Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, (/showthread.php?tid=27341)



w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - tauriteder - 22-05-2012

Mure siis sellline ,et käigukast ajab õli tuulutusest välja,pmst kõik õli jookseb maha,Kastil vahetasin otsa tihendi ära arvasin et asi oli sellles aga kokku pannnes ikka sama jama,panen normi sisse ja nii kui käivitan ja sõitma hakkkan siiis muudkui alt aga lahmab,oskab keegi mingit nõu anda?


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - kentq - 22-05-2012

Kas lööb tühjaks?
Ehk paned liiga palju?


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - tauriteder - 22-05-2012

kui liiga palju paneks siiis ta ajaks ainult osa õli sealt välja.aga ta ajab niii palju et kui mingi aja pärast kasti punnni maha keeran siiis tuleb sealt pool liitrit õli aint välja


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - tauriteder - 23-05-2012

Ei oska keegi siiiis mingeid nõuandeid anda,?


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - v6sa - 23-05-2012

Tuulutusest ei saa lahmata...

Selgita lekkekoht välja ja siis saab edasi mõelda.


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - tauriteder - 23-05-2012

oih ajasin ise sassi ,ajab välja sealt avast kust turbiiini lahti saab keerata,täpselt sellline tunnne nagu otsa tihend oleks ära,aga see sai just uuus pandud.turbiiini võtsin ka nii maha nagu peab.ja tagasi sai ka samamoodi pandud,


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - Nustu826 - 23-05-2012

Turbiini ikka koos kastiga võtsid korraga maha? ja tagasi panid kah kastiga koos, mitte et turbiin nn. hooratta külge ja siis kast otsa?

Variant veel, et kasti enda otsakaane tihend või turbiinis pragu...


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - v6sa - 24-05-2012

(23-05-2012, 02:19 PM)tauriteder Kirjutas: oih ajasin ise sassi ,ajab välja sealt avast kust turbiiini lahti saab keerata,täpselt sellline tunnne nagu otsa tihend oleks ära,aga see sai just uuus pandud.turbiiini võtsin ka nii maha nagu peab.ja tagasi sai ka samamoodi pandud,

Tihend valesti paigaldatud/kasti paigaldusel rikutud. Kaelustihendile pole palju vaja...

Turbiin ei hakka iseenesest lekkima. selleks peab vaeva nägema...


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - wdb240 - 24-05-2012

Kui nüüd tõesti on uus tihend kasti sisseminevale võllile ja pumba korpuse tihend samuti uus, siis on veel üks võimalus lekkele. Turbiini tühjendus kork ei pea 100%. Eriti just suurematel koormustel turbiini sise rõhk suureneb ja hakkab seal korgi vahelt välja ajama. Vaja panna uus tihend ja peaks korda saama.


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - v6sa - 24-05-2012

(24-05-2012, 08:54 AM)wdb240 Kirjutas: ...
Turbiini tühjendus kork ei pea 100%.
...

Mulle on jäänud mulje, et kõnealune punn kadus koos 124 ja mehh. kastiga. Kõnealune on ju elektriline kast punnsilmal.

Või ma eksin ja ka meie HH-l võiks seda punni otsida?


RE: w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga, - haamer - 24-05-2012

(24-05-2012, 09:30 AM)v6sa Kirjutas:
(24-05-2012, 08:54 AM)wdb240 Kirjutas: ...
Turbiini tühjendus kork ei pea 100%.
...

Mulle on jäänud mulje, et kõnealune punn kadus koos 124 ja mehh. kastiga. Kõnealune on ju elektriline kast punnsilmal.

Või ma eksin ja ka meie HH-l võiks seda punni otsida?
Punn täitsa olemas neil ja ka veel 98a on olemas ,edasi ei ole.