Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. (/showthread.php?tid=24266)



W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. - Diamondback - 03-09-2011

Auto seistes loobib pöördeid ja tossab jubedalt. sõites väikestel pöörete jõudu ei ole...1500 pöörde juures nagu jõud kaob ära, natukene vajutad gaasi juurde, siis viskab 1900 rpm. ja tagant musta tossu ja siis tuleb alles jõud. Kompuuter ütleb ka, et EGRis on viga.
Sai siis täna EGR klapp lahti võtta...ja see klapp/nõel ei liigu absoluutselt.
Kuna ise ei ole seda kunagi puhastanud, siis kas keegi targem oskaks nõu anda, kuidas/mis vahenditega saaks selle klapi/nõela liikuma. Ise muidu proovisin natukene jõuga liigutada, aga ei julge ise palju jõudu kasutada, puhastasin bensiiniga ära ja leotasin natukene bensiinis, aga ikka ei liigu.

Ette tänades,
Janar


RE: W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. - v6sa - 03-09-2011

Tuhka sellest EGRi nõelast - kas sisselaskekollektor ikka käib läbi?

Bensiin seda tahma vist ei lahusta. Aga mis lahustaks, ei teagi. Petrooleum (lambiõli) vast mõjub...

Mõistlik vägivald on vist kiireim võimalus.

Kuigi tegelikult huvitaks mindki, kuidas seda tegema peaks.Icon_question


RE: W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. - Diamondback - 03-09-2011

Kuidas saab kontrollida, kas sisselaskekollektor käib läbi?


RE: W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. - v6sa - 04-09-2011

Emmm, võtad lahti ja vaatad?


RE: W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. - Diamondback - 05-09-2011

EGR klappi leotasime veel bensiinis ja nüüd saime klapi ka liikuma, kuid probleem on ikka alles...


RE: W210 E200 CDI 2002a. probleem mootoriga. - v6sa - 05-09-2011

See on ju turboga pada? Ning turbo on juba muudetava geomeetriaga? Kas see ikka toimib?
Sisselaskekollektoris klapid on? Kas need liiguvad?

Vaadates teemat, soovitan kõigepealt käia autot üle kuulamas kusagil, kus seda teha mõistetakse. Alles siis saab edasi heietada.

Vähegi mõistlik koht oskab jooksvalt minu kahele esimesele küsimusele vastata...