Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Haruldane Mercedes W116 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Uunikumid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=111)
+--- Teema: Haruldane Mercedes W116 (/showthread.php?tid=23781)



Haruldane Mercedes W116 - denis23 - 17-07-2011

Enda arust, tegemist on suhteliselt ainulaadse autoga...450SEL, 1978

Jutt on siin...http://forum.w116.org/interiors-and-exteriors/450-sel-very-unique-interior-need-advice/
Üllatus-üllatus, originaalis eksporditud Saudiasse...


Kaks konditsioneeri, tehase külmik, tagumine katuseluuk, baar,

Ning pange tähele - pole mingit nahka sees.

[Pilt: 27879-DSC08961.JPG]

[Pilt: 98343-DSC08962.JPG]

[Pilt: 66992-DSC08972.JPG]

[Pilt: 98734-DSC08982.JPG]

[Pilt: 39576-DSC08990.JPG]


RE: Haruldane Mercedes W116 - laf1247 - 17-07-2011

Denis, kas saad järgmised pildid panna mõõtudega 800X600 siis mahuks terve pilt ilusti ära ja ei peaks koguaeg liigutama, et lugeda ja näeks ka tervet pilti korragaIcon_question vb mul ka liiga väike monitor 15.4", aga ma arvan, et ma pole ainuke sama probleemiga.


RE: Haruldane Mercedes W116 - denis23 - 17-07-2011

(17-07-2011, 02:36 PM)laf1247 Kirjutas: Denis, kas saad järgmised pildid panna mõõtudega 800X600 siis mahuks terve pilt ilusti ära ja ei peaks koguaeg liigutama, et lugeda ja näeks ka tervet pilti korragaIcon_question vb mul ka liiga väike monitor 15.4", aga ma arvan, et ma pole ainuke sama probleemiga.


Minul pole proget millega need väiksemaks muuta - olen liiga rumal selleks. Kui ütled, mis moodi seda teha, teen ära.


RE: Haruldane Mercedes W116 - marek - 17-07-2011

(17-07-2011, 03:11 PM)denis23 Kirjutas: Minul pole proget millega need väiksemaks muuta - olen liiga rumal selleks. Kui ütled, mis moodi seda teha, teen ära.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17255 ja vali 800x600.


RE: Haruldane Mercedes W116 - Riho-Peeter S. - 17-07-2011

Igatahes väga põnev W116 versioon. Ilmselgelt on see auto mõeldud selleks, et omanik istub alati tagaistmel. Esiiste peab olema väga ees, sest vahesein takistab selle reguleerimise ulatust. Suuremat kasvu autojuhil läheb juhiistmel väga kitsaks.
Kas selle auto istmetel ei ole mitte after-market istmekatted? Ei tahaks uskuda, et Daimler-Benzi tehasest nii halvasti välja nägevad istmed tehti...


RE: Haruldane Mercedes W116 - hents99 - 18-07-2011

Tuleb kohe meelde Ralaki vana W126 420SEL, millel on katuseluuk tagaistujate kohal, originaal tulekustutussüsteem jne.


RE: Haruldane Mercedes W116 - denis23 - 18-07-2011

(17-07-2011, 07:36 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Kas selle auto istmetel ei ole mitte after-market istmekatted? Ei tahaks uskuda, et Daimler-Benzi tehasest nii halvasti välja nägevad istmed tehti...

On.


RE: Haruldane Mercedes W116 - Riho-Peeter S. - 21-07-2011

W116 Mercedes-Benz 450SEL-ist on erinevate keretootjate poolt tehtud ka 40-50 universaalkerega eksemplari:
[Pilt: 66333-1977_Mercedes_Benz_W116_450SEL_Estate_Wagon_1.jpg] [Pilt: 79858-1977_Mercedes_Benz_W116_450SEL_Est...Rear_1.jpg]
[Pilt: 22768-1977_Mercedes_Benz_W116_450SEL_Est...atch_1.jpg]


RE: Haruldane Mercedes W116 - denis23 - 21-07-2011

Eks USA-s oli terve trobikond firmasid kes sellest elatusid. Muidugi, nende peamine taimelava olid matuseautod, matuse-lille-autod, kiirabid, stretch-limod, aga ütleme nii, kompetents ühelt poolt, ning nõudlus teiselt, võimaldasid ikkagi päris palju...

Enamasti tehti universaalkerega Cadillacid (mis muide maksid umbes sama palju, kui MB-600, kusjuures neid osteti rohkem kui MB-600), kuid Mercedesed ka...

[Pilt: 60CadillacSWlftrear2.jpg]

[img]www.flickr.com/photos/jesuspark/2733104959/[/img]

[Pilt: 9827382.jpg]


RE: Haruldane Mercedes W116 - rehvitest - 13-06-2012

Väljast paremaid pilte pole?


RE: Haruldane Mercedes W116 - Amadeuz - 14-06-2012

Huvitav on see, et moslemite autosse on lisatud minibaar??? Juba see tõik on iseenesest midagi erilist.


RE: Haruldane Mercedes W116 - Sm.Tihhonov - 01-10-2013

Huvitav teema ja huvitavad autod. Lisan ka omalt poolt ühe põneva W116 auto. Denis on seda ehk ka oma silmaga näinud, aga enamus autohuvilisi ilmselt mitte. Nimelt seisab Riia automuuseumi keldris seltsimees Breznevile kuulunud Mercedes 280SEL, mille kinkis talle Ida Saksamaa kuraator sm Honecker. Auto on varustatud omaaegse kõike salastatuma raadiojaamaga "POCA" (slaavi tähtedega), mis oli ainus šifreeritud raadijaam. Eestis kasutas sellist jaama teadaolevalt vaid kolm seltsimeest. NB: pange tähele dubleeritud antenne tagatiibadel. Paremal tiival on raadiojaama antenn, mis on esmasel vaatlusel eristamatu tavalisest teleskoop raadioantennist. Aga tegelikult on ta ühes tükis kroomitud koonus ja seal all on päris kobakas elektroonikaplokk.

[Pilt: Ljonja_ja_Honecker_W116-ga.jpg]

[Pilt: IMG_5788.JPG]

[Pilt: IMG_5786.JPG]

[Pilt: IMG_5787.JPG]



RE: Haruldane Mercedes W116 - denis23 - 09-10-2013

(01-10-2013, 11:44 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Huvitav teema ja huvitavad autod. Lisan ka omalt poolt ühe põneva W116 auto. Denis on seda ehk ka oma silmaga näinud, aga enamus autohuvilisi ilmselt mitte. Nimelt seisab Riia automuuseumi keldris seltsimees Breznevile kuulunud Mercedes 280SEL, mille kinkis talle Ida Saksamaa kuraator sm Honecker. Auto on varustatud omaaegse kõike salastatuma raadiojaamaga "POCA" (slaavi tähtedega), mis oli ainus šifreeritud raadijaam. Eestis kasutas sellist jaama teadaolevalt vaid kolm seltsimeest. NB: pange tähele dubleeritud antenne tagatiibadel. Paremal tiival on raadiojaama antenn, mis on esmasel vaatlusel eristamatu tavalisest teleskoop raadioantennist. Aga tegelikult on ta ühes tükis kroomitud koonus ja seal all on päris kobakas elektroonikaplokk.

Martin, suur tänu. Ei ole näinud oma silmaga kusjuures, ainult fotodel.

Mis "Rosa"-d puudutab. Mul üks tuttav vanainimene, kes on kunagi töötanud Valitsuse Side osakonnas, Julgeoleku koosseisus.
Alustas millalgi 70-ndatel ning kuni NL lõpuni.

Küsisin tema käest, kas ta Rosa-d mäletab. Tema mäletas küll väga hästi - ehk nende seadmed olid ilmselt, tema igapäevane leib.

Kogu tema töö ajal oli neid jaamu koos abonentidega 40-50 ringis. Mitte kolm. Kogu süsteem oli KGB Valitsusside süsteemi osa.
Jagunesid umbes pooleks - KGB autodel ning osa vabariigi ladviku personaalautodel.

Rosa erinevus teistest süsteemidest oli eelkõige selles, et selle juurde käis sifreerimismoodul. Selle mooduliga oli tõesti nii, et püsivalt oli see ühendatud ainult neljal abonendi seadmel, ehk siis KGB esimees, EKP I sekretär, Ülemnõukogu esimees, ja Ministrite Nõukogu esimees.

Ülejäänud Rosa-d olid kasutusel ilma sifreerimismoodulita, ning nende seadmete moodulid olid kohaliku Valitsuse Side osakonnal hoiul. Vajadusel oleksid need saanud kiiresti omad moodulid kätte.

Ma unustasin küsida, kas see moodul asus pagasnikus või aparaadi küljes ning kas antennide arv sõltus sellest...

Aga jah, 40-50 need jaamu oli kokku...

(14-06-2012, 08:36 AM)Amadeuz Kirjutas: Huvitav on see, et moslemite autosse on lisatud minibaar??? Juba see tõik on iseenesest midagi erilist.

Miks arvad et moslemi autol? Liibanonis on 40% kristlasi. Siis, kui see auto telliti, oli kristlasi enamus.