Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
mb s w220 õhkvedrustus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: mb s w220 õhkvedrustus (/showthread.php?tid=29541)



mb s w220 õhkvedrustus - jax15 - 27-11-2012

tere küsimus järgmine kas kellegil on olnud remontimis seoses vedrustusega oleks vaja saada korras klappideplokki mis asub kompressori peal tahaks korras plokki räägitakse et selle viga pidi olema tagaots on üleval esiots vajub mahaööga hommikul tõuseb ülesse lekkeid ei ole... et äkki on kellegil üle see plokk...


RE: mb s w220 õhkvedrustus - HotPapa - 27-11-2012

Eusa_clap


RE: mb s w220 õhkvedrustus - jax15 - 27-11-2012

jep ülikõvaEusa_dance


RE: mb s w220 õhkvedrustus - jax15 - 28-11-2012

https://www.arnottindustries.com/part_MERCEDES-BENZ_yid18_pid126_gid633.html


RE: mb s w220 õhkvedrustus - kaido - 28-11-2012

(28-11-2012, 12:18 AM)jax15 Kirjutas: https://www.arnottindustries.com/part_MERCEDES-BENZ_yid18_pid126_gid633.html

Need on kallid, kuna kuskil foorumis on olnud sama teema, kuid komplekti eest küsiti 600euri, kui nüüd õigesti mäletan.




RE: mb s w220 õhkvedrustus - virgo - 28-11-2012

siinfoorumison paljumehi kessedaoska vadparanada või juhendada agakeegi ei viitsi sellistpaskalugeda


RE: mb s w220 õhkvedrustus - v6sa - 28-11-2012

(28-11-2012, 11:53 AM)virgo Kirjutas: siinfoorumison paljumehi kessedaoska vadparanada või juhendada agakeegi ei viitsi sellistpaskalugeda

Eusa_clap


RE: mb s w220 õhkvedrustus - Lahekas - 28-11-2012

Us-ku-ma-tu lihtsalt. Minule, kui igapäevasele foorumite lugejale/kirjutajale on selline düsgraafia ikka veel üllatuseks. Kas selline kirjapilt on ainult arvutis kirjutades? Või ka reaalses elus kirjutatakse niimoodi? Kui viimane, siis kuidas küll koolis hakkama saadi? Või ongi probleem, et ei saadud? Küsimusi tekib palju...

Kolm korda lugesin läbi, panin mõttes komad, punktid vahele. Vist sain lõpuks aru.


Aga proovime uuesti:

Tere! Küsimus järgmine: Kas kellelgi on olnud kokkupuudet õhkvedrustuse remontimisega? Kas võib viga olla klappide plokis, kui tagaots on üleval, esiots vajub ööga alla? Hommikul tõuseb ülesse. Lekkeid ei ole... Ehk on kellelgi üle see plokk proovimiseks... ?

Eks näis, kas nüüd saab Sind keegi aidata..


RE: mb s w220 õhkvedrustus - e220 - 29-11-2012

Kontakteeru kasutajaga wdb240.


RE: mb s w220 õhkvedrustus - wdb240 - 29-11-2012

Muleiolesedaventiilideplokki.




RE: mb s w220 õhkvedrustus - nostromo - 29-11-2012

Ehk kasutaja R129 abiks.


RE: mb s w220 õhkvedrustus - R129 - 29-11-2012

Kahjukspolekasedaventiilideplokki


RE: mb s w220 õhkvedrustus - virgo - 29-11-2012

(29-11-2012, 03:21 AM)wdb240 Kirjutas: Muleiolesedaventiilideplokki.

Ürita kuidas tahad, aga ikka on sul vist refleks. Kuidagi tuli suur algustäht ja lõppu punkt. Eusa_naughty




RE: mb s w220 õhkvedrustus - hents99 - 30-11-2012

Mis seal salata, aeg on sinnamaale jõudnud, kus W220 omanikud ei oskagi õigekirja. Võibolla isegi tahaks, aga ei oska.....


Edit: Mitte kõik W220 omanikud, ei taha halvasti öelda. Tilk tõrva meepotis.....Sorri.


RE: mb s w220 õhkvedrustus - Rolz - 30-11-2012

Auto, mida on kahjuks täna odav osta...ega pidamisele ja hooldusele ei mõtle keegi ju....mitte, et Keegi oleks odava isendi ostnud, teised kõik on ju nii kallid/ülehinnatud...mitte see kõige odavam ei ole hooldamata raibe....
Üldiselt on W220-st saamas järgmine Gyproci auto, A8 on kõrvale jäänud.


RE: mb s w220 õhkvedrustus - umbellatus - 30-11-2012

kas ei peaks kirjutama suurelt ostuabisse,
õhkvedrud kestavad 200-300 tuhat ja seejärel vajavad vahetust, mitte mingit lootust pole, et ühe isendi puhul kestavad miljoni. konkreetselt vahetust vajavad, mitte remonti, kuna seal sees olev amort annab samuti saba, nagu tavalised amordid.

ja vahetada on mõistlik kõik neli korraga.


RE: mb s w220 õhkvedrustus - jyrxxs - 10-12-2012

ise juba 5a w220 ringi sõitnud ja kohe-kohe 450 000 läbisõit.see on õige,et 200-300 tuhande vahel lõppeb nii mõnigi vidin ära.kuskil 300 tuhande juures sai(pidi) ära vahetatud nii airmaticu kompressor,klapiplokk ja mõlemad esimesed padjad.pluss siis veel kõrgsurve pump ja käigukasti moodul.mugavus maksab


RE: mb s w220 õhkvedrustus - kalle68 - 16-02-2013

Mulkavajubparemtaguminenurkalla........Eusa_drool


RE: mb s w220 õhkvedrustus - jansa48 - 08-05-2013

Tere, tere kallid klubikaaslased Smile
Pole siin keskkonnas juba väga ammu käinud ja täna siis üle hulga aja jälle esimene kord. Vahvad kirjamehed teil ka siin, mõtlesin et loen w220 kohta midagi, äkki oskan sõna sekka öelda või nii, sai ju sellist isendit peetud paar aastakest.
Selgub, et ma vist ei oskagi lugeda...otsvajubmaha, äge värk Smile Esimene teema ja kohe selline jutt, et anna olla. Igav teil siin ei ole Smile