Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 E220T, 110kW, 1993 Tulede kõrguse regulaator ei toimi - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 E220T, 110kW, 1993 Tulede kõrguse regulaator ei toimi (/showthread.php?tid=25210)



W124 E220T, 110kW, 1993 Tulede kõrguse regulaator ei toimi - Joosepa - 24-11-2011

Tere
Pealkirjas nimetatud probleem. Muud vaakumit vajavad süsteemid justkui töötavad, visuaalselt on ka voolikud terved(mis ei välista muidugi lekkeid).

Üritasin ka otsingut kasutada aga midagi konkreetset ei hakanud silma.

Oskab keegi head nõu anda?

Tänan


RE: W124 E220T, 110kW, 1993 Tulede kõrguse regulaator ei toimi - v6sa - 24-11-2011

Ega seal muu aita, kui hakata voolikuid pidi minema. Lihtsam on alustada tulede juurest ja minna lüliti poole...


RE: W124 E220T, 110kW, 1993 Tulede kõrguse regulaator ei toimi - Joosepa - 24-11-2011

Tänud,

Kas ehk oskate pisut seda süsteemi kirjeldada. Mis tagab tuledel 4 erinevat asendit? Salongis on elektriline lüliti, kuskil ma eeldan peaks olema mõni täiturseade? Kust saab kõrguse regulaator oma vaakumi? Ütlesin küll, et vaakum on olemas aga ehk on neid nn vaakumikeskusi rohkem?

Ette tänades

Joosep


RE: W124 E220T, 110kW, 1993 Tulede kõrguse regulaator ei toimi - v6sa - 24-11-2011

(24-11-2011, 12:28 PM)Joosepa Kirjutas: ...
Salongis on elektriline lüliti, kuskil ma eeldan peaks olema mõni täiturseade? Kust saab kõrguse regulaator oma vaakumi?
...

Rullik on siiski puhtalt mehhaaniline, mingit elektrit seal ei ole.
Vaakumi saab pidurivõimendisse minevast torust. Kui mootor ei käi, siis vaakumit reeglina pole (paljudel need vaakummahutid ikka enam toimivad). Uste lukustus käib eraldi vaakumpumba pealt!
Jagur võiks eluneda kusagil pidurivõimendi kandis. Voolikud on minu mäletamist mööda mustad, kollase triibuga.
Täituriteks on membraankambrid tuledes. Üsna levinud viga on vooliku lahtitulek tule küljest.

Täiturite leket on lihtne kontrollida - paned sobiva jäiga toru tule külge ja imed. Kui tuli tõuseb, on mehhaanika korras. Kui nüüd lasta keel vastu ja tuli ei lange, siis on süsteem selles tules tihe.
Õige oleks muidugi vaakumit mõõta, kuid paljudel seda manomeetrit ikka võtta on, mis paarisajamillibaarist rõhku võimaldab määrata.

Samuti võib lahti olla voolik rulliku küljest. Rullik tuleb välja, kui urgitseda. Lihtsam on võtta maha tulelüliti nupp ja peale mutri mahakeeramist kogu kõnealune paneel.


RE: W124 E220T, 110kW, 1993 Tulede kõrguse regulaator ei toimi - Joosepa - 24-11-2011

Tänud,

Jääb oodata üle vaid ilma paranemist.