W210, 2.9td tiks mootoris - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: W210, 2.9td tiks mootoris (/showthread.php?tid=24737) |
W210, 2.9td tiks mootoris - humax - 13-10-2011 Tere! Üks mure äkki oskab keegi nõu anda, nimelt on selline hulkuv ( tiks/kolks) tekkinud, külmalt nagu ei ole, mingi aeg sõites 10-15km tekib selline kummaline tiks/kolks mis samas jälle kaob mingi hetk minema, samas jälle ilmub tagasi ühesõnaga on ja ei ole ..... Mootor ei suitse, käivitub poolest pöördest, et millest seline heli võiks olla põhjustatud ???. Tänud ette !! RE: W210, 2.9td tiks mootoris - estmersbenz - 14-10-2011 Selline tiks/kolks põhjustas täpselt aasta tagasi minu 123 südame seiskumise ketitalla purunemisega. Aga sul võib olla ka miskit muud, eks targemad räägivad. RE: W210, 2.9td tiks mootoris - humax - 24-10-2011 kas on veel mõtteid ? Asi natuke häiriv, aga ei oska kuhugipoole veel jooksma hakkata. Tuleb ehk veel häid soovitusi ? RE: W210, 2.9td tiks mootoris - v6sa - 24-10-2011 Mina ennast selle tiksuga väga kindlalt ei tunneks. Aga ilma kuulamata seda juba ei leia... Seega - leia keegi kogenum ja lase sel kuulata. Või võta ise mingi sobiva pikkusega pulk ja hakka sellega tiksujat otsima. Kuiv puit on väga hea helijuht, märg mitte nii. Metall on ka hea, kuid teoorias võib sellega ise voolu saada või mootorile haiget teha... Mõtiskle ka selle üle, kas see tiks on seotud mingi koha/aja/tegevusega. Äkki sealt hakkab hargnema. Igasugused mootoririkkealged peaksid esinema samadel tingimistel alati samal viisil. RE: W210, 2.9td tiks mootoris - humax - 24-10-2011 Kuna ei ole diislite hinge-eluga väga kursis siis sain ühelt teadjamalt sellise vastuse: Kuna tiks on selline terav ja ühtlases rütmis siis kahtlustab et seal muud olla ei saa kui mõni tõrkuv pihusti ots. Soovitus mis edasi, öeldi et sõida seni kuni tiks jääb püsima ja siis pihusteid kontrollima. Sain ka veel sellise soovituse et kui tiks ilmneb siis 17 võti näpuvahele ja pihusti torusi lahtikruvina järjest, ehk siis natuke lahti kuulata kas tiks kaob ja siis kinni tagasi. Nii pidavat saama ka vigase pihusti kätte. Ehk siis ootan arvamusi .... Eriti selles osas et kas võib julgelt edasi sõita ?? Samas on nii et kui hakkab tikksuma annan 3-4 korda tugevamalt pöördeid ja peale seda on tiks jälle kadunud. humax RE: W210, 2.9td tiks mootoris - v6sa - 24-10-2011 Pihusti võib tiksuda. Kett võib tiksuda. Hüdrotõukurid võivad tiksuda. Kes täpselt, selgitab lahkamine. Iseenesest on õige - sel pajal on mehhaanilised pihustid. Seega saab tiksuva pihusti kätte, kui tiksumise ajal ükshaaval pihustitorusid lahti keerata. Kui tiks ühe lõdvendamisel vaikib ja pingutamisel tagasi tuleb, on vigane silinder käes. Suure tõenäosusega on tiksujaks selle silindri pihusti. Aga alati jääb võimalus, et tiksub midagi muud ja heli lihtsalt kandub edasi... RE: W210, 2.9td tiks mootoris - zeka - 24-10-2011 pihusti või hüdrotõukur RE: W210, 2.9td tiks mootoris - humax - 11-11-2011 Hakkan ka ise kahtlema et asi on hüdrotõukuris, nimelt kui natukle aega hoida mootoril kõrgemaid pöördeid kaob se tiks ära. Siinkohal küsimus mis need tõukurid ka tänapäeval maksta võiksid ?? Kas peaks siis juba korraga terve jooksu ära vahetama? seda üksikut tiksuvat jube keeruline tabada ..... humax |