Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
e290 egr eemaldamine? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: e290 egr eemaldamine? (/showthread.php?tid=30236)



e290 egr eemaldamine? - killer666 - 26-01-2013

Sõidan ja sõidab ka muidu täitsa hästi, aga kuna varem selliste pillidega kokkupuuted puuduvad, siis ei oska kiirendust kommenteerida. Samas kui võrrelda 525tdsa-ga siis nagu uimasem oleks.

Noh bemmidel on see egri ja kati eemaldamine väga moes , aga kuna ma mercedesest midagi ei tea, siis küsin igaks juhuks ka teie arvamust.

Kas võib egri pimedaks teha ja mis on tolle siibri eesmärk sisselaskes? Tuuritades kaasitades igastahes need klapid ei liikunud, äkki ma ajasin midagi
pirni vahetmisega paigast?

Põhjus miks ma sellega tegelen on nagu suur kütusekulu. Maanteel vist pole nagu viga, aga keskmine tuleb sinna 10 kanti.


RE: e290 egr eemaldamine? - v6sa - 26-01-2013

Natuke paljuvõitu. Meil tuleb 7 ja vähe peale.

EGR ise paha ei tee, kuid sisselaske võib ära tahmata. kaksüheksakümnel ei peaks klappe sisselaskes olema, see on rohkem CDI teema. Aga võib-olla uuemal on ka, HH ju varasest pronkisajast.

Pigem lase pump ja pihustid korda teha ning mõõda ära ülerõhk sisselaskes. Kui rõhku pole, pole ka võimsust.

See veokamootor ongi sihukese uimase olemisega, kuid toorest jõudu jagub.Eusa_clap


RE: e290 egr eemaldamine? - killer666 - 26-01-2013

Ei mootor käib ise ilusti. Vist. Ega seegi pill eriti uuem ole: 12/96. [Pilt: 29498486.jpg]

Aga mis asi see torustiku peal siis on? Mulle nagu tundub , et see on klapp , mis sisselaske sulgeb ja siis hakkab gaas läbi egri tulema? Maanteel nagu ei v6tagi palju kütust, aga mul on palju külmkäivitusi ja lühikesi otsi, võibolla sellest ka see kütusekulu.

Ma mõtlen ise , et hingamine oleks parem kui seda siibrit pole. Ja mis asendis ta peaks tühikäigul olema? Kinni?


RE: e290 egr eemaldamine? - ReinGSM - 28-01-2013

Egr laseb osa väljalaskegaase uuesti sisselaskesse tagasi, et neid uuesti põletada. Selle tegevudega alandatakse põlemistemperatuuri ja tekib vähem lämmastikühendeid. Egr tööd kontrollitakse õhulugeja abil, kui pimedaks teed siis saab aju aru et õhukogus ei kuku.


RE: e290 egr eemaldamine? - killer666 - 29-01-2013

Kui egr rakendub , siis sulgub too siiber sisselaskes? Kuiad seda kontrollida. Kas tühikäigul peab hingama läbi egri? V6i millal? Puhkeasend on egril lahtine v6i kinnine klapp? Sama küsimus tolle siibri kohta ühu torus.

Kui aju avastab , et egr ei tööta, kas viskab miski tule ka põlema?


RE: e290 egr eemaldamine? - hellrix - 29-01-2013

EGR rakendub ühtlastel pööretel ja ühtlasel koormusel. Kunagi sai tehtud katseid ja turbo ülerõhu mehaaniline näidik, mis näitab ka vaakumit, ühendatud EGRi vaakumklapi süsteemiga. Tühipööretel koha peal näitas vaakumi teket, pöörete lisamisel seier kohe nullis. Sõites ühtlasel koormusel ja pööretel jällegi näitas vaakumit. Aga isegi väike tõus tee peal suurendab mootori koormust ja seier oli ka kohe nullis. Katsetatud CDI mootoriga aga ega vist suurt vahet ei tohiks olla. Puhkeasend kui mootor ei tööta siis ikka kinnine ehk siis see peenike toru mis suundub väljalaske kolle poole peab olema kinni. Rikke korral võib tulukesega märku anda aga mitte iga kord.