Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 260E, 1990, w124 - Keku - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 260E, 1990, w124 - Keku (/showthread.php?tid=22342)

Lehed: 1 2


MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011

Mark: Mercedes-Benz 260e
Kere: W124
Võimsus: 118kw
Mootori valem: 2.6l R6
Läbisõit: 3150000km
Väljalaskeaasta: 01.1990
Käigukast: Manuaal
Lisavarustus: Immobilisaator, kesklukk puldiga, signalisatsioon, toonklaas, valuveljed 16'', katuseluuk(elektriline), ABS, tagaklaasi soojendus, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, käetugi ees ja taga, puitdekoor, 1x elektriline peegel,CD stereo

Vead:
Kütusekulu 25l/100km, arvatavasti läbi mingi andur, aga täpselt veel ei tea. Lähiajal plaanis diagnostikasse minna.
Kunde poolne esimene ratas on paigast ära, käib vastu koopa äärt. Probleem päris suur, nimelt, kui ratas ära võtta, siis on näha, et raamis on suured mõrad. Arvatavasti on need tekkinud avariide tagajärjel, mida on see auto läbi elanud 5 korda.
Üks suur viga on veel kellablokkIcon_biggrin tahhomeeter ei tööta, spidokas valetab, kell ei jõua õigele ajale järgi, bensu näidik valetab ja õlisurvet ei näitaIcon_biggrin
Roostet on minimaalselt ainult mõned üksikud kohad.
Ostsin auto novembri lõpus ja vahetanud olen Diffri, geneka, küünlad, õlid, filtrid, termostaadi, temp. anduri, suunatule kangi ja läbi on läinud ka pirne kui ka kaitsmeid.Icon_idea

Tehtud:
Istmed: Esimesed:
[Pilt: 88735-OgAAAH9DoTxb_fxPyDOByhAO-Ilg0EPO5z...GShZAA.jpg]
Icon_arrow
[Pilt: 32662-P3200050.JPG]
Tagumised:
[Pilt: 52574-OgAAAL-g4lcfcyYx8f6B_5h79IeUR6g1IT...bBgPW6.jpg]
Icon_arrow
[Pilt: 59352-P3200049.JPG]
Esiots:
Ostes:
[Pilt: 97968-PC020003.JPG]
Kuna stange oli puruks pidi selle välja vahetama:
[Pilt: 54464-P2160057.JPG]
Ja nüüd vahetasin ka tuled, ning kapoti uuemate vastu:
[Pilt: 76397-P3200045.JPG]

Plaanid: Kütusekulu NormiIcon_biggrin , Sildade reguleerimine, Kere vajab väheke keevitamist, Madaldused, Taha aknalaua peale 2x1000w pioneer 12'' freeair subwoofer + 2x1000w võimendi, Pioneeri makk, AMG valuveljed 16'', Uksepolstrid nahatada(nahk olemas), Mootoririhma vahetus, Uus pidurisüsteem (Kettad, Klotsid, Supportid, Trossid.), Uus Kellablokk (olemas), Iluvead vaja ka ära likvideerida ning uus värv peale.

JA NÜÜD PALUN ABI. Ei suuda ise otsustada, mis värvi autot värvida. Olen mõtlend ka nii et ülevalt must ja altpoolt midagi erku, aga kindel pole, soovitage siia värve, mis võiksid w124 sobida ning oleks tore kui teil oleks juurde tuua näiteks mõni pilt.


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - janek126 - 23-03-2011

Tere tulemat MB peresse.
Miks sa peaksid värvi vahetama?
Värvi originaali- tume ju alati "seff"värv.
Oled juba poolel teel, et sinust saaks nn. "mersupede".(heas mõttes)

Edud.
Janek.
Kütusekulu saad normi kõige odavamalt, kui paned 3,0 132kW moto peale.
Neid peaks saama suht hea hinnaga, kuna hetkel paljud diiseldavad omi suksusidBig Grin


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011

Vahepeal käis läbi ka mõte, et teha mustaks,aga samas must jällegi liiga tavaline. Icon_biggrin Samas oleks see stiilne, kui kõik need läikivad liistud ja esivõre seal musta seas säraks. Plaanin ka originaal stanget korda teha, kuna madaldustega võib selle stangega vägagi raskeks minna. Eriti siin Kuresaare tänavatel..Doubt


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - Muhulane - 23-03-2011

Kus autoistmed nahatada lasid?


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - hannes_s - 23-03-2011

Pingid on päris asjalikud. Kas käigukangi ümbruse puit poleks kenam kui valgeks värvituna?
Edu ehitamisel!


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - ReinGSM - 23-03-2011

Ilusad istmed Thumbsup
Olen ka 260E omanud automaadina ja tallinnas linnakulu oli minu masinal kuskil 12 sajale

See bensiinikulu on saadud ikka täispaagi meetodil sul arvestades?
Sest kui sul spido ja kütusenäidik valetavad siis valetab ju ka läbisõidunäidik! Vale ülekandearvuga differ all jah?


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011

Istmed lasin nahatada Kuressaares, Tehnika tn. 10.
Bensukulu olen välja arvestanud täispaagi meetodil, ning olen ka heitgaase kontrollinud.Põletamata kütus oli vägagi ära paigast. Täpselt ei mäleta, aga norm oli vist miski 500 ja mul näitas ligi 5000. Icon_confused
Ja differ mille välja vahetasin oli vist ülekandega 3.64 aga alla panin 3.09(kui õieti mäletan) Icon_exclaim


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - BlackLady - 23-03-2011

Vaata vaidIcon_smile - sama värvi 260E, mis minulgi. Kena auto ja sisu on lahe, aga uksepolstrid lase ka ''Avangardilikult'' ära nahatada, siis on väga ilus.
Küsimus ka: kust sa sellise esistange leidsid? Mul on pikemat aega huvi juba stange vastu, millesse udukad pannaRolleyes


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - Muhulane - 23-03-2011

Kaua nahad peal on olnud juba?
Töö on ilusti tehtud?
Materjal su enda poolt või töö teostaja poolt?
Teeb keegi eraisik või firma?
Töö teostaja kontaktid?
Plaanin oma massina toolid ka nahatada....sestap prokurööritangiIcon_smile


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011

Esistange on originaalis Nissan Primera oma, viimati oli ta all ühel Ford Scorpiol, mis käis üle katuse. Stange seisis sõbral kasutult ning ta lubas mul seda ''laenata'' sai seda siiis klaasriide ja epoga väheke parandatud ja panin ette... Enne lume sulamist ei hakkanud stange välimust ilusaks tegema kuna libedaga võib kõike juhtuda. Nüüd lumi peaaegu sulanud ja peaks ka selle millalgil ette võtma.
Nahad panin autosse 14.03.2011, töö kena ja korralik, materjal on enda ostetud ja teostas eraisik.
Kontakt nr 55578368 nime ei oska õeldaIcon_redface ei mäletaIcon_biggrin
Aga toole nahatatakse ka SaareKaluris rohu tänaval ja seal pidi juttude järgi 1 tooli hind olema 1500.-krooni hinna sees töö + materjal(päris nahk)


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - ReinGSM - 23-03-2011

Palju istmete tegemine maksis?


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 23-03-2011

Minu istmetel nahk+töö 285 euri.


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 24-03-2011

Auto nõuab vaikselt ka siduri vahetustDoubt


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - W2intz - 28-03-2011

mnja tuttav auto linnapildis..


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - arts24h - 28-03-2011

Istmed on küll väga kenad. Ehk saad ka muud asjad korda.


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 01-04-2011

Nii... Teisipäeval siis diagnostikasse aeg:p loodame, et ehk pole midagi väga hullu


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - kults - 02-04-2011

Saaremaa inimesena rääkides, loodan, et diagnost ikka kuskil möistlikus kohas, mitte ametikoolis, sest seal ilmselgelt mingit asjalikku vastust sa ei saa. Smile


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - W2intz - 04-04-2011

Kui on miskit läbi, võid mulle ka ps kirja panna, üks samasuguse mootoriga varuosadeks ehk on abi.


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 04-04-2011

Ametikoolis ei saa teha diagnosti sellele... käsin seal juba ammu, aga kuna neil on nii uued aparaadid siis ka uued programmid ja asjad ning ei saa siukses vanuses autot uurida.

Homme arvatavasti selgub mis viga on ja kui midagi suuremat siis võtan ühendust.


RE: MB 260E, 1990, w124 - Keku - keku - 08-04-2011

Teisip. sai siis diagnostis käidud ja otsas oli lambda andur... sai see vahetatud ja kütusekulu läks poole väiksemaks.... kõik oli kena kuni tänaseni... sõitsin punktist a punkti b, jätsin auto seisma ja kui uuesti liikuma oli vaja hakata siis enam käima ei läinud Sad... hakkasin asja uurima.. kõigepealt tundus viga lihtne... bensufiltrist ei tulnud midagi erilist läbi.. läksin poodi ostsin uue ja vahetasin ära, aga auto ikka käima ei läinud... hakkasin lõpuks enamvähem kuhugi välja jõudma, kui hakkas vihma sadama... ja kuna tegin seda õues siis lõpetasin tänaseks... Eile käisin ka sillastendis, kus selgus, et vahetada on vaja juhipoolsed rooliotsad nii sisemine, kui ka välimine... kui need vahetatud sai siis avastati, et tagant on vaja puks ka ära vahetada.. kuna mul need teisel autol uued on siis jätsin seal pooleli ja tulin neid ise vahetama... vahetasin puksi ära mis väidetavalt läbi oli aga ratas polnud ikka nii nagu peaks. kergelt loksub... mõte oli küll täna kõik tagasillaosad ümber vahetada aga noh.... kahjuks polnud täna selleks aega...