Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
küsimus w124 universaaliomanikele - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: küsimus w124 universaaliomanikele (/showthread.php?tid=2802)



küsimus w124 universaaliomanikele - scrat - 10-10-2006


Tere, ehk keegi on kursis universaalkerega (w124) auto tagasillaga. Teema selles, et kui erinevad on jupid sedaaniga võrreldes (pukside, varraste mõõdud). Kataloogid mida olen tellides näinud ei näita lisamärkust, et universaalile. Kogemus olemas tagarattalaagritega, märget ei olnud ja sain sedaani omad (sedaani omad olid kitsamad:pissed2: ja auto seisis sõbra garaažis mitu päeva:bashSmile.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - v6sa - 10-10-2006

Ei oska kommenteerida. Tagasilla pikihoob igatahes oli koodiga 201...

Tegelikult kuluks see teave ka mulle ära. Teab keegi?

Kindlasti on erinevad rattalaagrid, vedrud ja amortisaatorid.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - Aleks - 11-10-2006

tagumised supportid ka erinevad, Otsin nüüd vasakpoolsemsupport.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - soul - 11-10-2006

Aleks Kirjutas:tagumised supportid ka erinevad, Otsin nüüd vasakpoolsemsupport.

Supordid ja klotsid on jah teisd, aga kui muid  pukse  ja konte vahetasin, siis sobisid küll sedaani omad


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - meego - 11-10-2006

Sedaani ja universaali kondid on erinevad!


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - scrat - 11-10-2006

meego Kirjutas:Sedaani ja universaali kondid on erinevad!
mõtled stabika konte, krt siis on mul need ka valed all, tundusidki kitsad olema
ja jäid õõtsa sisse kuidagi lahtiselt...aretasin seibid vahele aga nii ei ole vist päris õige:confusedangry:



RE: küsimus w124 universaaliomanikele - meego - 11-10-2006

Stabika konte jah! Ma ka alguses ei teadnud et on erinevad, kui mulle Kadaka MB poest neid müüdi! Minu arvamus nendest müüjatest on langenud päris kõvastiUZI Aga aretasin minagi siis kahest ühe kokku. Ja tedmiseks teistele et stabika kondid on universaalile metallist varrega, sedaanile arvatavasti mingist plastikust.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - scrat - 12-10-2006

meego Kirjutas:Stabika konte jah! Ma ka alguses ei teadnud et on erinevad, kui mulle Kadaka MB poest neid müüdi! Minu arvamus nendest müüjatest on langenud päris kõvastiUZI Aga aretasin minagi siis kahest ühe kokku. Ja tedmiseks teistele et stabika kondid on universaalile metallist varrega, sedaanile arvatavasti mingist plastikust.
plastikust...deem just needsamad. Kuidas aretasid-vanast puksid välja ja kas said eraldi puksid kusagilt või kasutasid neid samu sealt plastijunnide seest (kui see võimalik on)Confusedilly: pikkuses klappisid üks-ühele aga alaosa jäi kitsamaks.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - meego - 12-10-2006

Pressisin kruustangide vahel välja ja teised sisse!UZI Ühe vardaga (kõige ülemine risti) nägin ka vaeva. Vardal puksid peavad olema erinevad aga mulle anti ühesuguste puksidega (kataloog näitas, et sellist).Tuli üks puks läbi puurida. Nii et kõigse kindlam kui vana jupp näppus ja siis poodi!


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - scrat - 21-11-2006

väike update teemas. Peale remonti sai vahetatud ca 50 % tagasilla varrastest/patjadest, ülejäänud saab tehtud kevadel. Ostetud juppidest osutusid kasutuks õõtsa sisemised puksid, mille välimine diameeter peaks olema milli paari võrra priskem. Kartsin ise hullemat. Seega ka need jubinad on erinevad, niiet ettevaatust müüja pakutavaga igal juhul. Samuti ei anna erinevad kataloogid b-osana sellele vastust (remontija andmetel ja ka ise ringi tuulanud), niiet tuleb vist esindusse minna (kui minu vanake veel nende härrade tähelepanu väärib :lol:.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - scrat - 27-02-2007

tere, aeg asuda esisilla kallale-küsimus sama, kas esisild on sedaanist erinev (rattalaagrid, puksid, piduriklotsid, šarniirid jms.)-autoks 300 D w124 `88 universaalkere-muretsema paneb just keretüüp. Niisiis analoogsed kogemused teretulnud.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - scrat - 03-05-2007

Ei hakanud uut teemat tegema kuna see küsimus sobib siia-kui esimesi amorte vahetatakse mida on veel sellega seoses vaja vahetada-tugilaagrid, katted? Millised amordiga seotud jupid?
Tänud targematele.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - scrat - 06-07-2007

Rubriik "Ise küsin ise vastan". Nüüd siis see töö ka tehtud: vahetusse läks kogu kraam alates õõtsapuksidest kuni amortideni. Kui vahetama hakkate tuleks kontrollida ka amordi põhjalöögi kummi seisukorda, minul jäi see tegemata ja seega ka vahetamata (nüüd alles vaatasin ja hirmus räbal), enne remontiminekut lõi tugilaagri kummi osasse mõra sisse-ilmselt juba kolksuva amordi süü, vahetusse läks seegi. Vähe põnevust lisas kõne töökojast, millega anti teada, et mulle oli müüdud valed vedrud-müüja vahetas küll vastu vaidlemata väja aga topelttöö maksin ise, pluss ajakadu. Samuti kivi Silberi kapsaaeda, kes ei suuda ka vin-koodi põhjal õigeid pukse tellida või ei tea mis fenomen on nende universaali tagasilla puksidega seotud, keegi ei suuda pakkuda õigeid. Töökojas aretati alla mingid japsi puksid-ei küsinud millise:biggergrin: ja hoian sõrmed risti, et poole aasta pärast tagasi remondis ei ole. Aga milline mõnu on sõita nüüd- ei mingeid klobinaid, sirinaid, krõbinaid ainult rehvid peksavad mõnusa mütsumisega teekonarusi laiaks :tongue: ok sai pikk jutt aga õnne tuleb jagada, siis saab temast poole suurem. Kui ka keretööd tehtud saab, peaks piltidele mõtlema.


RE: küsimus w124 universaaliomanikele - võsakunn - 06-07-2007

respect vana oled ikke, et nunnu eest nii kenasti hoolt kannad. kui keretööd tehtud saad, siis tõmba miski kirgas metallikvärv selga, kena valu alla ja ongi tibimagnet olemas. seal taga ju ruumi küllaga, ise olen 190cm ja sain kenasti jalad sirgu ajada.