Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w203 mitu elektroonika muret - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: w203 mitu elektroonika muret (/showthread.php?tid=27511)



w203 mitu elektroonika muret - eXacTy - 06-06-2012

Tänud juba ette abi eest.
Autoks on w203 2007 2,5l V6, automaat.

Esimene probleem on ASR-iga. ASR töötab aga kui nupust välja lülitada, siis enam uuesti peale ei lähe. Suretan auto välja, käivitan uuesti ja töötab jälle. Püsikas ka ei tööta, ehk need kaks on omavahel kuidagi seotud? Tegime eile diagnostika, see ei näidanud ka midagi sarnast, mis neid mõjutaks.

2. Salongi vent müriseb kui nupp vähemalt 5-e peale keerata. 5 aastat vanal autol ei tohiks ju veel laagrid kuival olla? :O

3. Luuk ei jookse ise kinni, kui nuppu all hoian siis jookseb kinni. Muidu sõidab kahe koha peal tagasi, nagu oleks aknale käe vahele pannud ja paneb tagurpidi käigu.

Tahksin veel mõne rumala küsimuse küsida. Pole MB-d kunagi omanud, sellest ka need küsimused. Nagu ma olen aru saanud on autol smart key, aga mis eelised see mulle annab? Olen märganud, et linkidel on mingid mustad ruudud, kas see võiks olla võtmeta sisenemine? Kui jah, siis kuidas see töötab? Kas MB-l on ka mingi comfort süsteem, et puldil nupp all hoides saab aknad-luugi lahti teha ja kinni panna.
Kui keegi oskab aidata, siis oleksin väga tänulik. Kuna hooldusaeg on alles kaugel tulevikus.

Sven
55638191


RE: w203 mitu elektroonika muret - voodoo - 06-06-2012

1) võimalik, et piduritule lüliti andur (edit: pigem siiski see mitte...). lugesin kiiruga valesti.
3) katuseluugil oleks vaja uuesti sisse õpetada kus asendis ta kinni on ja kus lahti jne

paar lihtsamat varianti, mis võib olla...


RE: w203 mitu elektroonika muret - mb092 - 07-06-2012

Katuseluugi peaks arvatavasti korda saama "uue õpetusega" nii öelda. Lase katuseluuk täiesti lahti ja siis lase uuesti täisti kinni, aga esimeses astmes ehk et pead ise nuppu hoidma ja siis kui luuk kinni läheb hoia veel kuskil 2-3 sekundit, siis käib väike klõps ka ja siis peaks see toimima.

Veojõukontroll ning püsikiirusehoidjad on ühenduses küll mingil määral, kui veojõukontroll maas on, siis ei saa püsikat kasutada, et sellest ka arvatavasti sul püsikiirusehoidja ei taha töötada, et ajab midagi lolliks seal.