Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
OM617 ja OM617A karteri kaante erinevus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: OM617 ja OM617A karteri kaante erinevus (/showthread.php?tid=21057)



OM617 ja OM617A karteri kaante erinevus - karuanton - 06-12-2010

Äkki targemad ütlevad kas OM617 ja OM617A karteri kaaned on ühesugused või erinevad?

Raimo


RE: OM617 ja OM617A karteri kaante erinevus - v6sa - 06-12-2010

Ma eeldan, et küsid siiski karteripõhja kohta.Icon_rolleyes

Plekkpõhi on vahetatav. Turbota isendi põhi turbo all igatahes istus probleemideta.

Alupõhjas on turbo õlivooliku tarvis punn. Muud erinevust ei ole märganud...

Varuosanumbreid ei tea, ilmselt on alupõhjadel siiski erinev.


RE: OM617 ja OM617A karteri kaante erinevus - karuanton - 07-12-2010

Ok, tänud aga küsin siis nii, mul on G millel OM617 mootor, kui tahan sinna panna mitte G -lt(eeldatavasti sõiduauto oma) võetud OM617A mootori siis kas peaksin ja saaksin G oma OM617 karteripõhja paigutama või ei. Küsin kuna minuteada on G -l ja sõiduautol erinevad karteripõhjad, just G tala sillakäigu pärast.
Ja veel, kuna minuteada OM617A võrreldes OM617 mootoriga on suurema tootlikusega õlipump siis kas kas karteri põhjas õlivõtus pole erinevust, R6 mootoril peaks olema küll minuteada.


RE: OM617 ja OM617A karteri kaante erinevus - ATLANT - 07-12-2010

kui paned originaal G(617) käppad siis istub see mootor ilusti koos w123 karteriga ilusti, karterid muidu natuke erinevad.


RE: OM617 ja OM617A karteri kaante erinevus - karuanton - 07-12-2010

(07-12-2010, 11:05 AM)ATLANT Kirjutas: kui paned originaal G(617) käppad siis istub see mootor ilusti koos w123 karteriga ilusti, karterid muidu natuke erinevad.
Tänud, seda tahtsingi teada