w 124 92a Sportline vagon 3,0d tagasilla remont - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w 124 92a Sportline vagon 3,0d tagasilla remont (/showthread.php?tid=23410) |
w 124 92a Sportline vagon 3,0d tagasilla remont - vana-lõõts - 14-06-2011 Terekest. Vanal heal lõõtsal tagasillas eriti paremal pool august läbi sõites käib päris hea kolks ise käisin kaks korda auto alla ja ei hakkanud silma ühtegi lõtku ega miskit muud kahtlast,uurisin ja vana omanik oskas vihje anda, et tagasilla alumine silikon liigend puks (õõtsa küljes) vajab vahetust. Kas keegi oskaks veidi juhendada kui mahukas töö on seda vahetada ja kas seda puksi saab ainult koos õõtsaga või ka eraldi osta. Aitüma ette! RE: w 124 92a Sportline vagon 3,0d tagasilla remont - hents99 - 15-06-2011 Või hoopis amordi rõhupaak? Kui see "vagon" tähendab universaalkeret. RE: w 124 92a Sportline vagon 3,0d tagasilla remont - vana-lõõts - 15-06-2011 (15-06-2011, 10:25 AM)hents99 Kirjutas: Või hoopis amordi rõhupaak? Kui see "vagon" tähendab universaalkeret. Tere.Universaal-kere jah,aga mis see paak siis täpsemalt seal teha võib? RE: w 124 92a Sportline vagon 3,0d tagasilla remont - vana-lõõts - 15-06-2011 Tere jälle täna siis lõpuks leidsin vist õige vea,kui ratast ülesse alla kangiga liigutada siis see kolks tuleb amordi ülevalt otsast kus kinnitus mutter on ja kummipuksid mis ära väsinud ja sealt see kolin tuleb.peksab amordi ülemist vart vastu põhjapleki auku kust ta läbi tuleb. |