W140 pagasnikus asuva nr. 9 kaitsme anomaalina. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: W140 pagasnikus asuva nr. 9 kaitsme anomaalina. (/showthread.php?tid=26739) |
W140 pagasnikus asuva nr. 9 kaitsme anomaalina. - speedfest - 01-04-2012 Auto otsustas teha aprillinalja, nimelt ei taha enam kesklukk toimetada, samuti ei saa tagaluuki sulgeda, kuna see vaakum ei taha toimetada nagu ma saan aru on neil miski ühine kala sees. Ingliskeelset teksti antud anomaalia kohta on, aga paraku suts keeruline aru saada. RE: W140 kesklukk ei toimeta - speedfest - 01-04-2012 Anomaalia esialgseks põhjuseks oli vist bagaasnikus asuv kaitsmeblokk, mille nr9 kaitse oli vaja välja tõmmata ning sisse tagasi lükata. Esialgu töötab eks näis kaua sellest abi oli (tundub mingi lapsehaigusena vist) RE: W140 kesklukk ei toimeta - speedfest - 22-04-2012 Oskab keegi öelda, kuda sellest jamast antud kaitsmega vabaneda võiks. Nimelt vähemalt nädals korra on vaja pagasnikusse kiigata ja pumbale 9-kaitsme abil restart teha, nö ellu äratada. Püüdsin leida neetikumist vastust, kuid kogu teema piirdub vaid kaitsme sisse-välja tõmbamisega. Võiks vastata keegi, kes teab konkreetset vastust antud anomaaliale, mitte ei hakataks pakkuma huupi. RE: W140 pagasnikus asuva nr. 9 kaitsme anomaalina. - renxnrj - 02-06-2012 Kui ta sul seda nr9 kaitset läbi põletab,siis see tähendab,et keskluku vaakumpumbal on kuskil torudel leke või siis hakkab pump ise läbi minema.Pump asub kundepool tagaistme all.Lase kuskil torud üle kontrollida. Renx RE: W140 pagasnikus asuva nr. 9 kaitsme anomaalina. - Heinar - 02-06-2012 Leke ja/või pumba hõredus võivad tekitada liiga pikka tööaega, mis pole ette nähtud ja teatud kordade järgi lülitakse välja. Vähemalt ukse kinniimemissüsteem töötab nii. Samas võib tahta pump reguleerida saada, et tööaeg liiga pikk poleks. Ühel 210-l sai reguleeritud, töötas liiga pikalt aga avariisse ei läinud. |