diisel mootorite ja käigukastide sobivus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: diisel mootorite ja käigukastide sobivus (/showthread.php?tid=24016) |
diisel mootorite ja käigukastide sobivus - maunts - 09-08-2011 tere mure selline et soov paigaldada mb 190d 2.0 asemele 2.5 või 3.0 diisel aga ei leidnud sellist teemat kus oleks teada saanud et kas sobivad või ei. kindlasti on see kuskil jutuks olnud. mida peaksin veel arvestama sellise vahetuse puhul? eriti hea oleks 3.0 td! hetkel 2.0 d, manual 4k ette tänades heade vastuste eest võib ka pakkuda normaalse hinnaga kui kellegil on! RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - Madys55 - 26-11-2012 Kuna teema on ka minul päevakohane, siis ei hakanud uut teemat tegema. Ehk keegi oskab öelda või infot jagada. RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - V@hh - 27-11-2012 Tea kuidas see 5 või 6 pütane sinna kapoti alla ära mahub? R4 on juba seal nagu silk tünnis ja kusagilt ligi ei pääse. RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - v6sa - 27-11-2012 (27-11-2012, 12:41 PM)V@hh Kirjutas: Tea kuidas see 5 või 6 pütane sinna kapoti alla ära mahub? R5 kenasti, R6 nõuab ilmselt radikatega majandamist. RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - Werewolf - 27-11-2012 R6 puhul tuleb originaalventikas ära kaotada ja elektriventikas radika ette paigaldada (või taha kui ruumi veel on). Võimalik, et ka radikakinnitusi tuleb ümber teha ja radikat ettepoole tuua. 2.5-se diisliga kutsikaid on ka tehasest toodetud, nii et R5-ga ei tohix probleeme olla. Kui suurema raskema mootori paigaldad, pead ka esivedrud välja vahetama. 2.5-se puhul saad tellida kutsika vedrud, 3.0 puhul pead ilmselt 124-ja omasid kasutama. RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - karuanton - 27-11-2012 (27-11-2012, 01:38 PM)Werewolf Kirjutas: R6 puhul tuleb originaalventikas ära kaotada ja elektriventikas radika ette paigaldada (või taha kui ruumi veel on). Võimalik, et ka radikakinnitusi tuleb ümber teha ja radikat ettepoole tuua.See siis ka veel, et R5 -l starter paremal pool, R6 -el vasakul, R4 -l ei tea RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - v6sa - 27-11-2012 (27-11-2012, 03:49 PM)karuanton Kirjutas: See siis ka veel, et R5 -l starter paremal pool, R6 -el vasakul, R4 -l ei tea Paremal on OM61x starter. OM60x on vasakul. Ma usun, et vana kolmeliitrist malmpada kutsika ninale nüüd vaevalt paigaldama hakatakse. Kuigi, mine tea... RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - karuanton - 27-11-2012 (27-11-2012, 03:57 PM)v6sa Kirjutas:Võibolla eksin aga kas näiteks siin mitte polegi just see 617a malmpada paigaldatud:(27-11-2012, 03:49 PM)karuanton Kirjutas: See siis ka veel, et R5 -l starter paremal pool, R6 -el vasakul, R4 -l ei tea http://www.youtube.com/watch?v=XCxU8u3m7ws&feature=player_embedded RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - v6sa - 27-11-2012 (27-11-2012, 04:24 PM)karuanton Kirjutas: Võibolla eksin aga kas näiteks siin mitte polegi just see 617a malmpada paigaldatud: Mille järgi seda arvad? Kuigi, driftiautol ei ole raske nina vist nii suur häda... RE: diisel mootorite ja käigukastide sobivus - karuanton - 27-11-2012 (27-11-2012, 05:12 PM)v6sa Kirjutas:Kunagi jäi ühest foormist bookmarki see link, ega ma 100% mäletagi aga ta mul 617 mootori kataloogis see link(27-11-2012, 04:24 PM)karuanton Kirjutas: Võibolla eksin aga kas näiteks siin mitte polegi just see 617a malmpada paigaldatud: |