Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W140 350TD 95a tagavedru küsimus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: W140 350TD 95a tagavedru küsimus (/showthread.php?tid=23016)



W140 350TD 95a tagavedru küsimus - V@hh - 16-05-2011

Saanud nüüd siis paar nädalat sõidetud ja eile panin tähele et parem külg kuidagi madal.
Minu autol on imelikud tagumised vedrud, keskkohas on vedru ca 1.5 keeru ulatuses kummipuhver.
Paremal vedrul on see puhver ära lagunenud poolest saadik ja nüüd kisub vedru kõveraks ja auto külg kah madalam.
Siit tulebki küsimus et kas need vedrud on üldse õiged? Lappasin netipoode ja katalooge ning kusagil pole w140 selliseid kummist vahepuhvriga vedrusid. Vast pandud jumal teab mis liikuri omad? Tehasetoode muidu on, ilusti vedru keskosa valatud kummi sisse.


RE: W140 350TD 95a tagavedru küsimus - ATLANT - 16-05-2011

140l on 3 varianti vedrusid
1. tavavedrustus kuni 96a
2. tavavedrustus peale 96a
3. reguleeritavusega vedrustusele


RE: W140 350TD 95a tagavedru küsimus - foxman - 16-05-2011

Ma pakun,et need kummipuhvrid on paigaldatud sinna selleks ,et auto tagaosa pisutki tõsta.Ilmselt on vanad vedrud ära surnud ja uute jaoks ei olnud seda va rahanatukest Smile
kusjuures minu autole oli sama rats tehtud,ainult et vedrule alla oli pandud va trasportöörlindist lõigatud vidin (mis teoreetiliselt oleks siis pidanud vedru ilmselt värskendamaSmile )


RE: W140 350TD 95a tagavedru küsimus - V@hh - 03-06-2011

Ise küsin, ise vastan Icon_biggrin
Sai siis mõlemad vedrud maha võetud ja oli seal vahel ikka isearetis. Sai need kummirõngad sealt vahelt minema visatud.
Suurem üllatus oli see et vedru ülemistes otstes polnud üldse seda kummirõngast mis originaalis peab olema. Oli lõigatud sinna vahele tõenäoliselt põranda kummimatist õhuke seib, ühel pool oli vedru praktiliselt vastu keret Icon_evil.
Sai siis sebitud originaal kummirõngad + neile istusid väikese kohendamisega ilusti peale 123 kõige paksemad vedrukummid, omakorda istus nende sisse nagu valatult 140 vedru.
Tulemusega rahul Thumbsup Taguots jäi ilusti parajalt kikki, vedrud istuvad ilusti sirgelt oma pesades. Lõpp hea, kõik hea.
Ahjaa sai ka parempoolne silikoonpuks vahetatud, kuna tema seisukord polnud kiita.