MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas (/showthread.php?tid=23545) |
MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - Joonas - 28-06-2011 Nojah sai siis ikka kiirelt Mercedes-Benz peale tagasi tuldud, kuna BMW pole ikka minu jaoks. Ning jah vahepeal sai siin suure suuga räägitud, et enam punni mitte, kuna roostetab jubedalt ja olnud juba ka paar tükki, kuid mis sa teed taaskord olen punnine. Loodab siis, et see auto püsib natuke kauem kui mu ülejäänud on kestnud, ehk niikaua kui ei teki mõnda huvitavat plaani või võimalust vahetada. Autost endast siis ka: Tegu siis 2001 aasta universaal kerega 210, mis on tellitud rootsi TAKSONA. Auto tumesinist värvi ja musta MB tex sisuga(nn okse kindel materjal). Mootor: 2,2cdi 105kw Kast: automaat Varustus: kliimaautomaatik, ESP, el.aknad, Reguleeritav MF rool, istmesoojendused, konks. Vead: roolilatt ja pump, praktiliselt kogu esisild, jahutus ventika plokk, mootoripadi, ühte istet ei saa alla klappida, Täna sai auto kiirelt üle vahatatud ning autol kohe teine nägu, ennem oli ikka jubedalt tuhm. Lisaks sai vahetatud Taksole viitavad salongi detailid nagu esimene laetuli ja käetoe luuk tava auto omade vastu. paar pilti ka müügikuulutusest RE: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - janek126 - 28-06-2011 Ega sellest Mercedes-Benz "usust" nii lihtsalt lahti saa. Tere tulemast tagasi "kadunud poeg". Punn muidu kobe ju.Likvideerid vead ja ainult tiksud. Nagu ma aru saan siis hetkel pole veel roostet näha? Edud. Janek. RE: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - v6sa - 28-06-2011 Jamps värk - jälle punn juures. Kõlab, nagu tiineka vannitoast... Väljast näib sile. Kuidas seeliku all lood on? Uksetihendite alused? Tegelikult on naljakas see mootor. Numbrite poolest on ju ägedam, kui 2,9. Aga sõites reaalselt mingit varu ei ole - kõik kättesaadav on kasutatav juba väikese vajutusega ja gaasi põhjasuurumine midagi eriti ei muuda. Kuigi tuleb tunnistada, et see mootor on võimeline muljetavaldavalt ökonoomseks sõiduks liikluse rütmis. Egas midagi, jälgime haiguse kulgu kahjurõõmuga... RE: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - taadu - 01-07-2011 Vähemalt üks diiselvõrrimees juures, on ka minul kellega juttu puhuda. Ju ikka punnus see midagi on olemas, kui masinate igapäevase hingeeluga kokku puutuvad inimesed teda siiski ostavad :-) Põnavusega ootama jäädes masina enda nägemist. Andres RE: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - Joonas - 06-07-2011 Väike remondi päevik ka siis: Roolilatt vahetatud 160-€ roolivõimu pump remonditud 100-€ pihustiseibid, õhufiltri puksid, kütusefilter, hüdraulika õli 6L , roolisamba kumm 50-e käigukasti jahutus ümber tehtud Katalüsaatorid välja visatud intercooler remonditud Mis veel vaja teha: kindlalt üks pihusti nahkas Esi kondid Õõtsa puksid Ülemised õõtsad Kusjuures jube hea üllatus oli ükspäev põhja alla vaadates, et põhi on autol peaaegu roostevaba ja ka vedrukandurid on nagu uued. Ei tea kas selles süüdi see, et tegu nii öelda põhjamaa varustusega. Kusjuures on kõikidel põhjamattidel ka allpool omakorda spetsiaalne mingi vakstu, et niiskus seestpoolt metallini ei jõuaks(nt märgade jalatsitega). RE: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - R129 - 06-07-2011 Kas latt läks uus vahetusfondi kaudu või kasutatud. RE: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - Joonas - 06-07-2011 Ostsin kasutatu. Sellise hinnaga uut vahetusfondi oma ei saaks minagi. RE: MB S210, 220cdi, 2001, Joonas - kpokyc - 30-07-2011 Kas katalüsaatorite väljalõikamisega said tohutult võimsust juurde? |