Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 service A nullimine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W210 service A nullimine (/showthread.php?tid=22093)



W210 service A nullimine - Rat-roy - 03-03-2011

Nullisin pärast õlivahetus manuali järgi armatuuris service A. Kõik nagu OK Kuid nüüd aga näitab armatuuris ainult õlivahetus välpa kontrollides service B 20000km. Sellest ka siis küsimus, et miks nii??


RE: W210 service A nullimine - R129 - 03-03-2011

Mida ta peaks siis näitama kui mitte seda intervalli. Selleks tuli mootorisse muidugi ka 229.5(51) õli panna, sest ainult sellega on lubatud nii pikalt ringi liikud.


RE: W210 service A nullimine - Rat-roy - 03-03-2011

No ma oleks pakkunud, et hakkab 10000km tagurpidi lugema, või olen ma millestki välesti arusaanud. Äkki seletate mulle mis selle service A ja service B all mõeldud on?


RE: W210 service A nullimine - Laur - 03-03-2011

Hakkabki tagurpidi lugema kuid mitte kilomeeter haaval. Arvestatakse kõike, linnasõitu, maanteesõitu, õlitasapinda, selle järgi näidatakse järelejäänud kilomeetreid järgmise hoolduseni.


RE: W210 service A nullimine - R129 - 03-03-2011

Ta loeb 100 km kaupa. Kui panid maltsõli, siis ära üle 10 küll sõida, kui kvaliteetne siis 15 kui longlife (229.5) siis lase 20.


RE: W210 service A nullimine - taadu - 03-03-2011

Küsimuse sisu näitab, et küsija tunneb huvi mida näitab 20 000 km.

Kuna nullisid aju ära siis s.t sellega näitasid autole et oled vahetanud õli ja filtrid/tihendid. Kompuuter(ok Elektroonika) hakkab sellest hetkest loendama Sinu sõidetud kilomeetreid vastavalt sõidustiili jne asjaoludele. 20 000 km. tablool näitab, et Sinu autol on soovitatavaks järgmiseks õlivahetuseks veel sõita 20 000 kilomeetrit. Minu teada peaks saama nullimise hetkel mõjutada (aga mida ja kuidas, vaat seda seletavad Sulle ülalkirjutajad erialaspetsid) kas algnumbrit või midagi muud mida aju võtab aluseks uue kilometraazi arvutamisel järgmise tehnilise hoolduseni. See number väheneb pidevalt vastavalt läbisõidle ja jõudes nulli (tegelikult soovitavalt siiski veidi enne) on taas aeg õli ja filreid vahetada.

PUUST JA PUNASELT


RE: W210 service A nullimine - Rat-roy - 03-03-2011

No nüüd hakkan selgusele jõudma. Mulle jäigi lihtsalt selgusetuks, miks just 20000km armatuuris kuvati. (Sisse valasin Mobil 5w-40, masinaks 320cdi. Isiklikult arvan, et 20000km õliga sõita on küll liiast)


RE: W210 service A nullimine - R129 - 03-03-2011

MB õlivahetusnormid on suhteliselt tagasihoidlikud kusjuures. Nii, et kui on õige õli vastavale mootorile, siis ei ole 20 000 mitte mingisugune probleem. Õli need omadused mis peavad veel X tasemel olema (näiteks TBN või dispersantide arv) on selleks ajaks veel piisavalt head, et mootorit täiega kaitsta. See muidugi eeldab ka õige kütuse kasutust, mitte näiteks väävlist pungil made in Russiaga sõitmist.


RE: W210 service A nullimine - windchaser - 20-06-2012

(03-03-2011, 04:40 PM)Rat-roy Kirjutas: No ma oleks pakkunud, et hakkab 10000km tagurpidi lugema, või olen ma millestki välesti arusaanud. Äkki seletate mulle mis selle service A ja service B all mõeldud on?

Mind ennastki huvitaks, mida need Service A ja B täpsemalt tähendavad, millist hooldust auto vajab? Minu puhul siis Ees Service A ja autoks 2000a S klass 320 CDI




RE: W210 service A nullimine - väikemees - 20-06-2012

Kui inglise keelest väga ei jaga, siis ehk veebipõhine tõlge abiks
http://www.benzworld.org/forums/w208-clk-class/1247706-service-b-service.html