Mercedes G 230 88`Offroader - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes G 230 88`Offroader (/showthread.php?tid=1914) |
Mercedes G 230 88`Offroader - Offroader - 18-06-2006 Mark:Mercedes-Benz GE230 Väljalaskeaasta:1988 Läbisõit:ei teagi täpselt 200 000vms Mootor:2,3l R4 92kw Muud tehn. andmed: 32" tollised Wrangler MT rehvid, 3 käiguline aut. käikar Värvus: hõbedane Lisavarustus:juba olemas aga installimata on ComeUp vints, arvutilaud, kaamera alus, varustuse kinnitused Vead: Vägagi pettunud käigukastis. Aut. jätab maastikul aega ka muude asjadega tegelemiseks aga isegi manuaalselt 1. käigu peale pannes lükkab ta tihti kõige pingelisemal hetkel 2. käigu peale. Plaanid: Rauaring kiirelt, lisatuled ja kõik muu võistluseks vajalik külge. Peale ostmist esimesel safaril http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2060.JPG Esimesel safaril peale mäkketõusu kerge "ülekuudi" test. http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2266.JPG http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2269.JPG http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2284.JPG Peale remonti http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF0291.JPG RE: Mercedes G 230 88`Offroader - Andres - 18-06-2006 lükka märk sirgeks aga offroadimiseks muidu vist väga ok pill. läbivus jms siis. käimakotti aga annab ehk reguleerida või vajadusel mõned käigupakid-tihendid ära vahetada. mb pole just kehvade kastide poolest tuntud. RE: Mercedes G 230 88`Offroader - Offroader - 20-06-2006 Põhirgmunendid miks me vana võistlusmasina G vastu vahetasime on selles et tehase diffrilukud on asendamatud ja spiraalvedrud. Käikar pidavat tõesti väga tugev olema. |