1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)-VIGA AKUS! - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: 1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)-VIGA AKUS! (/showthread.php?tid=30146) |
1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)-VIGA AKUS! - nostromo - 19-01-2013 Käivitamisel teeb vaid plõks-plõks kuid mootorit taha ei võta. Korra läks u 5.ndal korral käima kuid pärast enam mitte. Aku peaks ok olema (müüja väitel garantiiga). Samas on vasakul tulede kõrguse reguleerimisnupu paremal pool väike oranz tuluke mis käivitamisel hakkab punaselt vilkuma-eelmine omanik ei teadnud selle tähendust kahjuks-immobilaiser ehk. Autol on ka signalisatsioon. Eks üritab esmaspäevaks kuskile aega saada kuid seni võiksite ise soovitada mida kontrollida. Kus muidu starter asub-mootori taga all? RE: 1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)? - sm. pelle - 19-01-2013 Kui mingi isetehtud immo pumba vahel siis ehk esimene kord lubab ja järgmistel kävituskordadel peaks süsteem kütusest tühjaks imetud olema. Niiet ma prooviks starterit vähe koputada. RE: 1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)? - nostromo - 20-01-2013 Selgus et ikka aku tühi-mingi Synergi 80Ah ja 680A. Panime ööseks laadima-eks näis kas saab asja. Muidu soovitati starterit koputada et mingi relee ehk kulunud. Täna hommikul läks pärast laadimist esimese korraga käima-eks peab siis selliste külmemate ilmadega iga päev aku tuppa kaasa võtma. RE: 1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)-VIGA AKUS! - Lahekas - 20-01-2013 Lihtsam on ju uus aku osta RE: 1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)-VIGA AKUS! - nostromo - 22-01-2013 Eks peab vaatama jah-hetkel raha suht otsas. Kui siis juba suurem kuna praegusel jääb ca 5cm laiusest üle. Originaalis tal mingi HEAVY DUTY vist a'la 100Ah aku. RE: 1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)-VIGA AKUS! - Treiku - 22-01-2013 100 Ah aku on hea lahendus, jäävad talvised mured nägemata, isegi väikeste otsade korral...... Suuremat akut vist originaal alusega pole võimalik vist peale pannagi? |