektriaken ei tööta, kuigi mootor teeb häält ukse sees. Tagurpidi käigu tuleklaasid peaks ära vahetama, kuna seal on niiskus all ja nad on suht irvakil. Kelladel mõned pirnid pimedad.
Häid pilte hetkel ei ole, aga üritan lähitulevikus teha korralikud pildid ja siia üles panna. Hetkel panen siis mõne mitte kvaliteetse pildi mis telefoniga tehtud.
   
   


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - nostromo - 03-02-2013

Jääb Soome (tööautoks)? Vaat et siis naabrid kadedusest löhki ei lähe-nende jaoks on Mercedes-Benz midagi püha ja vaid pangajuhtidele möeldud olgu auto väärtuseks 500 vöi 50.000eurEusa_angel

Saatkonna autona vähemalt regulaarset (esinduse) hooldust saanudThumbsup


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 03-02-2013

(03-02-2013, 09:39 PM)nostromo Kirjutas: Jääb Soome (tööautoks)? Vaat et siis naabrid kadedusest löhki ei lähe-nende jaoks on Mercedes-Benz midagi püha ja vaid pangajuhtidele möeldud olgu auto väärtuseks 500 vöi 50.000eurEusa_angel


Auto jääb hetkel Soome, aga mitte tööautoks. Rohkem ikka hobiautoks, kuigi hetkel on igapäevases kasutuses, kuni puhkus läbi saab, ehk siis aprilli või mai kuuni.. Siis jääb ainult nädalavahetusel sõitmiseks. MB on tõesti nende jaoks herrasmies menopeli. Kui nüüd hooldus ajalugu uskuda, siis tõesti ainult Vehos käinud hoolduses see aeg kui oli saatkonna auto. Usun et saatkonna aegne hooldus ajalugu on usutav.


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - Mike22 - 03-02-2013

Orig. kollased suunad meeldivad Thumbsup


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - V@hh - 04-02-2013

Väga kena aparaat.
Ainult et kui näed et ilusa 140 ga talvel selle soolaplöga sees ringi lastakse siis kohe südames kisub...

Või Soomes ei soolatata?
Kui soola ei pandaks, sõidaks isegi talvel, kuid praeguses situatsioonis, tänan ei, ehkki korralik roostetõrje tehtud.


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - Innu - 04-02-2013

Väga kena!
Kahjuks nt. mina pean olude sunnil samasugusega talvel ka sõitma, vähemalt see talv küll Tongue Ja ma ei usu, et see talvel sõitmine nüüd nii PAHA-PAHA ka on! Kui autot nö. talveunne panna, aga seda mitte õigesti teha, siis see on veel halvem, kui sõitmine! Vale temperatuur, niiskus ja seismine üleüldse võivad pigem kahju, kui kasu tuua!


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - v6sa - 04-02-2013

(04-02-2013, 11:46 AM)Innu Kirjutas: Väga kena!
Kahjuks nt. mina pean olude sunnil samasugusega talvel ka sõitma, vähemalt see talv küll Tongue Ja ma ei usu, et see talvel sõitmine nüüd nii PAHA-PAHA ka on! Kui autot nö. talveunne panna, aga seda mitte õigesti teha, siis see on veel halvem, kui sõitmine! Vale temperatuur, niiskus ja seismine üleüldse võivad pigem kahju, kui kasu tuua!

Kuni auto ei ole meie teedele "libeduse tõrjeks" puistatavat kaupa maitsta saanud, on igasugune seismine parem.

Aga kui üks tripp soolalögas tehtud, on roosteussile pidulaud kaetud ja edasine on vaid aja küsimus. Siis tasuks pigem sõita - saab vähemalt hävinguks kulunud aega nautida.


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - Innu - 04-02-2013

(04-02-2013, 12:05 PM)v6sa Kirjutas:
(04-02-2013, 11:46 AM)Innu Kirjutas: Väga kena!
Kahjuks nt. mina pean olude sunnil samasugusega talvel ka sõitma, vähemalt see talv küll Tongue Ja ma ei usu, et see talvel sõitmine nüüd nii PAHA-PAHA ka on! Kui autot nö. talveunne panna, aga seda mitte õigesti teha, siis see on veel halvem, kui sõitmine! Vale temperatuur, niiskus ja seismine üleüldse võivad pigem kahju, kui kasu tuua!

Kuni auto ei ole meie teedele "libeduse tõrjeks" puistatavat kaupa maitsta saanud, on igasugune seismine parem.

Aga kui üks tripp soolalögas tehtud, on roosteussile pidulaud kaetud ja edasine on vaid aja küsimus. Siis tasuks pigem sõita - saab vähemalt hävinguks kujunud aega nautida.

Ega jah! Big Grin



RE: MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 04-02-2013

(04-02-2013, 10:51 AM)V@hh Kirjutas: Väga kena aparaat.
Ainult et kui näed et ilusa 140 ga talvel selle soolaplöga sees ringi lastakse siis kohe südames kisub...

Või Soomes ei soolatata?
Kui soola ei pandaks, sõidaks isegi talvel, kuid praeguses situatsioonis, tänan ei, ehkki korralik roostetõrje tehtud.

Soolatatakse küll, aga lahjem kraam on. Kui temp on külmem kui -3 -4 siis teed kuivad

Jäi mainimata, et imuuksed ei tööta. Kas see süsteem on muidu kõikidel w140-tel peal? Kui on siis millest peaks kontrolli alustama?


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - V@hh - 04-02-2013

Arvasin kah et on kõigil on aga võta näpust, minu 94 aasta isendil pole juba tehasest olnud, ju siis mingi säästukas Unibrow

Põhiviga on neil et kompressori sees olev rabedast plastist rootor läheb katki ja siis ei tööta. Uste sulgemisel on küll kompressori surin kuulda , aga see on kah kõik.
Harilikult läheb süsteem siis avariireziimi kuna survet ei teki ja kompressor uhab kuni automaatika ta mootori läbikärssamise vältimiseks välja lülitab.


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 04-02-2013

(04-02-2013, 02:03 PM)V@hh Kirjutas: Arvasin kah et on kõigil on aga võta näpust, minu 94 aasta isendil pole juba tehasest olnud, ju siis mingi säästukas Unibrow

Põhiviga on neil et kompressori sees olev rabedast plastist rootor läheb katki ja siis ei tööta. Uste sulgemisel on küll kompressori surin kuulda , aga see on kah kõik.
Harilikult läheb süsteem siis avariireziimi kuna survet ei teki ja kompressor uhab kuni automaatika ta mootori läbikärssamise vältimiseks välja lülitab.

Kust ma saaksin vaadata kas mul on selline asi peal või ei?




RE: MB 500SEL 1992a. w140 - aqu77 - 04-02-2013

(04-02-2013, 02:22 PM)ce300 Kirjutas:
(04-02-2013, 02:03 PM)V@hh Kirjutas: Arvasin kah et on kõigil on aga võta näpust, minu 94 aasta isendil pole juba tehasest olnud, ju siis mingi säästukas Unibrow

Põhiviga on neil et kompressori sees olev rabedast plastist rootor läheb katki ja siis ei tööta. Uste sulgemisel on küll kompressori surin kuulda , aga see on kah kõik.
Harilikult läheb süsteem siis avariireziimi kuna survet ei teki ja kompressor uhab kuni automaatika ta mootori läbikärssamise vältimiseks välja lülitab.

Kust ma saaksin vaadata kas mul on selline asi peal või ei?

Loe siit: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8199


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 12-02-2013

Vahepeal vahetatud õli. Sisse läks 8l castrol-i 5w-40. Õlivahetuse ajal sai vaadatud ka auto alla, kui juba korra tõstukiga ülestõstmine oli. Põhi paistis ok, midagi hullu silma ei hakkanud. Avastasin et hiljuti vahetatud kõik 4 vedru ja amortisaatorid. See oli muidugi hea uudis.
Vin koodi järgi siis järgmised andmed netist leitud:
VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: 500 SEL / S 500
ENGINE: 119970 12 018100
TRANSMISSION: 722370 03 709889
BODY: 03334
ORDER NUMBER: 0252950107
LIGHTS: BOSCH
WIPER: BOSCH 920401
INTERIOR COLOR: 261A
PAINTS: 199
200A LEATHER

205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH

221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE

222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE

228 AUXILIARY HEATER

341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS

471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)

524 PAINTWORK - PRESERVATION

581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER

592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG

600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT

630 ECE - WARNING TRIANGLE

652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS

668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES WITH TIE-DOWN HOOK

731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT

802 AEJ 06/1/M/X

873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

948 PENNANT HOLDER AND PENNANT STAFF RIGHT

982 VEHICLES FOR FINLAND, ADDITIONAL PARTS


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - Ace - 14-02-2013

Väga ilus pill Thumbsup

Tahaks veel pilte näha sisust ja kõigest.


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 19-02-2013

Täna sai siis Vehost toodud uued tagurpidikäigu tuleklaasid(liistud). Küsisin Vehost mida nad oskavad mu auto ajaloo kohta öelda. Vastati, et nemad ei saa mulle muud öelda, kui ainult seda mis nii öelda minu ajal on tehtud ja ostetud neilt sellele autole. Kas see ongi nii, et nad ei avalda teiste omanike poolt tehtud hoolduste jne ajalugu?


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 21-02-2013

Täna sai vähe pikem reis tehtud ja huvi pärast ka kütuse kulu umbkaudselt mõõdetud. 340km kiirteel 110km/h cruise peal, sain umbes 10l/100km mis polegi paha tulemus. Muidugi selle auto juures ei mängi kütusekulu erilist rolli. Kõik mis tangid, see kõik kulub ära. Ilmnes ka väike probleem, nimelt juhiuksest ei lukusta teisi uksi, aga kõrvalistuja poolt lukustades lähevad kõik uksed lukku. Igakord ei taha võti ka süütelukust välja tulla. Järgmine nädal mingi aeg ehk saab sooja halli ja siis peab uurima hakkama mis seal viga ja samas vaatama ka uste imu süsteemi. Märtsis arvatavasti Eesti mingiks ajaks, siis saab ehk korralikud pildid ka tehtud ja siia üles panna.


RE: MB 500SEL 1992a. w140 - ce300 - 19-05-2013

Nüüd 3,5 kuuga pea 8000km sõidetud. Olen väga rahul autoga.
Reedel sai vahetatud kastiõli, käiguvahetus palju sujuvam nüüd. Järgmine nädalavahetus lähevad vahetusse: küünlad, õhufiltrid ja käigkasti tagumine kummipuks. Kaks nädalat tagasi sai täidetud ka kliima süsteem, kus oli ainult 60g külmaainet. Nüüd 1200g külmaainet sees ja toimib väga hästi.
Paar värskemat pilti ka. Pole küll teab mis hea kvaliteediga, aga midagigi.