Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? (/showthread.php?tid=27675)



Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - thalenfrei - 20-06-2012

Teada tuntud probleem on Mercedes-Benz common rail pihustid. Millist lisandit kasutada kütuse sees püsiva või perioodilise lisandina, et pihustite eluiga maksimaalselt pikk oleks?


RE: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - R129 - 20-06-2012

Kasuta näiteks Statoili või Neste või muu usaldusväärse firma lisandeid - neid mis juba otse püstolist tulevad.


RE: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - ReinGSM - 20-06-2012

Mina olen olnud positiivselt üllatunud Karla Auto diislilisandist. Poole liitrine pudel on mõeldud 250L diisli peale. Olen proovinud erinevate automarkide peal, lisaks Mersule, ja pean tõdema, et tegu on hea asjaga. Ega ta nahkas cdi pihustit korda ei tee aga sellega segatud diisel hakkab ilusama häälega neist läbi käima küll.
Ise kasutanud, seega julgen soovitada. 1 sõber kasutab pidevalt oma 2000 aasta 2.5D A6 Audi peal ja ka kiidab väga. Minul joovad selle lisandiga diislit turbodiisel ford ja vanatüübi turbodiisel Mercedes-Benz.



RE: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - thalenfrei - 20-06-2012

(20-06-2012, 09:32 PM)R129 Kirjutas: Kasuta näiteks Statoili või Neste või muu usaldusväärse firma lisandeid - neid mis juba otse püstolist tulevad.

statoili ei kasuta aga neste kütet kulub märgatavalt rohkem kui olerexi oma. Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ja seda olen ikka kordades proovinud niiet soodsate asjaolude kokkulangemisega pole tegu. Lisaks veel selline vahe, et neste küttega nahkas pihustiga mootor lonkas ja suri tühikäigul välja mõnikord, olerexi küttega aga mõni üksik vahelejätmine ja väljasuremist polnud kordagi, seda samuti arvukate paagitäitega proovitud.


RE: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - Karl - 20-06-2012

Misasja??? 100 kilomeetrit rohkem? Kas jutt veoautost ja selle üüratust paagist?


RE: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - stihl - 21-06-2012

(20-06-2012, 11:29 PM)thalenfrei Kirjutas: Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ...


Oletame, et su pill võtab 6L/100le, siis paagitäiega (54L) saab sõita 900km.

100km rohkem ehk 1000km-i kokku sõitu tähendab kütusekulu kukkumist 5,4L/100le ...
Päris hea, Eusa_wall




RE: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - thalenfrei - 30-06-2012

(21-06-2012, 08:04 AM)stihl Kirjutas:
(20-06-2012, 11:29 PM)thalenfrei Kirjutas: Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ...


Oletame, et su pill võtab 6L/100le, siis paagitäiega (54L) saab sõita 900km.

100km rohkem ehk 1000km-i kokku sõitu tähendab kütusekulu kukkumist 5,4L/100le ...
Päris hea, Eusa_wall

ma ise selles küll midagi imelikku ei näe et kvaliteetsemat kütet vähem kulub.



RE: Kütuselisandid, mida kasutada common railil? - janek126 - 01-07-2012

(30-06-2012, 10:35 PM)thalenfrei Kirjutas:
(21-06-2012, 08:04 AM)stihl Kirjutas:
(20-06-2012, 11:29 PM)thalenfrei Kirjutas: Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ...


Oletame, et su pill võtab 6L/100le, siis paagitäiega (54L) saab sõita 900km.

100km rohkem ehk 1000km-i kokku sõitu tähendab kütusekulu kukkumist 5,4L/100le ...
Päris hea, Eusa_wall

ma ise selles küll midagi imelikku ei näe et kvaliteetsemat kütet vähem kulub.

Vana teema.Smoke
Eesti diisel versus Soome diisel: vana Patrol sõi liitri,poolteist sajale Soome kütet vähem.
Ise olen täheldanud samuti, et kaubalift käib kuidagi vaiksemalt Olerexi diisliga.
Lisaainete kasutamist tanklakütte puhul pole siiamaani pidanud vajalikuks eriti suvel. Talvel teine teema.

Edud.
Janek.