Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB S320CDI W220 - Mike22 MÜÜDUD - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: MB S320CDI W220 - Mike22 MÜÜDUD (/showthread.php?tid=30262)

Lehed: 1 2 3


MB S320CDI W220 - Mike22 MÜÜDUD - Mike22 - 28-01-2013

Mark: Mercedes-Benz S 320CDI
Esmane registreerimine: 20.10.2000
Mootor: 3.2CDI 3222 cm3 diisel
Võimsus: 145 KW
Käigukast: Automaat (5k.)
Pikkus: 5038 mm
Laius: 1855 mm
Kõrgus: 1470 mm
Täismass: 2430 kg
Istekohti: 5 koos juhiga
Värv: 744U hõbedane metallik (hall)
LS: 237.000 km, hooldusraamat
TÜV: 04.2014

Kütusekulu:
Linn: 11.4L/100km
Maantee: 6.0L/100km
Keskmine: 8.0L/100km
Paak: 88L
Tippkiirus: 230km/h
0-100km/h: 8.8s

Varustus:

200A LEATHER (must)
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
352 COMAND
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
401 DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
645 WINTER TIRES M + S (nüüd 225/55/16 Nokian Hakkapeliitta naastud)
673 HIGH-CAPACITY BATTERY (arvatavasti mingi teine aku on nüüd)
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
801 AEJ 00/1 R 170 AEJ 99/2 (mis asi see on? Eusa_eh)
813 LINGUATRONIC-GERMAN (VOICE OPERATION)
854 TELEPHONE "CELL PHONE", NOKIA 6210/6310I
862 PROVISION FOR INSTALLATION OF TELEVISION
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
882 INTERIOR SAFEGUARD
883 POWER CLOSING SYSTEM
889 KEYLESS - GO
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
Kindlasti midagi veel, nagu püsikiirusehoidja, puldist ja nupust avanev pagasiluuk, jne.

Auto on toodud Saksamaalt 20.12.2007. Eestis ma olen kolmas omanik (alates 18.01.2013). Auto on hästi säilinud, kere väga hea, lisad töötavad.
Mõni pisiviga ikka leidub, püüan auto hästi hooldada ja pisivead eemaldada. Rohkem pilte tuleb varsti.

[Pilt: 23492-4.JPG]
[Pilt: 75664-2.JPG]
[Pilt: 72252-3.JPG]


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - kodutu - 28-01-2013

801 AEJ 00/1 R 170 AEJ 99/2 (mis asi see on? )

Antenniga miski asi seotud, seda näitab google. Ühesõnaga mingi raadio asjandus. Muidu äge aparaat. Korralik ja värki särki.


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - nostromo - 28-01-2013

Päris karm upgrade 1992 230CE -> 2000 S320 CDIThumbsup


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Mike22 - 29-01-2013

(28-01-2013, 09:03 PM)kodutu Kirjutas: 801 AEJ 00/1 R 170 AEJ 99/2 (mis asi see on? )

Antenniga miski asi seotud, seda näitab google. Ühesõnaga mingi raadio asjandus. Muidu äge aparaat. Korralik ja värki särki.

Ma pigem arvan, et see on mingi mudell aasta teemaga seotud?

(28-01-2013, 11:54 PM)nostromo Kirjutas: Päris karm upgrade 1992 230CE -> 2000 S320 CDIThumbsup

Jah, juhtub nii ka Unibrow Ausalt öeldes ei ole W220 nii mugav nagu arvasin, sõidab küll väga pehmelt ja sujuvalt, väljast väga ilus, samas,
auto nii pikk, aga sees ikka võiks rohkem ruumi olla, W140 näiteks on mahukam, vähemalt tundub nii.




RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - nostromo - 29-01-2013

Njah eks vanakoolifänninä oleks ka W140 soovitanud kui oleks korralikku olnud. W140 peakski olema läbi aegade suurim S-klass.


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Mike22 - 29-01-2013

Täna siis läksin tehnoülevaatusele (Peterburi tee 92 TÜ punkt) ja sain ilusti läbi. Eusa_clap
Ainuke mis vajab reguleerimist on käsipiduritross ja vasak esituli. Käsipidurit ma ei kasuta, nii et vaatab millal seda teeb, aga tuli reguleerin ikka. Järgmine TÜ siis 04.2014 Eusa_drool

Kolmapäevaks broneeritud aeg KROWN -is. Tervele autole teeme igaks juhuks roostetõrjet.



RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - andrjuha84 - 29-01-2013

(29-01-2013, 12:59 AM)Mike22 Kirjutas: Täna siis läksin tehnoülevaatusele (Peterburi tee 92 TÜ punkt) ja sain ilusti läbi. Eusa_clap
Ainuke mis vajab reguleerimist on käsipiduritross ja vasak esituli. Käsipidurit ma ei kasuta, nii et vaatab millal seda teeb, aga tuli reguleerin ikka. Järgmine TÜ siis 04.2014 Eusa_drool

Kolmapäevaks broneeritud aeg KROWN -is. Tervele autole teeme igaks juhuks roostetõrjet.

Ilus S!Thumbsup
Palju maksma läheb KROWNis?



RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Karl - 29-01-2013

140 juurot peaks olema klubi liikmele.


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Mike22 - 29-01-2013

andrjuha84 ja Karl, klubiliige ma kahjuks ei ole, täielik roostetõrje koos pesuga ja soolapesuga läks täna maksma 175EUR Icon_rolleyes




RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Mike22 - 30-01-2013

Täna käisin rehvid/veljed balanseerimas, ja selgus miks tagumikus väike vibra tunda. Põhjuseks on see:

[Pilt: 78694-image_1359559406499879.jpg]


Sõita küll saab ja ohtlik ei ole, aga ikka tahaks see rehv vahetada. Kui keegil on mõni üksik "Nokian Hakkapeliitta 2" naastrehv mõõduga 225/55/16 siis pakkuge Eusa_drool




RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - nostromo - 30-01-2013

Sellise autoga peaksid kindlasti ka Klubi Liikmete ridadesse astuma-saad igal aastal 20.- eest ilusa ja paljudes kohtades soodustusi andva Klubikaardi jneThumbsup


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Mike22 - 10-02-2013

Käisin täna Tartus. Sinna sõites lõpetas vasak tagatule pirn oma elu (nüüd pirn vahetatud). Tagasi sõites pimedas umbes kl. 23.30 jooksis ootamatult maanteele suur põder! Õnneks kiirus oli reeglitele vastav (92 km/h püsikiirusehoidjaga), pidurid korras, ja rehvid head, jõudsin reageerida Smile


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - väikemees - 10-02-2013

Talvel eriti ei ole soovitatav püsikiirusehoidja aktiveerimine!


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Mike22 - 10-02-2013

(10-02-2013, 08:36 PM)väikemees Kirjutas: Talvel eriti ei ole soovitatav püsikiirusehoidja aktiveerimine!

Tehnilise poolest või just põdrade pärast? Paranoid


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - väikemees - 10-02-2013

Räägitakse, et ootamatu libeduse tõttu võib juhitavus kaduda. Üks ratas puhtal asfaldil või lumisel pinnal ja teine jäisel alal. See mis jäisel alal, püüab aktiivsemalt kiirust hoida. Kui nüüd ootamatul peaks need teeolud rataste all vahetusse sattuma või võrdsustuma! Sealt juba oleneb kui kiiresti suudad oma mugavast asendist reageerida või kui palju libisema auto läheb.

Endal pole kogemust olnud, kuid olen kuulnud lugusi sellest, kuidas sellel põhjusel on autod juhitavuse kaotanud täiesti sirgel teelõigul. Parem karta kui kahetseda.


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - cornah - 10-02-2013

Minu vanade autodega pole kunagi isegi ohtu olnud, et võiks midagi sellist juhtuda. Armatuuris kolmnurk on küll vilkunud, aga juhitavust see pole mõjutanud.


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - v6sa - 11-02-2013

(10-02-2013, 08:36 PM)väikemees Kirjutas: Talvel eriti ei ole soovitatav püsikiirusehoidja aktiveerimine!

Linnalegend.Eusa_whistle Õigemini, ajalukku vajunud probleem, sest vaevalt meil enam sääraseid autosid liikleb, millel on nii võimekas mootor kui püsikiirusehoidja, kuid ei ole kaapeväldikut.

Praegu teemaks olev ess viskab püsikiiruse ratta läbilibisemise tõttu enne maha, kui juht auto liikumises ebakindlust tajuda suudab, rääkimata juhitavuse kaotuseni viivast libisemisest. Läbi automaatkasti tekkiv vähene mootorpidurdus (rõhk sõnal vähene!) stabiliseerib algavat libisemist eriti tõhusalt.

Loll ja hooletu saab aga sirgel suvesoojal asfaltteel ka auto kraavi katusele.Puke


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Mike22 - 14-02-2013

[Pilt: 48487-IMG_3069.JPG]
[Pilt: 43449-IMG_3059.JPG]
[Pilt: 96737-IMG_3063.JPG]
[Pilt: 22532-IMG_3057.JPG]
[Pilt: 84659-IMG_3071.JPG]
[Pilt: 78388-IMG_3066.JPG]


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Autojuht - 16-02-2013

Superlux auto.


RE: MB S 320CDI W220 - Mike22 - Renkju - 23-04-2013

Paistab kena ja hooldatud.
Kas sie oeld jõudnud ka juba suuremaid hooldusi teha ning mis hinnaklassi tehtud suuremad/väiksemad hooldused on jäänud?
Küsin kuna tahaks isegi meeletu hüppe teha, et kas siis w220 320 CDI või siis w140 300D, 130 kw