![]() |
W124 salongipuhuri remont - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Remondi ise (DIY) (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=76) +--- Teema: W124 salongipuhuri remont (/showthread.php?tid=30085) |
W124 salongipuhuri remont - Alexitoo - 14-01-2013 Sai siin suurte külmadega villand krigisevast ventilaatorist ja otsustasin ta korda teha. Kätte saab ventilaatori kapoti alt. Peab võtma akna poolsed plastikud ära seal 3kruvi kummagil pool kojameest. Need kojamehe tihendi all peidus. ja keskel on kaks plastikust kruvi ning plastikust nööbid need tuleb ka ära võtta siis plastikud eest ja saab Kojamehe ära kruttida 10 padruniga siis lahti kruvida 4 mutrit ja kojamees lati. Algul muidugi muidugi kojamehe peal plastik kaan ära võtta jjaseal üks kuukskant kruvi lahti keerata ning kojamees silindri pealt ära võtta- seda selleks et mugavam oleks kojameest kätte saada. Üks klamamber veel keskelt ära võtta mis jäi kojameest hoidma ning ongi käes. Pistik kojamehe küljest ära võtta ning eemale panna kojamees. Ees on meil siis ventilaator mis on plastik kaane all mis on kinni kahe klambriga. Mina neid klambreid kere küljest lahti ei saanud polnud vastavat võtit seega puurisin needid välja. liigutad plastiku eemale siis puhur ise 3 kruviga kinni need välja ja 2 juhet küljest. Ventilaator käes, näpud külmad jooksin koju sooja. Esialgu pesin ventilaatori veega ja fairiga et oleks mugavam temaga toimetada. http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-content/uploads/2013/01/580489_465089710221445_227195857_n.jpg Ventilaatori taga on üks kruvi keerame lahti ja võtame ta plastik korpusest välja. Edasi on meil vaja eraldad puhuri labad el.mootorist. Hea oleks kasutada tõmmitsaid kuid instrumendi puudumisel nagu minul panin ma mootori nööriga tooli külge rippuma ja haamriga kopsisin võlli pidi -siis pikendusega kuni sain eraldatud. Selle variandi puhul on muidugi see et võib võlli peksta kveraks või siis nihutada teda mähise suhtes aga noh rasked ajad ![]() http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-content/uploads/2013/01/299617_465098193553930_766766742_n.jpg Koolikoti panin alla muidugi et mootor ei kukuks vastu kõvat põrandat. Edasi on meil vaja Puksi hoidja koos puksiga eemaldada mootorist kui näete mõistate kuidas seda teha. http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-content/uploads/2013/01/537269_465105650219851_455555661_n.jpg lööme selle puksi siis välja ja näeme seda ovaalseks kulunud auguga puksi ja see meil uus tulebki muretseda http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-content/uploads/2013/01/424101_465136366883446_3189376_n.jpg http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-content/uploads/2013/01/64506_465106536886429_1031728700_n.jpg Mina muidugi kaugel linnast metsas elades ei hakkanud ootama esmaspäeva et minna osta see puks ja tegin ise. Selleks võib kasutada erinevaid asju kujutlusvõimet peab olema. Mina tegin omale uue puksi jalgratta esiratta koonusest. Muidugi läks 2 tundi aega et terasest läbi puurida 8 mm auk kuid sai hakkama. lõpuks siis asendasin koonuse puksiga ja liimipüstoliga ilusti paika kõvasti kinni. Ja edasi kõik kokku panna. http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-content/uploads/2013/01/486385_465180500212366_1056033976_n.jpg Selle puhul on muidugi miinuseks see et puks ja võll nüüd samatugevast materjalist põhimõtteliselt ja aastate jooksul hakab kuluma ka mootori võll seega järgmine kord remontimise asemel lähen lammarisse. A noh sinna aega on. Edu ja kannatust kõigile kes tegema plaanib hakata. Video ka töötavast remonditud mootorist: http://youtu.be/Po6ezf7Kd9I RE: W124 salongipuhuri remont - v6sa - 14-01-2013 (14-01-2013, 01:59 PM)Alexitoo Kirjutas: ... Tabasid ise ära, et säärane remont on lühiajaline abi. Eks varsti saame teada, kui lühiajaline... Plusspunktid asja ettevõtmise ja erikiitus kajastamise eest foorumis. ![]() RE: W124 salongipuhuri remont - Alexitoo - 14-01-2013 Lisasin video postituse lõppu. RE: W124 salongipuhuri remont - taadu - 14-01-2013 Mina tegin omale uue puksi jalgratta esiratta koonusest ??? Väga eriline valik! Eeldatavasti on nüüd puksi materjal kõvem kui mootori võll ja järelikult järmine kord tuleb juba asendada mootor ise (vähemalt rootor) Sellistes kohtades kasutatakse grafiitpronksi, mis tagab määrimise. Ka tavaline pronks ise liialt kuiv. Eks anna teada kaua vastu pani, mina küll pigem mõnda kalendrikuud ennustaks. RE: W124 salongipuhuri remont - Laur - 14-01-2013 Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte. RE: W124 salongipuhuri remont - Alexitoo - 14-01-2013 (14-01-2013, 03:56 PM)taadu Kirjutas: Mina tegin omale uue puksi jalgratta esiratta koonusest ??? taadu sa tundud olevat tark inimene. Oskad sa vastata umbkaudset tööaega uuel puksil? ~umbes 5 aastat? kui selle ajaga kulub ära pehmemast materjalist puks siis kaua peaks kuluma palju tugevamast materjalist võll mis kussjuures kulub 360 kraadi pinnast aga puks kulub 180 nagu U tähe osa kulub ainult. Ma loodan küll et sinu ennustus paar kuud on mööda ja et vähemalt aasta peab vastu. RE: W124 salongipuhuri remont - itbilen - 14-01-2013 Kui aega nikerdada on siis miks mitte ![]() Ma arvan et see sul kaua ei kesta. Muidugi ei ole Sul märgitud mis eesmärgil seda liimi seal kasutatud. Kui selle puksi pesas hoidmiseks siis see esimene mis järgi annab. Hetkel puks ja v6ll 6line, varsti aga tekib h66rdumine mille käigus see liim sealt ära p6leb. Pead arvestama et soojendusmootor töötab samapalju kui auto ise. See peab olema töökindel. terv. RE: W124 salongipuhuri remont - hannes_s - 14-01-2013 Väga hea, mulle meeldib et ise ka midagi tehakse ja siia postitatakse. ![]() Neid "suur mure, aidake, kiire" teemasi juba niigi palju ![]() RE: W124 salongipuhuri remont - sm. pelle - 14-01-2013 Vähe OT aga mis aasta/varustusega peaks neli olema, et kapoti alt vendile ligi ei pääse? Muidu enda omal talitasin sama moodi, aint kojamehe võtsin terve tükina aint ära. Kui ise ei taha/oska pukse, harju vms vahetada siis võib teha nagu ma ja lasta kuskil korda teha, tuleb ikkagi tunduvalt odavam kui töökojas. RE: W124 salongipuhuri remont - Laur - 14-01-2013 89a. täitsatavaline 300D konditsioneeriga. RE: W124 salongipuhuri remont - Ermo - 14-01-2013 (14-01-2013, 04:30 PM)Laur Kirjutas: Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte.Mina vahetasin kulunud puksid kinniste laagrite vastu.... täpselt sama mõõt on olemas ka , nüüdseks kestnud umbes 3a. RE: W124 salongipuhuri remont - Muhulane - 14-01-2013 (14-01-2013, 07:38 PM)Ermo Kirjutas:(14-01-2013, 04:30 PM)Laur Kirjutas: Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte.Mina vahetasin kulunud puksid kinniste laagrite vastu.... täpselt sama mõõt on olemas ka , nüüdseks kestnud umbes 3a. Millise mõõduga laagrid sobisid? RE: W124 salongipuhuri remont - Alexitoo - 14-01-2013 (14-01-2013, 07:52 PM)Muhulane Kirjutas:(14-01-2013, 07:38 PM)Ermo Kirjutas:(14-01-2013, 04:30 PM)Laur Kirjutas: Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte.Mina vahetasin kulunud puksid kinniste laagrite vastu.... täpselt sama mõõt on olemas ka , nüüdseks kestnud umbes 3a. ma pakun et sisemine mõõt 8mm ja välimine 17mm 100% ei ütle RE: W124 salongipuhuri remont - Muhulane - 14-01-2013 Ehk Ermol on meeles mõõdud? ![]() RE: W124 salongipuhuri remont - Ermo - 14-01-2013 (14-01-2013, 08:00 PM)Muhulane Kirjutas: Ehk Ermol on meeles mõõdud?ole nüüd ![]() RE: W124 salongipuhuri remont - Alexitoo - 15-01-2013 Laager oleks jah parim lahendus ma ise ka otsisin keldrist algul laagrit aga ei leidnud midagi sobivat siis tegingi koonusest aga selle puksi mõõdud mõõtsin ära 8mm on sisemine ja 17 on pakseim välimine http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-content/uploads/2013/01/20130115_102853.jpg |