Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Külm CDI mootor - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Külm CDI mootor (/showthread.php?tid=21213)



Külm CDI mootor - v6sa - 22-12-2010

Järgnevat võiks keegi asja rohkem jagav kommenteerida...Icon_eek

Väidetavalt on CDI mootoriga masinatel kaks erinevat jahutusradikat - suur ja pisike selle ees (see lisati külmadesse maadesse müüdud isenditele). Ehk suur ja väike (ehk "normaalsete" ja "külmade" maade ring). Mootoris asuv termostaat kontrollib suure ringi läbivoolu ja väikese ringi läbivoolu kontrollivat eraldi termostaat, mis paikneb hoopis radika läheduses...

Tõepoolest on viidatud varuosanumbriga A 005 203 39 75 olemas termostaat , mida Silber müüb 619 eeku tükk. Soomlaste mitteametlikus mersufoorumis on sellel teemal juttu ning mitu inimest väidavad, et selle pisikese termostaadi vahetus tõi autosse tagasi puudunud küttevõimsuse...

WDB240, oskad kommenteerida?


RE: Külm CDI mootor - R129 - 22-12-2010

Kui suurest mootorist on juttu - kas 200/220 CDI või 270 CDI. Millise ilmaga pill enam soojaks ei lähe? Millal termostaat vahetati?


RE: Külm CDI mootor - rahu - 22-12-2010

vabandust, et segan ennast vahele, kuid minul on 270cdi-ga vääga külmad kogemused.
Niiet kui keegi aega saab siis võib ka tarkuseteri 270diiselmootori kohta kui aega saab...


RE: Külm CDI mootor - R129 - 22-12-2010

Sõbra 270 CDI - ka plõgistas hambaid. Peale termostaadi (originaal ikka) vahetust oli asi OK. Nüüd pole muidugi -30 olnud, kuid eelmine talv tulime sund II käiguga Tallinnast Rakveresse Smile


RE: Külm CDI mootor - kentq - 22-12-2010

minul E220CDI, põhiradika (mis sisaldab aut. kasti õli jahutust) ees on küll veel üks õhem radikas, aga see peaks konditsioneeri oma olema.


RE: Külm CDI mootor - v6sa - 22-12-2010

Minu jutt on mitte konkreetsest autost, vaid teemast ajendet. Seal käib jutt täpsemalt W203 peale paigaldet 220 CDI mootorist. Kuna ma CDi jahutuse ingeelu väga täpselt ei tea, kuid efektiivse mootori muredest sooja toomisel olen teadlik, ka uudistan.

Lisaradikas on pildi järgi lihtsalt sihuke pisike paari toruga liistakas.


RE: Külm CDI mootor - Karl - 22-12-2010

Oma kogemus täiesti uue Sprinteriga, löö või maha, no ei läinud soojaks.


RE: Külm CDI mootor - taadu - 22-12-2010

Tutvun oma masina hingeeluga lähipäevil selle koha pealt ja püüan ka mõne pildi teha kui leian 2 erinevat ringi. Kuidagi huvitama hakkas ...


RE: Külm CDI mootor - voodoo - 23-12-2010

ega bensukaski -10ga väga soojaks minna ei taha (2.0 kompressor) ... salongivent panna puhuma kõvemini siis seistes tõmbab alla 80 tempi. Termostaat vahetatud nädal tagasi.


RE: Külm CDI mootor - Laur - 23-12-2010

tea nüüd kas on 320CDI omapära või mis, aga ei ole külm. Töötempi saavatab küll 3x pikema ajaga kui vana 3.0D, kusagil 12km maantee sõitu ja temp olemas, ning püsib ülejäänud päeva ilusti 80 juures. Lisaahi ka töötab loomulikult.
Minu auto on valmistatud Saksamaale ja mingit lisa radikat pole märganud.


RE: Külm CDI mootor - v6sa - 01-02-2016

Täpsustatud andmetel on tegu kütuse soojusvaheti jahutusega:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41500&pid=249458#pid249458