CL500 w215 2000a - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: CL500 w215 2000a (/showthread.php?tid=21196) |
CL500 w215 2000a - Sheik - 20-12-2010 Mark: Mercedes-Benz CL500 W215 Väljalaskeaasta: 2000 Võimsus: 225 kW Mootor: 5,0 V8 Lisavarustus: * roolivõimendi * kesklukustus (puldiga) * ABS pidurid * turvapadi * signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga) * immobilisaator * külglibisemise vastane seade * stabiilsuskontroll * pidurdusjõukontroll * lisapidurituli * vihmasensor * turvavööde eelpingutid esiistmetel * kliimaautomaatik * 4x elektrilised akende tõstukid * elektrilised välispeeglid (soojendusega, mäluga) * katuseluuk (klaasist, elektriline) * püsikiiruse hoidja * parkimisandurid (ees, taga) * toonitud klaasid * peeglid päikesesirmides (valgustusega) * rulookardin tagaaknal (elektriline) * uste sisevalgustus * kohtvalgustid * stereo (CD, originaal) * helivõimendi * BOSE kõlarid * subwoofer * CD Box * ekraan (ees) * navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega) * kompuuter * autotelefon * käed vabad süsteem * Xenon (lähituled) * esitulede pesurid * päevasõidutulede automaatne lülitus * udutuled (eesmised, tagumine) * nahkpolster * 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega) * istmesoojendused * nahkkattega rool * multifunktsionaalne rool * reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga) * käetugi ees (laekaga) * käetugi taga (laekaga) * topsihoidjad (ees, taga) Midagi on kindlasti veel aga kõik ei tule hetkel meelde. Hästi hoitud ja väga heas korras. Üks esimene pakrimisandur on vaja ära vahetada muud kõik toimib laitmatult. Hiljuti vahetatud kõik õlid ,piduriklotsid. Plaanid: Kisub sinnakanti ,et pean ikka natukene madalamaks ajama teist. Kuna suvel tulevad 20 veljed ja siis on natuke naljakas kui ta istub nii kõrgel. Mõtteis on veel olnud Waldi esilisa mis istub siis selle sama originaal stange külge aga jookseb madalamale ja väljalase kas carlsson või MEC. SL 63 esigrill istuks selle waldi esilisaga ka väga hästi ja sobib sellele mudelile täpselt külge.Eks näis mis saab kevadeni aega veel. Lisan paar kiirelt tehtud piltti ka. RE: CL500 w215 2000a - hents99 - 20-12-2010 Väga kena. A124 on veel alles? RE: CL500 w215 2000a - Sheik - 20-12-2010 (20-12-2010, 10:48 PM)hents99 Kirjutas: Väga kena. tänud. A124 enam minu käsutuses ei ole.Läks hea sõbra kätte nii ,et saan silma peal hoida Eks ta kahju ole...aga samas on mu mõte kunagi A124 amg36 kusakilt välja kaevata.Nii ,et se mõte lohutab mind. RE: CL500 w215 2000a - hr imre - 21-12-2010 Silm puhkab kohe RE: CL500 w215 2000a - Sheik - 21-12-2010 Ainuke jama asi selle auto juures on se ,et pole midagi väga nokitseda. Ma koguaeg harjunud ,et miskit oleks vaja teha või kuhugi poole pürgida. Antud autol väga palju neid võimalusi polegi. RE: CL500 w215 2000a - Marten - 21-12-2010 Kompu aparaat RE: CL500 w215 2000a - Karl - 21-12-2010 Sain ka pildid mingi nipiga lahti, iludus Värvikombinatsioon must auto ja hele sisu on ise juba Imre Kose peikal oli kunagi täpselt samasugune, ega sa temalt ei ostnud RE: CL500 w215 2000a - Sheik - 21-12-2010 (21-12-2010, 02:12 PM)Karl Kirjutas: Sain ka pildid mingi nipiga lahti, iludus Tänud ,tänud. Hele sisu ja tume auto on jah hea kooslus.Samas rohkem heledam sisu oleks isegi natuke liiast.Kuna hooldust on heledale sisule naguinii rohkem vaja.Selline kreemias on just paras. Lisan siia pildi ka milline võiks minu jaoks se auto ideaalis olla. Antud isendlile siis tehtud madaldus ...SL63 esivõre...Waldi esistangelisa, carlssoni küljelaiendid ja 20 veljed.Uuema tüübi tagatuled on ka aga ma kui aus olla siis meeldivad mulle isegi need vanemad rohkem. RE: CL500 w215 2000a - marek - 21-12-2010 (21-12-2010, 02:29 PM)Sheik Kirjutas: Lisan siia pildi ka milline võiks minu jaoks se auto ideaalis olla. Tee parem selline... RE: CL500 w215 2000a - Sheik - 21-12-2010 inimliku hinnaga sellist paketti on suht võimatu leida. Karl ei olnud se auto kose peika oma RE: CL500 w215 2000a - Rolz - 21-12-2010 Kuidas nende alumiste moosiriiulitega talvel sõidetakse? Mina tahaks küll ainult kõrgustessse saada talvel... Karl Sa oled kuidagi kahtlaselt kursis erinevate peikadega... See vähemalt esimene MB, mille puhul (raua) oksüdeerimine on välistatud. Kere on täielik komposiit. Ainult see auto eeldaks kaskot igal juhul, kui peaks mingil põhjusel südlaseks jääma. Reeglina kipuvad need mahakandmisele minema kere keerukuse tõttu. Tagumised C piilarid ei korrudeeru? RE: CL500 w215 2000a - Sheik - 21-12-2010 (21-12-2010, 03:24 PM)Rolz Kirjutas: Kuidas nende alumiste moosiriiulitega talvel sõidetakse? Mina tahaks küll ainult kõrgustessse saada talvel... No samas selle mudeliga võid selle riiuli ette panna ja saad ikka kõrgusesse minna.Kasko on autol olemas ja ilma kaskota väga ei kipuks rooli.Sõidad ise kogemata halva ilmaga kraavi või sõidab naine ja ongi kuri karjas.Piilarid ei ole korrudeerunud. RE: CL500 w215 2000a - nostromo - 23-12-2010 Rolz kas ma sain millestki valesti aru-kas W215 mitte W220 kupee pole ja W220 põhiprobleeme peale Airmaticu(/ABC) ju rooste isegi viimastel 5-6a vanadel isenditel? to: Sheik Kuna ise pole selle kaskoasjandusega kokku puutunud siis kui saladus pole kui suur kuumakse on? RE: CL500 w215 2000a - Rolz - 23-12-2010 Jah, on küll nn W220 kupee, kuid selle auto kereehituses ei ole kasutatud "musta metalli, mis roostetaks. Auto on täielik komposiit - alumiinium/mangneesium sulam, mis õnneks ei roosteta. Küll ka alumiinium korrodeerub, kuid mitte nii laastavalt. Sellel kerel on sünniprobleem just C piilarid, kus on üleminek alumiinium katuselt komposiitsetele C piilaritele. Mul on see kiiks, et W220 ei sümpatiseeri üldse, küll aga teeb seda just W215, saaks seda veel 4M nagu W216-st, oleks lausa supper. RE: CL500 w215 2000a - nostromo - 23-12-2010 Selge, seda ei teadnudki. W215 tagaosa+kumer katusejoon väga ilus (eriti facelifti 4-triibuga 2003-2005 tagatuled) kuid esiosa poolte nurkade all nagu laialivenitatud CLK, mõne nurga alt jälle täitsa kena. Hinnad suht madalad 2001a 173k: http://www.auto24.ee/used/438293 kuid kahtlema paneb siiski see kurikuulus Airmatic mille 4 amorti+kompressor ca 80k. Kui siis ehk 2003-2005 facelift millel DVD mille NAVI tunnistab ka Eestit. Aga igaljuhul tore et ka antud keremudeli kohta mõni (uuem) teema on RE: CL500 w215 2000a - Sheik - 27-12-2010 Nii....viimased päevad on siis päris lumised olnud ja sai auto täiesti ülemisse asendisse aetud.pean tunnistama ,et kohe teine tera on selle pudru sees ujuda.Varem sõitsin madalamas asendis ja kinni jäi päris kiirelt.Kasko kohta niipalju ,et kuumakse number on kolmekohaline . Nii ,et ei kurda RE: CL500 w215 2000a - ville - 27-12-2010 (27-12-2010, 11:34 AM)Sheik Kirjutas: Nii....viimased päevad on siis päris lumised olnud ja sai auto täiesti ülemisse asendisse aetud.pean tunnistama ,et kohe teine tera on selle pudru sees ujuda.Varem sõitsin madalamas asendis ja kinni jäi päris kiirelt.Kasko kohta niipalju ,et kuumakse number on kolmekohaline . Siis sul päris odav kasko, mul 1600 kuu. RE: CL500 w215 2000a - Sheik - 27-12-2010 (27-12-2010, 02:17 PM)ville Kirjutas:(27-12-2010, 11:34 AM)Sheik Kirjutas: Nii....viimased päevad on siis päris lumised olnud ja sai auto täiesti ülemisse asendisse aetud.pean tunnistama ,et kohe teine tera on selle pudru sees ujuda.Varem sõitsin madalamas asendis ja kinni jäi päris kiirelt.Kasko kohta niipalju ,et kuumakse number on kolmekohaline . Enne oli sellel samas augus aga läks jap täitsa heaks hinne hiljuti. RE: CL500 w215 2000a - voodoo - 27-12-2010 Kui ma kunagi õhupadja paranoiast üle saan (teisisõnu: kui mul koguaeg nii palju üle raha jääb, et juhul KUI, siis saan kohe ära remontida..), võtan ka cl500 ligi. Facelifti, musta ja amg litriga. edit... jah mitte õhupadja vaid ABC-teema. RE: CL500 w215 2000a - Rolz - 27-12-2010 CL-ga ei kaasne mitte kunagi õhupadja paranoiat. |