Mis Mercedesega on tegemist? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Uunikumid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=111) +--- Teema: Mis Mercedesega on tegemist? (/showthread.php?tid=23891) |
Mis Mercedesega on tegemist? - denis23 - 27-07-2011 Näen et tegemist on 170 mudeliga, aga täpsemalt, kas mingi kolhoosiarendus, või selline mudel ongi? Pildistatud minu poolt Rhodosel... Samas, varurattad tiivadel...või see on üldse mingi Frankenstein? RE: Mis Mercedesega on tegemist? - dad - 27-07-2011 MB 170V !!!! .... Õpi selgeks 1 kord. Isetehtud rats, peale sõda tehti neid mitmel pool, k.a. Saksas. Dad. RE: Mis Mercedesega on tegemist? - denis23 - 28-07-2011 (27-07-2011, 10:02 PM)dad Kirjutas: MB 170V !!!! .... Õpi selgeks 1 kord. Kasutades sinu enda terminoloogia, "astusid sa praegu ämbrisse ©" - mõlema jalaga ja peale seda panid seda endale pähe ka. Mercedese suur spetsialist vist ei tea, et Mercedese 170V-l ei olnud varurattaid tiivades.... Sellepärast ongi küsimus... RE: Mis Mercedesega on tegemist? - Riho-Peeter S. - 28-07-2011 170-seeria Mercedese pikap oli esimene Mercedes, mis peale sõda tehase konveierilt maha sõitis. Dadil on õigus, et peale Saksamaa tehti neid ka mujal - Argentiinas. Kui sa nägid seda autot Rhodosel, siis on see ilmselt siiski Saksamaa tehases tehtud. Kuigi see auto võib olla vabalt ka ennesõjaaegne eksemplar... Mis vahe on Typ-170 kahel erineval seerial: W136 ja W191? RE: Mis Mercedesega on tegemist? - dad - 28-07-2011 (28-07-2011, 08:20 PM)denis23 Kirjutas:(27-07-2011, 10:02 PM)dad Kirjutas: MB 170V !!!! .... Õpi selgeks 1 kord. Relaka ja 1/2" toruga võib selle ratta igale autole tiiva peale panna ... aga noh ... neid on ennegi olnud, kes "tehase erimudelit" omavad ... meil on selliste pooletoobistele ka väljend olemas "Special Wehrmacht ausführung" Dad. (28-07-2011, 09:20 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: 170-seeria Mercedese pikap oli esimene Mercedes, mis peale sõda tehase konveierilt maha sõitis. Dadil on õigus, et peale Saksamaa tehti neid ka mujal - Argentiinas. Kui sa nägid seda autot Rhodosel, siis on see ilmselt siiski Saksamaa tehases tehtud. MB170 w15 seeria "kong" ei toodetud MB170 kaubamärgi all, vaid MB L300, ilmselt oli sellest ka pickupi versioon olemas, endal õnnestunud näha kongi versiooni. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=144776118&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=l300&maxFirstRegistrationDate=1960-12-31&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1 MB170V w136 seeria oli oma nime all ja toodeti nii kongi kui kastikana, põgusalt tutvunud mõlemiga. Mercedes-Benz tehase kastika versioon 170V-st on selline http://www.towallpaper.com/view-mercedes_benz_170v_pickup_w136_194649-800x600.html Ja kong selline. http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/van/home/vans_world/history/chronicle/1926-1954.0010.html Kapott on vanema versiooni oma, mis toodeti enne sõda ja vahetult peale sõda ... muud eristatavad kohad on eemaldatud. w136 on veel puitkerega ja w191 peaks olema täismetallkere. Dad. |