MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k (/showthread.php?tid=18924) |
MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - urmas_k - 18-06-2010 Tere! Mark: Mercedes-Benz Väljalaskeaasta: 1987 Läbisõit: teadmata Mootor: 2,5 diisel, 66kW Muud tehn. andmed: manuaal 5k Värvus: beež Lisavarustus: Täpselt ei tea, aga need on kindlalt: kahepoolne temperatuurivalik, elektriline katuseluuk, elektriline parempoolne peegel, kesklukk, elektriline katuseluuk, vedrudega istmed Vead: * Vasaku peegli reguleerimiskang on katki * Käigukanginupu ümbert on kate puudu. Üldse võiks uus nupp olla, ilusam * Raadioantenn on katki, aga raadio mängib * Kilomeetreid ei loe * juhiistme küljelt on polster katki * katuseluugi mootor töötab, mingid asjad sees liiguvad, aga luuk ise paigal Auto on ostetud naisterahva käest. Lapsed on sees mütanud. Üldiselt tundub auto nii väliselt kui seselt olevat terve, aga vajab natuke pesemist. See üks osa istmest (juhiistme polster katki) muidugi segab mind, aga vaatame veel, mis saab- ehk on mõistlik panna uued katted (kuigi originaal oleks lahedam). Käigukangi nupp ja selle ümbrus kindlasti. Tegelikut mul autot vaja ei olnud, aga kuna elu käib omasoodu, siis on nüüdsest auto kriitiline praktiline vahend. Mercedes-Benz tundus odavama klassi autodest kõige intelligentsema ja esinduslikumana. Auto eesmärk on peamiselt lapse sõidutamine Hiiu-Lasnamäe vahet ja ise Mustamäel tööl käimine Ja sellega seoses auto esinduslikus korras hoidmine. Eputamise nimel seda autot ilustama ei hakka Keemilise tahan teha, üks eesmärkidest, aga need kurat nii kallid ja ise hästi ei julge- need istmed väga ei kannata niisket, tundub. Peaks olema auruga pesu. Kui siin keegi, kes tegeleb, siis anna märku- ehk saame mingi diili teha- ma teen veebilehti ning veeb-peseb-autot diili võiks teha Kahjuks said fotokal patareid tühjaks ja akupatareid on kadunud, nagu selgus. Homme ostan uued ja siis teen enne-pärastpesu fotosessiooni teile Olen varasemalt pigem uute bensumootoritega autodega sõitnud ja hetkel vajab see diisel kõvati harjumist Aga olen meeldivalt üllatunud selle vaiksuse üle. Usun, et kui kola välja visata, tihendid hooldada ning rihmad ja sillad jms korda, siis on auto veelgi vaiksem. Eks ole näha, mis sest 23 aastasest autost nüüd suve jooksul sünnib RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - urmas_k - 19-06-2010 Sai siis täna ca 7h autoga tegeletud- pesupäev oli. Sai väljast nühitud ja sai sees nühitud. Kapotialune ka uuritud ning mootori-, piduri ja roolivõimuõli vajavad vahetust. Kus kohast leian infot, milline õli roolivõimule sobib ja kui palju seda peab olema? Tahavaatepeegel tuli ka küljest ja seda selle metallmuna otsa tagasi toppides lõhkusin peegliklaasi. Tagasi ei saagi- lihtsalt jõudu ei ole... keegi oskab soovitada, kas on mõtet pressida või lihtsam uus peegel osta, mis kohe selle muna otsas on? Pilte autost saab vaadata siia lingile klikkides (piltide alla on ka kommentaarid lisatud). Parem seeria tuleb, kui ilukilbid all, veermik ja mahlad tehtud ning loodetavasti selleks ajaks ka keemiaga istmed puhastatud ning jalamatid saadud. Paar pilti siia ka: Enne pesu: Pärast pesu: Ja nüüd veebilehti ehitama :p Üks asi veel. Mis tulukesed seal põlevad tavaliselt? Ja kas need peavad kogu aeg põlema? Sest minul on seal täielik vaikus :p RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - Harry - 20-06-2010 Aga postita enda VIN, siis saame kõik lisavarustused teada. Kas on mingi eriline põhjus, et istmed niiskust on saanud? Vaata kindlasti üle need torud, mis katuseluugi süsteemi sattunud veel ära voolada lasevad. Igas katuseluugi nurgas on üks voolik ehk kokku neli. Esimeste algust näed sa kindlasti, kui katuseluugi täielikult lahti teed ja otsasi näed siit: esimesed ja tagumised. Need torud võiks kindlasti õhuga puhastada, et veenduda nende funktsionaalsuses. Minu autol oli selline juhus, kus üks esimesi "otsi" oli enda august välja tulnud, suunaga kere sisse. Auto oli koguaeg seest niiske ja halvimal päeval isegi väike bassein. Keemilisega läheb kõik väga kenasti korda. Keemilist saab teha probullis, kuigi kahjuks neil koduleht juba olemas. Võin sulle täpse hinna küsida esmaspäeval. Tsitaat:Mis tulukesed seal põlevad tavaliselt? Ja kas need peavad kogu aeg põlema? Sest minul on seal täielik vaikus :p Seal peaksid sinu auto puhul vilkuma turvavöö tulukesed ehk siis vanematel ei ole istmete sees sensoreid, vaid lihtsalt vilguvad natukene. Ja muu seal korpuses on üldine valgustus ning lugemiseks lamp. Keegi siin vahepeal rääkis, et seal sees olevad süsteemid pidavat läbi minema, kuid ma kontrolliksin kõigepealt kõik kaitsmed üle. RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - urmas_k - 20-06-2010 WDB1241251A533272 Mis lehelt Sa varustuse nimekirja vaatad? Auto on seest väga kuiv. Istmed on sellised just lastest. Sellel naisel on 3 last, kes auto müüs ja seal jäätiseplekke jms Autos niiskust küll mingit ei kohta. Lihtsalt plekid, mis aja jooksul tekkinud. Nendelt istmetelt lihtsalt paistab kenasti välja RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - Harry - 20-06-2010 http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng siit sai vanasti vini decodida, hetkel midagi maas. Need torud tuleks puhastada iga aasta, seega soovitan ikkagi. Katuseluuk käib suhteliselt kergelt ära, kui keegi abiks on. Arvatavasti on midagi katki roostetanud. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18309 sellel autol on veel luuk küljes kindlalt. RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - urmas_k - 30-06-2010 Vahepeal lisainfot, et autole tehtud enne Jaani õlivahetus ja pandud uus filter. Auto nüüd vaikne ja enam ei pea gaasipedaali kogu aeg põhjas hoidma, piisab, kui 80% ajast seda teha Järgmine nädal uuesti õlivahetus ja siis sügisel enne talve ka Nipet-näpet asju veel lähi ajal tulemas, eks hoian siin logi- endalgi hea lugeda RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - urmas_k - 08-07-2010 Käisin NV Narvas. ca 700km ja kütuse seier paar milli üle poole paagi. Päris mõnus! Nüüd saab veel paar nädalat last lasteaeda sõidutada ilma tankimiseta Tuleva NV läheb lamerihma pingutshoob vahetusse ning siis teen ka uue õlivahetuse ja proovin selle "alla poole paagi kütuseseieri probleemi" ära lahendada. Tagumise amordi puks ka vahetusse. RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - urmas_k - 11-07-2010 Täna sai autol siis lamerihma pingutshoob ja tagumine amordipuks vahetatud Auto enam ei kolise ja ütleks, et veermikus rohkem kolinat polegi. Nädala algul lubatud õlivahetus RE: MB, E250D, 1987, W124 - urmas_k - urmas_k - 15-07-2010 Sai veel üks õlivahetus tehtud. Auto läks veel natukene paremaks ja vaiksemaks :p Kui sel paak põhjatu poleks, siis ütleks, et auto on väga hea. Hetkel aga paneb muretsema, et kütusekulu pole No- mul läheb varsti meelest, et autot peab tankima. Olen šokeeritud- nuta või naera, aru ma ei saa.. vist naeran, sest üks tuttav külastab 2x tihedamini tanklat, ma sõidan temast rohkem |