![]() |
MB 260E, 1990, w124 - Keku - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 260E, 1990, w124 - Keku (/showthread.php?tid=22342) Lehed:
1
2
|
MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011 Mark: Mercedes-Benz 260e Kere: W124 Võimsus: 118kw Mootori valem: 2.6l R6 Läbisõit: 3150000km Väljalaskeaasta: 01.1990 Käigukast: Manuaal Lisavarustus: Immobilisaator, kesklukk puldiga, signalisatsioon, toonklaas, valuveljed 16'', katuseluuk(elektriline), ABS, tagaklaasi soojendus, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, käetugi ees ja taga, puitdekoor, 1x elektriline peegel,CD stereo Vead: Kütusekulu 25l/100km, arvatavasti läbi mingi andur, aga täpselt veel ei tea. Lähiajal plaanis diagnostikasse minna. Kunde poolne esimene ratas on paigast ära, käib vastu koopa äärt. Probleem päris suur, nimelt, kui ratas ära võtta, siis on näha, et raamis on suured mõrad. Arvatavasti on need tekkinud avariide tagajärjel, mida on see auto läbi elanud 5 korda. Üks suur viga on veel kellablokk ![]() ![]() Roostet on minimaalselt ainult mõned üksikud kohad. Ostsin auto novembri lõpus ja vahetanud olen Diffri, geneka, küünlad, õlid, filtrid, termostaadi, temp. anduri, suunatule kangi ja läbi on läinud ka pirne kui ka kaitsmeid. ![]() Tehtud: Istmed: Esimesed: ![]() ![]() Tagumised: ![]() ![]() Esiots: Ostes: Kuna stange oli puruks pidi selle välja vahetama: Ja nüüd vahetasin ka tuled, ning kapoti uuemate vastu: Plaanid: Kütusekulu Normi ![]() JA NÜÜD PALUN ABI. Ei suuda ise otsustada, mis värvi autot värvida. Olen mõtlend ka nii et ülevalt must ja altpoolt midagi erku, aga kindel pole, soovitage siia värve, mis võiksid w124 sobida ning oleks tore kui teil oleks juurde tuua näiteks mõni pilt. RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - janek126 - 23-03-2011 Tere tulemat MB peresse. Miks sa peaksid värvi vahetama? Värvi originaali- tume ju alati "seff"värv. Oled juba poolel teel, et sinust saaks nn. "mersupede".(heas mõttes) Edud. Janek. Kütusekulu saad normi kõige odavamalt, kui paned 3,0 132kW moto peale. Neid peaks saama suht hea hinnaga, kuna hetkel paljud diiseldavad omi suksusid ![]() RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011 Vahepeal käis läbi ka mõte, et teha mustaks,aga samas must jällegi liiga tavaline. ![]() ![]() RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - Muhulane - 23-03-2011 Kus autoistmed nahatada lasid? RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - hannes_s - 23-03-2011 Pingid on päris asjalikud. Kas käigukangi ümbruse puit poleks kenam kui valgeks värvituna? Edu ehitamisel! RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - ReinGSM - 23-03-2011 Ilusad istmed ![]() Olen ka 260E omanud automaadina ja tallinnas linnakulu oli minu masinal kuskil 12 sajale See bensiinikulu on saadud ikka täispaagi meetodil sul arvestades? Sest kui sul spido ja kütusenäidik valetavad siis valetab ju ka läbisõidunäidik! Vale ülekandearvuga differ all jah? RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011 Istmed lasin nahatada Kuressaares, Tehnika tn. 10. Bensukulu olen välja arvestanud täispaagi meetodil, ning olen ka heitgaase kontrollinud.Põletamata kütus oli vägagi ära paigast. Täpselt ei mäleta, aga norm oli vist miski 500 ja mul näitas ligi 5000. ![]() Ja differ mille välja vahetasin oli vist ülekandega 3.64 aga alla panin 3.09(kui õieti mäletan) ![]() RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - BlackLady - 23-03-2011 Vaata vaid ![]() Küsimus ka: kust sa sellise esistange leidsid? Mul on pikemat aega huvi juba stange vastu, millesse udukad panna ![]() RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - Muhulane - 23-03-2011 Kaua nahad peal on olnud juba? Töö on ilusti tehtud? Materjal su enda poolt või töö teostaja poolt? Teeb keegi eraisik või firma? Töö teostaja kontaktid? Plaanin oma massina toolid ka nahatada....sestap prokurööritangi ![]() RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011 Esistange on originaalis Nissan Primera oma, viimati oli ta all ühel Ford Scorpiol, mis käis üle katuse. Stange seisis sõbral kasutult ning ta lubas mul seda ''laenata'' sai seda siiis klaasriide ja epoga väheke parandatud ja panin ette... Enne lume sulamist ei hakkanud stange välimust ilusaks tegema kuna libedaga võib kõike juhtuda. Nüüd lumi peaaegu sulanud ja peaks ka selle millalgil ette võtma. Nahad panin autosse 14.03.2011, töö kena ja korralik, materjal on enda ostetud ja teostas eraisik. Kontakt nr 55578368 nime ei oska õelda ![]() ![]() Aga toole nahatatakse ka SaareKaluris rohu tänaval ja seal pidi juttude järgi 1 tooli hind olema 1500.-krooni hinna sees töö + materjal(päris nahk) RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - ReinGSM - 23-03-2011 Palju istmete tegemine maksis? RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011 Minu istmetel nahk+töö 285 euri. RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 24-03-2011 Auto nõuab vaikselt ka siduri vahetust ![]() RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - W2intz - 28-03-2011 mnja tuttav auto linnapildis.. RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - arts24h - 28-03-2011 Istmed on küll väga kenad. Ehk saad ka muud asjad korda. RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 01-04-2011 Nii... Teisipäeval siis diagnostikasse aeg:p loodame, et ehk pole midagi väga hullu RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - kults - 02-04-2011 Saaremaa inimesena rääkides, loodan, et diagnost ikka kuskil möistlikus kohas, mitte ametikoolis, sest seal ilmselgelt mingit asjalikku vastust sa ei saa. ![]() RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - W2intz - 04-04-2011 Kui on miskit läbi, võid mulle ka ps kirja panna, üks samasuguse mootoriga varuosadeks ehk on abi. RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 04-04-2011 Ametikoolis ei saa teha diagnosti sellele... käsin seal juba ammu, aga kuna neil on nii uued aparaadid siis ka uued programmid ja asjad ning ei saa siukses vanuses autot uurida. Homme arvatavasti selgub mis viga on ja kui midagi suuremat siis võtan ühendust. RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 08-04-2011 Teisip. sai siis diagnostis käidud ja otsas oli lambda andur... sai see vahetatud ja kütusekulu läks poole väiksemaks.... kõik oli kena kuni tänaseni... sõitsin punktist a punkti b, jätsin auto seisma ja kui uuesti liikuma oli vaja hakata siis enam käima ei läinud ![]() |