MB 300 CE Kristo - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 300 CE Kristo (/showthread.php?tid=251) Lehed:
1
2
|
MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 06-12-2005 MB 300 CE Kristo Tervitus siis mersumeestele, Sai mõned päevad tagasi siis soetatud endale selline aparaat, lisadest nii palju et autol siis kliimaseade, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 4x elektrilised aknad , katuseluuk (elektriline), nahkpolster, valuveljed (17), elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, Mercedes CD stereo, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, puit iluliistud , peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, rulookardin tagaaknal, lisapidurituli, valgustusega peeglid päikesesirmides, uste sisevalgustus, ja siin siis paar pilti ka RE: MB 300 CE Kristo - Vilumaa - 08-12-2005 Tõsiselt ilus. Enda kahtlemata lemmik on ka selline kupeeee. RE: MB 300 CE Kristo - Andres - 08-12-2005 C124 300 CE Silindreid 6 (rida) Kubatuur 2962 cm3 Kompressioon 9,2 Pauer 180 HP @ 5700 rpm ilma katita.: 188 HP ved rpm Moment 255 Nm @ 4400 rpm ilma katita.: 260 Nm ved 4400 rpm Bensupaak 70 liter Veljed 6 1/2 J x 15 H 2 Rehvid 195/65 VR 15 Tippkiirus manuaal: 225 km/h; ilma katita.: 228 km/h automaat: 220 km/t; uten kat.: 223 km/t Kiirendus 0-100 km/t manuaal: 8,1 sek; ilma katita.: 7,9 sek Kütusekulu 100 km kohta -@ 90 km/h 7,1 liter; uten kat.: 6,8 liter -@ 120 km/h manuaal: 0,91 l; ilma katita.: 0,87 l -Linnas manuaal: 13,5 l; ilma katita.: 13,0 l Käimar 5 käiku Pikkus 465,5 cm Laius 174,0 cm Kõrgus 141,0 cm; fra 11/1988: 139,5 cm Pöörderaadius 10,92 meter Kogukaal 1840 kg; alates 12/1988: 1850 kg Omakaal 1390 kg; alates 12/1988: 1400 kg RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 08-12-2005 peeglitest on yks juba muidugi lännu RE: MB 300 CE Kristo - Kalev - 08-12-2005 Täitsa kobe paistab pildilt. Puudu on ainult kood 420 ehk Automatic Transmission. See muidugi maitse asi rohkem. Peeglitele soovitaks "trellid" ette panna. Kindlasti ära pane sinna mingeid muid peegleid - ikka šeff on, kui hommikul külma ilmaga peeglid aurates jääst ja lumest puhtaks saavad. RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 09-12-2005 kui selle bena kulu selliseks saaks siis oleks kyll tore, praegu ikaa keskmiselt 20 l sajale millegi pärast RE: MB 300 CE Kristo - Kalev - 09-12-2005 mesa300CE Kirjutas:kui selle bena kulu selliseks saaks siis oleks kyll tore, praegu ikaa keskmiselt 20 l sajale millegi pärast No siis kindlasti diagnostikasse vaja minna, kuna manuaaliga peaks see kulu ikka suht-koht mõistlik olema. RE: MB 300 CE Kristo - udupump - 11-12-2005 mul on mb 230 ce atm. ja kütuse kulu linnas sinna 15 kanti ... aga muidu väga ilus kupee sul. RE: MB 300 CE Kristo - Kalev - 11-12-2005 Aru ma ei saa, miks teie autod nii palju bensiini võtavad. Mu W124 230E automaadiga võttis keskmiselt 9L sajale, linnas max 12. Kusjuures pole kes teab mis venija kah . RE: MB 300 CE Kristo - Vilumaa - 08-01-2006 Lugesin streetrace foorumist et auto on müüa või õigemini omanik otsib vahetust! Kas kütusekulu probleemidest üle ei saanudki ? RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 13-01-2006 vahetust otsisin vahelduse mõttes, ja huvi pärast mis vastu pakutakse, aga see läks õnneks yle(vahelduse otsimine), aga on tekkinud uued kysimused seoses sellega et otsustasin auto ikka endale jätta: Kas keegi on proovinud sellise mootoriga autole turbot vahele aretada, kuidas see mootor turbole vastu peaks ja mis oleks see võimsus mis juurde tuleks turboga, kapoti all muidu ju ruumi on RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 13-01-2006 teine asi on see, et Mercedes-Benz manuaal kastil on käikude asetus jõle täpne, kas seda saab sujuvamaks muuta, hoovastikku regullida vms? RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 13-01-2006 igal juhul , kevade poole tahaks ehitama hakata selle auto kallal, ja olen nagu kuulnud et see mootor on suht vastupidav??? RE: MB 300 CE Kristo - Andres - 13-01-2006 teoorias peaks nagu potensiaali olema. aga odavam on osta korralik 3.2 mootor vahele ja 5k ATM kast (kiirendus on parem kui manuaalil). Minul selline kooslus liigub küll kaunikesti võikalt edasi. RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 13-01-2006 mis see 3,2 mootor, maksab muidu koos kastiga ligikaudu ja mis ta näitajad on? RE: MB 300 CE Kristo - Andres - 13-01-2006 ju ta ikka odavam on kui korralik turbotamine 162kw 7,8sec sajani. teise ülekandega läheks ehk kiireminigi, kuid kuna ta vahetab 95km/h juures käiku ja pole 60000rpm juures enam väga krõbe, siis kaotab seal vähemalt sekundi. üldiselt hea dünaamikaga. momenti 310Nm(!) kui 0-100 rekordimasinat tahad siis see kooslus ei sobi vast.. kui aga lihtsalt paremat minekut siis on täitsa ok. mootorit tuleks otsida saksast või leedust. käimakotte pakkus siin Truck. RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 13-01-2006 mul näitab tehase andmete järgi 132 kw mootori ja manuaaliga 0-100 ni 7,9 RE: MB 300 CE Kristo - Andres - 13-01-2006 võta 162kw mootoril katt alt ära ja tuleb ka tubli törts maha. ja see 7.9 on arvatavasti ülekannetest tulnud. oskab keegi kommenteerida mis ülekandega difreid neidele mootoritele pandi? RE: MB 300 CE Kristo - mesa300CE - 13-01-2006 kõige pullim on kiirendades see et käigud on hästi pikad ja kui teine juba käiku vahetab, vajun mina rahulikult eest ära RE: MB 300 CE Kristo - 92S500 - 14-01-2006 Kat-i minema viskamine andis minumeelest küll ikka tublisti juurde... Njah..mul 1 mootor on muidu...3.2 m104 sama nagu andrese autopeal. Täiesti konplektne (kõik pumbad releed jne) mõtlen siin panna 190-nele peale lähima paari kuujooksul aga võibolla hakkavad tuuled puhuma teisest kandist ja tuleb midagi veel vihasemat kui 3.2 Enivei kui tahad korralikku powerit siis saksast 5.0 m119 ja ehitad endale 500CE...ringi teha on suht palju.Rääkisin ühe tüübiga saksast kes ehitas endale ja noh ta oli ikka väga vaimustuses enda w124 500CE-st. Edu! btw, neil peaks ülekanne olema 3.07 |