Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
A160 2001a undamine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: A-klass ja B-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=104)
+--- Teema: A160 2001a undamine (/showthread.php?tid=29989)



A160 2001a undamine - windchaser - 07-01-2013

Tere!

Naise vanaisa ostis endale 2001a A160ne ja tal paar küsimust: esimene on lausa mure nimelt mootoris on mingi undamine, külmalt üsna häiriv, sooja mootoriga vähem, kui siiski on pidevalt kuulda mingi võõras hääl. Käis ka mingisuguses Võrus asuvas MB`dega tegelevas remonditöökojas kuid sealt ei osatud midagi öelda - äkki keegi siit teab milles viga võib olla?

Samuti ei osatud seletada lisa kompressori, tootekood A 000 140 4085 otstarvet - see siis kapoti all kohe paremal pool ja voolik läheb väljalaske kollektorisse. Kas selle eesmärk on lihtsalt väljalaske gaase puhastada?

Ette tänades,
Gert


RE: A160 2001a undamine - Karl - 07-01-2013

A 140 1998 aasta undas üsna võikalt, genekalaager oli kutu. Rihm maha ja siis kohe aru saada, mootoris iseenesest nagu midagi väga unnata ei saa. Rihma maha võtta päris ilma tõstukita ei saa, see ju pagana A klass Eusa_angel

P.S. Kui konditsioneeriga mudel siis ka selle laager võib olla, kõik ühe rihma all.


RE: A160 2001a undamine - laf1247 - 07-01-2013

(07-01-2013, 12:06 AM)windchaser Kirjutas: ...
Samuti ei osatud seletada lisa kompressori, tootekood A 000 140 4085 otstarvet - see siis kapoti all kohe paremal pool ja voolik läheb väljalaske kollektorisse. Kas selle eesmärk on lihtsalt väljalaske gaase puhastada?
...

See õhupump töötab siis kui mootor on külm, et liigne bensiin (rikas segu) ei rikuks katalüsaatorit, siis lastakse sinna lisaõhku-




RE: A160 2001a undamine - windchaser - 07-01-2013

(07-01-2013, 12:36 AM)Karl Kirjutas: A 140 1998 aasta undas üsna võikalt, genekalaager oli kutu. Rihm maha ja siis kohe aru saada, mootoris iseenesest nagu midagi väga unnata ei saa. Rihma maha võtta päris ilma tõstukita ei saa, see ju pagana A klass Eusa_angel

P.S. Kui konditsioneeriga mudel siis ka selle laager võib olla, kõik ühe rihma all.

Undab ka siis kui rihm maas - unustasin enne mainida Smile

Tänud, laf1247


RE: A160 2001a undamine - windchaser - 07-01-2013

ei ole kellelgi rohkem mõtteid?


RE: A160 2001a undamine - kriipspois - 08-01-2013

(07-01-2013, 09:49 PM)windchaser Kirjutas: ei ole kellelgi rohkem mõtteid?
Siduri survelaager?Kuul- ja rull-laagrid käigukastis?Kui on manuaaliga isend.



RE: A160 2001a undamine - v6sa - 09-01-2013

(07-01-2013, 09:49 PM)windchaser Kirjutas: ei ole kellelgi rohkem mõtteid?

Kui Sa ei suuda iseseisvalt tuvastada müra allikat, ei ole tõenäoline ka selle põhjuse kõrvaldamine oma kätega...Icon_rolleyes

Ära pahanda, kuid pigem sirvi läbi remondikohtade teema ja vali sobviv - las nemad otsivad ja parandavad.


RE: A160 2001a undamine - itbilen - 09-01-2013

(07-01-2013, 12:06 AM)windchaser Kirjutas: mootoris on mingi undamine, külmalt üsna häiriv, sooja mootoriga vähem, kui siiski on pidevalt kuulda mingi võõras hääl. Käis ka mingisuguses Võrus asuvas MB`dega tegelevas remonditöökojas kuid sealt ei osatud midagi öelda - äkki keegi siit teab milles viga võib olla?

Vii sinna töökotta tagasi ja ytle et neil peaks häbi olema.Mism6ttes ei osatud midagi öelda?



RE: A160 2001a undamine - thalenfrei - 09-01-2013

noh neil mootoritel on ketipingutitega probleeme olnud. Kust kandist see heli tuleb täpsemalt?


RE: A160 2001a undamine - Mrko - 25-06-2013

No ja mis siis undas? Veepump?


RE: A160 2001a undamine - thalenfrei - 01-07-2013

hullemast paremaks:
1. Kett, pinguti või muu sinna juurde kuuluv. (peaks olema sellise aastakäigu masinal tegelikult ok)
2. Siduri survelaager
3. Mõni kolmest rullikust, rihmapinguti
4. Geneka laagrid või kondipumba laager


Jutu põhjal küll arvata ei saa aga pean ise tõenäoliseks mõnda rihmajooksus olevat detaili. Kas põhjakate on ilusti all? Samas sellise vea oleks pidanud ju töökoda üles leidma niiet võib ka kett olla.

Kondipumba ja geneka laagreid saab eraldi vahetada, rullikud on soovitatav kõik korraga koos rihmaga vahetada, probleem aastateks kadunud.