Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 300E Käigukast - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w124 300E Käigukast (/showthread.php?tid=26912)



w124 300E Käigukast - mark4 - 12-04-2012

mul neljane automaat kast, aga kas sinna annaks panna vahele 5 automaadi ja kui annab siis kas tuleb ka hoorattad ja asjad ära vahetada. ning kui kellegil 5 kasti siis pakkuda on siis julgelt


RE: w124 300E Käigukast - jegesmesh - 13-04-2012

Peaks istuma küll, aga nagu ma vist olen aru saanud siis sellel 5'sel kastil on natuke elektroonikat rohkem 5'nda käiguga seoses.


RE: w124 300E Käigukast - martin010 - 12-07-2013

Tahtsin küsida kas 4 - käiguline automaat kast on ikkagist jama ?
Kas käigud pole piisavalt pikad ?
Kütuse kulu tunduvalt suurem kui 5 käigulisel ?


RE: w124 300E Käigukast - Treiku - 12-07-2013

Neljase automaadiga trassi sõites on selline tunne küll, et tahaks nüüd seda viiendat. 92' 300-sel(83kW) on 100km/h kiiruse juures 3000 rpm, 110km/h juba ~3500rpm.

Kütusekulu ei tohiks tunduvalt suurem olla, laest pakkudes võiks maksimum poole liitri kanti jääda tavaliselt sõites. Suurematel kiirustel vahe muidugi kasvab, aga palju seda suuremat kiirust ikka on, sest me kõik sõidame ilusti linnas 50-ga ja trassil 90/110-ga Rolleyes

Teadjamad mehed räägivad, et neljane kast pidi rohkem roppust kannatama ja kolmene diisel + neljane kast pidi olema pommikindel variant. Kellel rohkem kogemusi võib muidugi väite ümber lükata Eusa_whistle


RE: w124 300E Käigukast - MarekV - 13-07-2013

5 käiguline kast pikem kui 4-käiguline selle ühe käigu pärast. Seega peab arvestama, et on vaja ka lühemat kardaani. Ja siis see elektroonika ka muidugi. Automaadil on hooratta/siduri asemel turbiin. Kas 5 kasti oma 1:1 sobib ma ei tea. Pakun, et sobib aga eks see kes teab kindlalt andku teada.

Alati on ka võimalus ju peaülekanne (tagadiffer) kiirema vastu vahetada.
Kaotad jõus aga võidad kiiruses. Ehk siis madalamad mootoripöörded trassi kiirustel.