Konkreetne S 300sd küsimus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: Konkreetne S 300sd küsimus (/showthread.php?tid=20198) |
Konkreetne S 300sd küsimus - dannuuu - 05-10-2010 Tere, kas keegi oskab antud isendi kohta miskit head-halba õelda, ning kui soov oleks see sama isend soetada, mida peaks eriti jälgima? tänud ette. http://auto.motors24.ee/vehicles/308133-Mercedes+Benz-S-1983.aspx RE: Konkreetne S 300sd küsimus - Karl - 05-10-2010 See ei ole SD, õigemini wannabe SD on. RE: Konkreetne S 300sd küsimus - dannuuu - 05-10-2010 (05-10-2010, 05:09 PM)Karl Kirjutas: See ei ole SD, õigemini wannabe SD on. ehk? RE: Konkreetne S 300sd küsimus - ReinGSM - 05-10-2010 Võiksid jälgida seda, mis tasemel on ümberehitus teostatud, mis kellade plokis töötab mis mitte, kas võtmest saab mootori seisma jätta, mis differ all on (ülekande arvu sobivus diislile). Diiselmootorite kohta loe 124 ostuabi alt. Kere kohta 126 ostuabi alt. (05-10-2010, 05:14 PM)dannuuu Kirjutas:(05-10-2010, 05:09 PM)Karl Kirjutas: See ei ole SD, õigemini wannabe SD on. tähendab tegemist on ümberehitusega selle masina puhul ehk originaalis olnud bensukas sd-sid (originaalis diisleid) toodeti ameerika turu jaoks RE: Konkreetne S 300sd küsimus - dannuuu - 05-10-2010 (05-10-2010, 05:20 PM)reingsm Kirjutas: Võiksid jälgida seda, mis tasemel on ümberehitus teostatud, mis kellade plokis töötab mis mitte, kas võtmest saab mootori seisma jätta, mis differ all on (ülekande arvu sobivus diislile). aha.. Aga on kellegil midagi positiivset ka antud auto kohta õelda? Kas konkreetse isendi siis või üldiselt antud keretüübi? Ning suuremad murekohad antud autoga? On sellest mootorivahetusest kasu ka?- Kas siis võimsamaks-ökomaks tahetud teha? Endal pole kunagi Mersut olnud aga oleks nüüd just huvi millegi vanematüübi lipulaeva vastu RE: Konkreetne S 300sd küsimus - ReinGSM - 05-10-2010 Traktoriks ümber tehtut ja 20k maksvat just eriliseks lipulaevaks enam pidada ei saa. Aga kui kere, sisu ja mootor ok. Ajab asja ära kah ju. RE: Konkreetne S 300sd küsimus - V@hh - 05-10-2010 OT. Oli vahepeal ka see masin huviks aga mingid imelikud metamorfoosid toimuvad sellega. Suvel oli tükk aega müügis 12 kiloga ja 83 aasta. Paar nädalat tagasi oli a24 müügil vist 26 kiloga ja aasta oli saanud 85 !? Nüüd siis jälle motorsis 20 kilo ja aasta taas 83. Arusaamatu. RE: Konkreetne S 300sd küsimus - v6sa - 06-10-2010 See on lahe auto Ning müüja pole eriti kontaktialdis. Piltide järgi tundub olevat üsna räsitud isendiga tegu. Kui nokitsemisetahtmist jätkub (või raha on palju ja tuttav remondimees olemas), siis võib ju võtta. Aga Sklassiga praeguses seisus küll tegemist pole... Juba kapotialuste juhtmete paiknemine on ikka tõeline porr... Rääkimata faktivigadest kuulutuses. Selle autol on 1 elektripeegel (parem). Vasakul on näha vänt. Sisu on kokku kahmitud vähemalt 3-lt autolt. Mida koha peale minnes selguda võib, ei kujuta isegi ette. Kindlasti tuleb kontrollida elektrilisade toimimist (kahtlustan, et luuk ei sulgu ja vähemalt üks aken on tumm). S300 SD - mai ääss. RE: Konkreetne S 300sd küsimus - ReinGSM - 06-10-2010 (05-10-2010, 05:35 PM)dannuuu Kirjutas: On sellest mootorivahetusest kasu ka?- Kas siis võimsamaks-ökomaks tahetud teha? Kütuse kokkuhoiu pärast neid diisliks ümber tehakse. Bensukal tuleks ikka 15...20 linnas arvestada diislid 8,5...11 Diisel muidugi uimasem kui bens, aga odavam ju sõita ka. Mina olen 126 puhul 3.0 diisliga palju rohkem rahul kui 3.0 bensiinikaga Muidugi bensiinimootor streikis ka pidevalt mul, eks sellepärast nüüd traktor rohkem meeldibki. R6 diiselmootoriga W126 on täitsa mõnus igapäevasõiduk. RE: Konkreetne S 300sd küsimus - dannuuu - 07-10-2010 "hetkel töötad kõik peale tahoka ja spidoka. Seisma jääb mootor nii et hoiad pidurit peal ja keerad süüte välja ja seisabki. diffri kohta ei oska midagi öelda ostes oli juba diisel mootor peal ja räägin selle kohta seda mis mulle seletati ja ise avastanud olen. " Selline vastus tuli siis selle ümberehituse kohta. Tundub suht mõtetu olevus endale peavaluks võtta? RE: Konkreetne S 300sd küsimus - secman - 07-10-2010 (07-10-2010, 07:09 PM)dannuuu Kirjutas: "hetkel töötad kõik peale tahoka ja spidoka. Seisma jääb mootor nii et hoiad pidurit Just nimelt - täiesti mõtetu. RE: Konkreetne S 300sd küsimus - taaviw126 - 09-10-2010 Ma olen suht kindel, et see on see sama pill mis oli pikalt müügis suvel. Kui vaatama lähed siis küsi selle eest hinda alla, et käigukast jõnksutab(Selles ma olen suht kindel). Üsna kindel olen ma ka selles, et see on originaalis 280 SE st, et maanteel lõugab(ülekanne võimaldab 140 km/h max) ja võtab kütet samapalju kui linnas. Kui ostad, vaata kindlasti rooli lõtku(nojah nagunii üüratu). Vaata tagaklaasi(seda ei taha keegi eriti hea meelega vahetada). Kuula mootori häält. Kui kõlab hästi siis sõidab veel kaua. Kui kast jõnksutab käiguvahetusel siis arvesta sellega, et seda pole mõtet vahetada ja õlivahetuse jutt on pulli väljaheide. Kokkuvõtlikult võiks öelda, et keegi korralikku diisel essekat ära ei müü ja seega on nad enamasti ligadi logadi. RE: Konkreetne S 300sd küsimus - ReinGSM - 10-10-2010 (09-10-2010, 12:58 AM)taaviw126 Kirjutas: Ma olen suht kindel, et see on see sama pill mis oli pikalt müügis suvel.Sa ei eksi, ka mulle tundus see eelpool olev kirjeldus kuidagi tuttav... Kunagi uurisin ise ka selle masina kohta, aga ühelegi esitatud küsimusele saadud vastus ei meeldinud Ja ostmata ta jäigi. Leidsin selle auto kunagise müügikuulutuse ka üles: http://www.auto24.ee/used/664106 |