Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB C220T w202 '96 - soo - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: MB C220T w202 '96 - soo (/showthread.php?tid=20828)



MB C220T w202 '96 - soo - soo - 18-11-2010

Sai siis suvel oma 500SE vahetatud pisut ökonoomsema masina vastu. Kuna naisele oli niikuinii uut autot vaja, siis tundus vahetusvariant vana C-klassi vastu üsna optimaalne. Kilovati ja kiirenduse langus oli muidugi muljetavaldav, aga samas kahanesid ka kütusekulu ning ülalpidamiskulud.

Tuleb tunnistada, et esialgu olin w202 suhtes üsnagi skeptiline, aga peale esimest proovisõitu muutus minu arvamus sellisest mudelist kardinaalselt. Sõidumugavus on mersulikult mugav ja pehme ning annab nii mõnelegi 10 aastat uuemale masinale silmad ette. Samuti on kvaliteetsed salongimaterjalid. Ühesõnaga pole pidanud senimaani veel kahetsema tehtud vahetust. Aga nüüd ka pisut autost endast.

Mark ja mudel: Mercedes-Bens C 220 DIESEL T Elegance
Värvus: must
Esmane registreerimine: 08.10.1996
Registreerimine Eestis: 24.11.2005
Võimsus: 70kw
Käigukast: 5-käiguline automaat
Odomeetri näit ostuhetkel: 409 300
Praegune odomeetri näit: 416 300

Lisavarustus:
- 4x el.aknad
- el. katuseluuk
- püsikiirusehoidja
- el. reguleeritavad peeglid

Suurimaks miinuseks auto juures võib pidada kliima puudumist. Läbisõit on juba üsna korrallik, aga võib seejuures arvata, et odomeetrit pole vähemalt keritud. Ise pigem eelistakski sellist ausalt läbisõitu ning tekitab numbrit vaadates üsnagi aukartustäratava tunde.

Mõned kehvemapoolse kvaliteediga telefoniga tehtud pildid suvest:
[Pilt: MB_C220_1.jpg]
[Pilt: MB_C220_2.jpg]
Autoga seonduvad kulutused ning remondid

Varustus:
- Suverehvid GoodYear OptiGrip 205/55 R16
- AMG replica valuveljed 16"
- Talverehvid Nokian Hakkapeliita 5 195/65 R15

Remont ja hooldused:
LS 409 960:
- õhufilter
- kütusefilter
- salongifilter
- piduriõli vahetus
- mootoriõli vahetus
- jahutusvedeliku vahetus

LS 410 550
- esi õõtshoova puks 2tk
- käigukasti pistik
- sildade reguleerimine

LS 412 000
- esimesed piduriklotsid
- tagumised piduriklotsid

LS 413 000
- Salongiventika remont
- Keretööd: korrosiooni eemaldamine uste ülemistest servadest tihendi alt ja tagumiselt rattakoopalt
Värvitud üleni parempoolsed uksed, küljekarbid. Vasaku poole ukse ülemised servad ja A-piilar, vasak rattakoobas.
- Üleni poleeritud ja vahatatud

LS 416 200
- mootori kett
- mootori keti pinguti
- pihusti voolikud ja klambrid
- rihma pinguti käpp ja rullikud

LS 420 300
- õlifilter
- kütusefilter
- õhufilter
- salongifilter
- õli 5W-40 BP Visco 5000
- 2x tagaluugi amort
- kojamehesüsteemi kinnitustala
- kojamehe esimese astme relee

LS 420 800
- uus roolivõimu pump
- Exide Premium 100Ah 900A(EN)
- uus tagumine lisapidurituli


RE: MB C220T w202 '96 - soo - soo - 14-02-2011

Niisiis sai hiljuti tehtud 420 000 km hooldus (11.02.2011). Senimaani auto ennast üsna viisakalt ülal pidanud. Kuna kojamehe süsteemi määrimine jäi pisut liiga hilja peale, siis ilmselt selle tõttu oli ka ära murdunud mootori alune kinnitusraam. Samas pole välistatud ka eelmiste omanike hooletus kojameeste kasutamisel talvisel ajal.

Üldiselt auto seisukord väga palju üle 10 aasta noorematele väga alla ei jäägi ning ainult paar väikest iluviga veel parandada. Nimelt tahaks rool uut nahka saada ning tagumine lisapidurituli tuleks välja vahetada.

Hetkel veel probleemiks pisut liiga suur kütusekulu (keskmine üle 9l/100km), aga ei tea, kuskohast leida asjalikke diagnostikuid, kes selle paika keeraks.


RE: MB C220T w202 '96 - soo - ralak - 14-02-2011

(14-02-2011, 08:33 PM)soo Kirjutas: Niisiis sai hiljuti tehtud 420 000 km hooldus (11.02.2011). Senimaani auto ennast üsna viisakalt ülal pidanud. Kuna kojamehe süsteemi määrimine jäi pisut liiga hilja peale, siis ilmselt selle tõttu oli ka ära murdunud mootori alune kinnitusraam. Samas pole välistatud ka eelmiste omanike hooletus kojameeste kasutamisel talvisel ajal.

Üldiselt auto seisukord väga palju üle 10 aasta noorematele väga alla ei jäägi ning ainult paar väikest iluviga veel parandada. Nimelt tahaks rool uut nahka saada ning tagumine lisapidurituli tuleks välja vahetada.

Hetkel veel probleemiks pisut liiga suur kütusekulu (keskmine üle 9l/100km), aga ei tea, kuskohast leida asjalikke diagnostikuid, kes selle paika keeraks.

Müts maha läbisõidu ees, võiks olla mõtlemiskoht tegelastele kes oma 88-nda aasta diiselsõidukite a la 250k spidonäite vastu rinda tagudes tõesteks peavad...