Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K: diisel mersude ajaloost - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: K: diisel mersude ajaloost (/showthread.php?tid=29517)



K: diisel mersude ajaloost - risto995 - 26-11-2012

Tervist

Tekkis küsimus ,et millal lõpetati täis mehaaniliste diisel mersude tootmine ehk , millal tulid elektroonilised pihustid ja kõrgsurve pumbad , keegi teadja võiks sellest rohkem rääkida .

Ajurakud ajas liikuma sp ,et sellised autod oleks ainuke variant kui meie maakeralt mõneks ajaks elekter kaoks.

Tervitades Risto


RE: K: diisel mersude ajaloost - ville - 26-11-2012

(26-11-2012, 07:04 PM)risto995 Kirjutas: Tervist

Tekkis küsimus ,et millal lõpetati täis mehaaniliste diisel mersude tootmine ehk , millal tulid elektroonilised pihustid ja kõrgsurve pumbad , keegi teadja võiks sellest rohkem rääkida .

Ajurakud ajas liikuma sp ,et sellised autod oleks ainuke variant kui meie maakeralt mõneks ajaks elekter kaoks.

Tervitades Risto

Jah, pead kiirustama, alla kuu on veel jäänud. Meil kõigil juba sellised kuuri all...
Jõudu!


RE: K: diisel mersude ajaloost - BlackLady - 26-11-2012

Esimesed CDI'd tulid ehk 1998 äkki? Ja pärast seda läkski "elektrooniliste diislite" laul lahti. Ninja

Võib olla mõni mudel sai veel hiljem ka mehhaanilise variandi...


RE: K: diisel mersude ajaloost - karuanton - 26-11-2012

G461 -e toodeti minuteada 2001 aastani meh pumbaga


RE: K: diisel mersude ajaloost - kaupo51 - 26-11-2012

Common Rail ehk ühisanumpritse ilmus Mercedese peale ca 1998 aastal, C klassile W202, E klassile W210, pisut hiljem S klassile W220. G klassi toodeti rivipumbaga vist tõesti kõige kauem. Näiteks 463, G 300 DT, mootor OM 606.964 toodeti 2000 aasta lõpuni.


RE: K: diisel mersude ajaloost - Renkju - 26-11-2012

Kui kardad, et elekter ära kaob, siis ehk kaob ta nii ära, et isegi generaator ei suuda seda juurde luua ning ka akust kaob vool?
Mis sa siis enam selle mehhaanilise pumbaga teed? Smirk


RE: K: diisel mersude ajaloost - kaupo51 - 26-11-2012

Muideks esimene seeriaviisiliselt toodetud diiselsõiduauto oli samuti Mercedes-Benz- W138 Typ 260 D, mida esitleti Berliini autonäitusel aastal 1936.
Pikem link, kes lugeda soovib:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_260_D


RE: K: diisel mersude ajaloost - V126 - 26-11-2012

Mis sa siis enam selle mehhaanilise pumbaga teed?

Noh, 615 - 617 saab lihtsalt käima lükata, uuematega seda lõbu ilmselt pole, kui tõesti nii peaks juhtuma.


RE: K: diisel mersude ajaloost - risto995 - 27-11-2012

Selge tänud , ei julge ära sõnada seda elektri teemat.
Konsulteerudes oma füüsika õpetajaga oli 1970. aastatel oli ameerika piirkonnas(ei jäänud meelde miks just seal piirkonnas) juhtum kui mõneks nädalaks(teatud piirkondades üle kuu aja) kadus elekter ära kuna torm keeras magnet poolused nässu , kuid siis jäi päikesetorm tunduvalt vähem hiljaks kui praegu juba jäänud on .
Päikesetormid toimuvad iga 11.5 aasta järel .
Ja mida hilisemaks need jäävad seda suuremat nö tormi oodata on seega leian ,et pigem karta kui kahetseda ja kui on võimalust vanaraua hinnaga omale üks vana diisel muretseda siis seda ka teen .

Sain ma siis õieti aru et alla 1997 aasta diislid on kõik mehaanilised?



RE: K: diisel mersude ajaloost - Rolz - 27-11-2012

Mismoodi on võimalik, et mingis konkreetses maakera punktis on magnetpoolused teistpidi võrreldes kogu planeedi, kui terviku, magnetpoolustega?
Ja muideks, kui magnetpoolused tagurpidi lähevad, kaob igal elektri mootoril ja generaatoril töövõime...ehk ka starteril, generaatoril jnjen.
Hämmastav, mida see ebausk põhjstada võib Smile


RE: K: diisel mersude ajaloost - erx000 - 27-11-2012

Mehaanilised vaakumiga pumbad on kuni 94-95, siis tulid enamusele juba elektroonilise juhtimisega pumbad.

Kes on Discoverit vaadanud, siis seal on magnettormidest ja maakera magnetpoolustest tõesti viimasel ajal päris palju juttu olnud.


RE: K: diisel mersude ajaloost - karuanton - 27-11-2012

(27-11-2012, 01:40 AM)Rolz Kirjutas: Mismoodi on võimalik, et mingis konkreetses maakera punktis on magnetpoolused teistpidi võrreldes kogu planeedi, kui terviku, magnetpoolustega?
Ja muideks, kui magnetpoolused tagurpidi lähevad, kaob igal elektri mootoril ja generaatoril töövõime...ehk ka starteril, generaatoril jnjen.
Hämmastav, mida see ebausk põhjstada võib Smile
Kui maa magnetpoolused teistpidi peaks minema, ei puuduta see mitte karvavõrdki ei starteri ega generaatori tööd, starteri magnetväljad võrreldes maa magnetväljadega ikka palju tugevamad ja tekitatakse ümbritsevast sõltumatult. Eusa_angel




RE: K: diisel mersude ajaloost - V126 - 27-11-2012

Kui kõik muu võib kahtlane tunduda, siis päikese megatormid on fakt ja toimuvad need keskmiselt iga 150 aasta järel. Viimane oli 1859 a ja siis põlesid maha kõik telegraafid, isegi väljatõmmatud pistikute korral. Muud eletrit lihtsalt ei olnud. Taevas oli päise päeva ajal virmalisi täis olnud, isegi ekvaatori lähistel. Preagused tormid ei küüni ligilähedalegi aga isegi need viivad vahest elekrijaamu ja sateliite rivist välja. Just niisuguse supertormi eest on NASA juba mitu aastat hoiatanud aga tundub, et seda ei taheta eriti kuulda.


RE: K: diisel mersude ajaloost - alexjou - 02-06-2013

osta hobuneSmile


RE: K: diisel mersude ajaloost - Treiku - 03-06-2013

Oiiijah, kui see torm tõepoolest tuleb, siis ei aita ükski ussi ega püssirohi selle vastu. Kui see nii homne päev peaks kohal olema, kas siis mitte ei peaks igast august me seda infot saama nii, et kõrini hakkab? Lugege rohkem telegram.ee ja muid "revolutsioonilisi" uudistekanaleid edasi, söötke oma lastele ainult aminohappeid ja ärge jumala eest andke ühtegi kommi, sest meie vanemad meile ju andsid ja sellepärast meil ongi kolm pead ning pooled meist on televiisori vaatamisest sarimõrvarid...

Kui inimest piisavalt hirmutada, "teadlase" tekst ka veel taha panna, siis hakatakse vist kõike uskuma.

P.S - Juttu oli magnetpooluste muutumisest.... Kuidas saab selline asi üldse võimalik olla ilma, et me see aeg üldse elus oleme. Juhul kui poolused muutuvad, siis see tähendab seda, et maakera südamik on hakanud teist pidi keerlema, ehk siis kogu maakera pind peaks olema kaetud laavaga + suure tõenäosusega lüüakse maakera orbiidilt välja mis tähendab omakorda kliima jahenemist, merede jäätumist, suurenenud kütusekulu, halvasti käivituvaid mersusid = maailma lõpp Eusa_angel


RE: K: diisel mersude ajaloost - urmas60 - 07-06-2013

(03-06-2013, 11:17 AM)Treiku Kirjutas: P.S - Juttu oli magnetpooluste muutumisest.... Kuidas saab selline asi üldse võimalik olla ilma, et me see aeg üldse elus oleme. Juhul kui poolused muutuvad, siis see tähendab seda, et maakera südamik on hakanud teist pidi keerlema, ehk siis kogu maakera pind peaks olema kaetud laavaga + suure tõenäosusega lüüakse maakera orbiidilt välja mis tähendab omakorda kliima jahenemist, merede jäätumist, suurenenud kütusekulu, halvasti käivituvaid mersusid = maailma lõpp Eusa_angel

Maa magnetpoolused on vahetunud iga mingi x miljoni aasta tagant. See avastati ookeanipõhja laava hangumisel tekkivate kristallide joondumise järgi. Ja mingit maailma lõppu pole sellega kaasnenud... Protsess ise on selgusetu teadjameestele, samuti kas see toimud hetkeliselt või on mitu aastat aega võttev protseduur... Maasuguse taevakeha orbiidi muutmiseks on ikka mingit megasündmust vaja, midagi stiilis Kuu-suuruse taevakehaga kokkupõrkamine.Eusa_wall Päikesel toimub ka igasuguseid krooni masspurskeid (iga 11 aasta järel aktiivsuse tipp) ja need võivad elektroonikale pahasti mõjuda küll aga vaevalt et see nüüd elu lõpetama hakkab, lihtsalt peab mõnda aega ilma feisspuukideta hakkama saama kuniks kokkujooksund juhtmed asendatud saavad. Sel ajal on vanakooli diisel tõesti tegija Unibrow